snap ik. jij bent gwn jaloers en nu camseksen met andere boy ditdatquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii daar had je me zwaar te pakken zeg
ze is jaloers, ik kijk daar zo doorheenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii daar had je me zwaar te pakken zeg
ja zou jou ook wel eens naakt willen zien, mijn concurrentquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
ze is jaloers, ik kijk daar zo doorheen
mag ik niet ff toekijken ik zal niets doen verder ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
snap ik. jij bent gwn jaloers en nu camseksen met andere boy ditdat
hij is van mij jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ja zou jou ook wel eens naakt willen zien, mijn concurrent![]()
vraag maar aan aightjequote:Op vrijdag 22 april 2011 03:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag ik niet ff toekijken ik zal niets doen verder ?
niet :Squote:
neequote:Op vrijdag 22 april 2011 03:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag ik niet ff toekijken ik zal niets doen verder ?
ok ik zal me vast voorbereiden op sexcamsessiequote:Op vrijdag 22 april 2011 03:38 schreef Hooidraad het volgende:
Als PSV kampioen wordt mag fts met mij sexcammen, als Ajax het wordt geeft ik me helemaal aan Jan.
hey dat is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ok ik zal me vast voorbereiden op sexcamsessie
alles voor psv kampioen tochquote:
maar ik denk toch dat het voor niks zal zijn aangezien Ajax kampioen wordtquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ok ik zal me vast voorbereiden op sexcamsessie
zolang het geen 2zijdige camsessie is vind ik het goedquote:
Heb je wel een cam jij ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
zolang het geen 2zijdige camsessie is vind ik het goed
Door te beweren dat PSV met zo'n team kampioen kan worden is echter nog lachwekkender.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen die niks van voetbal weten en toch proberen mee te praten
oh dan hoef je niet te passenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als Ajax kampioen wordt pas hoor ik
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
maar ik denk toch dat het voor niks zal zijn aangezien Ajax kampioen wordt
bedankt voor je toestemmingquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
zolang het geen 2zijdige camsessie is vind ik het goed
Kijk wie er eerste staat man. Met "zo'n team". Faler.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
Door te beweren dat PSV met zo'n team kampioen kan worden is echter nog lachwekkender.
Ja, en kijk naar het programma van Ajax en dat van PSV.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kijk wie er eerste staat man. Met "zo'n team". Faler.
Gedaan, en nu?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:41 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ja, en kijk naar het programma van Ajax en dat van PSV.
ga even naar voetbalforum ofzo :S:SS:S:Squote:Op vrijdag 22 april 2011 03:41 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ja, en kijk naar het programma van Ajax en dat van PSV.
Want Ajax speelde goed tegen NEC.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:42 schreef Keselo het volgende:
Zeker gezien de vorm waarin dat team nu verkeerd geef ik ze geen kans.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ga even naar voetbalforum ofzo :S:SS:S:S
Jaquote:
Welquote:
Wil je een peer?quote:
Joah.quote:
quote:
ondankbarequote:
een echte piraat drinkt rumquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:43 schreef JanPiraat het volgende:
heheheh leuke wending had ik maar meer bier
heb geleerd uit beleefdheid altijd te weigerenquote:
hey aight zal ik je ontmaagden?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
heb geleerd uit beleefdheid altijd te weigeren
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
hey aight zal ik je ontmaagden?
quote:
waquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |