Als je het niet erg vind ga ik dat nou net niet showen op video's daar moet je toch voor naar andere sites! Kusquote:
Er is niets om te showen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:45 schreef HeidyJane het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind ga ik dat nou net niet showen op video's daar moet je toch voor naar andere sites! Kus
Goed lieverd, fijn dat jij je zo goed uit. Duimpje omhoog.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:50 schreef zarGon het volgende:
Zelfs bij dertienjarige zie je tegenwoordig appeltietjes en subtiel bollende kontjes.
JE BENT EEN HOUTEN PLANK.
Kweek vlees, vormloos roggebrood.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:49 schreef HeidyJane het volgende:
[..]
Last van opgekropte frustratie schat? Ik tel al 2!
RIP fap-UIquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar Heidy, waarom niet wat duidelijkere/grotere foto's? je hoeft echt niet naakt hoor maar zo win je echt geen wedstrijd.
Hmm de publieksstem is maar een deel van de wedstrijd, de finale is 10 mei. Dan beslist de jury na nog meer rondes, mochten ze twijfelen tussen 2 kandidaten dan helpt de publieksprijs een beetje, over die fotos op de site hadden wij met z'n alleen helaas bar weinig te zeggen. Hadden ze daar even snel gemaaktquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar Heidy, waarom niet wat duidelijkere/grotere foto's? je hoeft echt niet naakt hoor maar zo win je echt geen wedstrijd.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eigenlijk miste ik hem ook, UI is terug.
Fap in peace
Die zwoele stem is van haar brother.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zingt ze nou zelf of doet ze aan playback om Bulletje en/of Henny te pleasen ?
Bij een Miss verkiezing gaat het altijd om het innerlijk, de wereld verbeteren etcquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:07 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het nogal hypocriet. Je geeft in je liedje aan dat je niet mooi hoeft te zijn enzo, en dan moeten we stemmen dat je de mooiste bent?
Mooi genoeg voor Utrecht misschien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:07 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het nogal hypocriet. Je geeft in je liedje aan dat je niet mooi hoeft te zijn enzo, en dan moeten we stemmen dat je de mooiste bent?
Utrecht.... Henk Westbroekquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:09 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Mooi genoeg voor Utrecht misschien.
Komt dat boerengat eens uit en kijk eens in Utrecht rond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:09 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Mooi genoeg voor Utrecht misschien.
Ten eerst je moet helemaal niets.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:07 schreef GGMM het volgende:
Op wat anders dan een 1e indruk kan men dan af gaan, wanneer ze stemmen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:10 schreef HeidyJane het volgende:
[..]
Ten eerst je moet helemaal niets.
Ten tweede lieverd, ik zeg niet datj niet mooi hoeft te zijn. Ik zeg dat schoonheid hem meestal in andere dingen zit dan rimpels of een konijnendieet. Maar dat je gewoon lekker veel moet genieten van alles, dat is het belangerijkster... Want naja beauty is in the eye of the beer.. uh beholder
Je vraagt er toch om?quote:
Ze noemde me lieverdquote:
Scherp!quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:12 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Op wat anders dan een 1e indruk kan men dan af gaan, wanneer ze stemmen?
Dan zou ze echt een bazin zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trek je je nu terug uit de verkiezingen?
Nee helaas niet, aagezien mensen wel vaker scherpe opmerkingen makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trek je je nu terug uit de verkiezingen?
En ze maakt een statement.Een wijf met ballen kan de verkiezing zowaar interessant maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus wel ja. Dan staat ze voor wat ze gelooft.
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:16 schreef HeidyJane het volgende:
[..]
Nee helaas niet, aagezien mensen wel vaker scherpe opmerkingen maken
Als er een meisje tussen zit die echt altijd overal gelijk heeft zou ik haar wille ontmoeten
Je moet toch beter naar dat lied luisteren. Ik ga slapen lieverd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Jij gelooft dat mensen op iets anders af moeten gaan dan de eerste indruk; ofwel je liegt in je lied, of je wordt gedwongen mee te doen aan die verkiezingen.
Wellicht zijn de lyrics te complex voor mij. Weltrusten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:20 schreef HeidyJane het volgende:
[..]
Je moet toch beter naar dat lied luisteren. Ik ga slapen lieverd.
quote:,,. dat je gewoon lekker veel moet genieten van alles, dat is het belangerijkste.
Uiteindelijk gaat het erom of mensen haar een lekker wijf vinden of niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:22 schreef Stirneriaan het volgende:
Toch zegt Heidy iets heel zinnigs deze nacht. Je kunt het een cliché noemen, maar ik kan deze wonderschone regel zeer waarderen:
Heidy is te goed voor deze laffe verkiezing. Ze moet zich dan ook terug trekken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:26 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom of mensen haar een lekker wijf vinden of niet.
cheesyquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:22 schreef Stirneriaan het volgende:
Toch zegt Heidy iets heel zinnigs deze nacht. Je kunt het een cliché noemen, maar ik kan deze wonderschone regel zeer waarderen:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik stem op Alexandra, die is veel lekkerder dan jou.
Wat zegt het dan over de mensen die met open ogen in dat sarcasme trappen en als losgeslagen gekken euro's pompen in het 'stemmen'?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:04 schreef Strani het volgende:
Worden nou zelfs die missverkiezingen al behandeld alsof het X-Factor is? Nog even en je roept mensen op te SMS-en om op jou te stemmen Heidy.
Wat is dat toch sowieso voor narcisme om je eigen lichaam danwel persoonlijkheid als zo geweldig te zien dat men er op moeten stemmen?
Niet veel goeds, vrees ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat zegt het dan over de mensen die met open ogen in dat sarcasme trappen en als losgeslagen gekken euro's pompen in het 'stemmen'?
O meisje,vergeet niet te levenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
O meisje,vergeet niet te leven
Het maakt niet uit,zoiezo ga ik je gruwelijk hard geven
O meisje,vergeet niet te levenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
O meisje,vergeet niet te leven
Het maakt niet uit,zoiezo ga ik je gruwelijk hard geven dat je nog uren ligt te beven.
Al die mannen op het internet willen een met ronde vormen bekroonde slet
Wie bedenkt de volgende zin?
Wel netjes vragen hé.quote:Op zondag 24 april 2011 11:19 schreef Nitrouz het volgende:
UTEREG UTEREG UTEREG![]()
CHICK IK ZOU JOU ZEKER WEL NEUKE ALLEEN VOOR DIE UTEREG TROTS![]()
![]()
![]()
Flikker op met je kampspelling.quote:Op zondag 24 april 2011 11:19 schreef Nitrouz het volgende:
UTEREG UTEREG UTEREG![]()
CHICK IK ZOU JOU ZEKER WEL NEUKE ALLEEN VOOR DIE UTEREG TROTS![]()
![]()
![]()
Hmm de pubieksstquote:
Thnx!quote:Op zondag 24 april 2011 12:47 schreef BabeWatcher het volgende:
hoi Heidy
ik vind je leuk, ik wilde blanco stemmen, maar ik stem nu toch maar op jou.
Waarde en tevens confrere,quote:Op zondag 24 april 2011 20:20 schreef mc-Piel het volgende:
Hey Heidi, ik vind je wel een leuk meisje.
Als ik ooit strand in een bus en jij zit ook in die bus.
En buiten de bus vergaat de wereld, dan zou ik me best
met jou voort willen planten om de mensheid te redden.
Groetjes, Piel
quote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Het zal wel aan mijn preutsheid liggen, maar ik vind dat sommige mensen zich echt niet normaal gedragen in dit topic met kanker/neuken blabla doe normaal man...
Ik volg TS tot in het graf.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:33 schreef HeidyJane het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.hyves.nl/index(...)cture_ProfileBoxLeft
[stemmen] Miss Utrecht 2011
je zit in onzin he..quote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Het zal wel aan mijn preutsheid liggen, maar ik vind dat sommige mensen zich echt niet normaal gedragen in dit topic met kanker/neuken blabla doe normaal man...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inteelt is overrated.quote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarde en tevens confrere,
In welke zien ziet U dat zo voor zich? daar de nazaten van U en tevens Heidy een band van broer en zus zouden delen en inteelt op de langere termijn voor een genetisch verval ivm de bottleneck gaan zorgen.
Uitziende naar Uw wetenschappelijk onderbouwde repliek
W. Waggel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |