Heidy is te goed voor deze laffe verkiezing. Ze moet zich dan ook terug trekken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:26 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom of mensen haar een lekker wijf vinden of niet.
cheesyquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:22 schreef Stirneriaan het volgende:
Toch zegt Heidy iets heel zinnigs deze nacht. Je kunt het een cliché noemen, maar ik kan deze wonderschone regel zeer waarderen:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik stem op Alexandra, die is veel lekkerder dan jou.
Wat zegt het dan over de mensen die met open ogen in dat sarcasme trappen en als losgeslagen gekken euro's pompen in het 'stemmen'?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:04 schreef Strani het volgende:
Worden nou zelfs die missverkiezingen al behandeld alsof het X-Factor is? Nog even en je roept mensen op te SMS-en om op jou te stemmen Heidy.
Wat is dat toch sowieso voor narcisme om je eigen lichaam danwel persoonlijkheid als zo geweldig te zien dat men er op moeten stemmen?
Niet veel goeds, vrees ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat zegt het dan over de mensen die met open ogen in dat sarcasme trappen en als losgeslagen gekken euro's pompen in het 'stemmen'?
O meisje,vergeet niet te levenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
O meisje,vergeet niet te leven
Het maakt niet uit,zoiezo ga ik je gruwelijk hard geven
O meisje,vergeet niet te levenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
O meisje,vergeet niet te leven
Het maakt niet uit,zoiezo ga ik je gruwelijk hard geven dat je nog uren ligt te beven.
Al die mannen op het internet willen een met ronde vormen bekroonde slet
Wie bedenkt de volgende zin?
Wel netjes vragen hé.quote:Op zondag 24 april 2011 11:19 schreef Nitrouz het volgende:
UTEREG UTEREG UTEREG![]()
CHICK IK ZOU JOU ZEKER WEL NEUKE ALLEEN VOOR DIE UTEREG TROTS![]()
![]()
![]()
Flikker op met je kampspelling.quote:Op zondag 24 april 2011 11:19 schreef Nitrouz het volgende:
UTEREG UTEREG UTEREG![]()
CHICK IK ZOU JOU ZEKER WEL NEUKE ALLEEN VOOR DIE UTEREG TROTS![]()
![]()
![]()
Hmm de pubieksstquote:
Thnx!quote:Op zondag 24 april 2011 12:47 schreef BabeWatcher het volgende:
hoi Heidy
ik vind je leuk, ik wilde blanco stemmen, maar ik stem nu toch maar op jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |