Ja, moet er morgenvroeg om 9 uur uit. Live rechtszaak van Marco Kroon kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:33 schreef JanPiraat het volgende:
hehehe njah ff geprobeerd toch... slaap zacht man
Trustequote:
Doeggquote:
Slaap ze kerelquote:
Lekker oldskoolquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:43 schreef MultiBanaan het volgende:
Even de vorige ARG uitprinten om in bed te lezen
Aww ja. Schrijf het van je afquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goede vrijdag opeens ik werd emotioneel enzo
goede vrijdag R.I.P Jezus van Nazarethquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww ja. Schrijf het van je af
youtube afspeuren naar JCS filmpjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik twijfel of ik weer vroeg ga slapen, toch niks te doen verder
slaap lekker Klinkieliciousquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Held![]()
Ik ga nu wel echt slapen, tot morgen.
![]()
Mwah, liever de hele film in eens, je weet wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
youtube afspeuren naar JCS filmpjes
Ik snap hem jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Mwah, liever de hele film in eens, je weet wel wat ik bedoel
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Klinkerbotsing
JanPiraat
Beach
sharr
Zeroku
Henkie94
Patje1987
HappyBob
Omdatappel
Furdinand
dralion13
Bloempje.
SpaceInvaders
Breezerslet17
Spaghettivreter
gianni61
K-Cash
Het_Fenomeen
MultiBanaan
Oceanview
L-ascorbinezuur
mc-Piel
TheFamousMan
Pizzalucht
killerbee911
Ajacied422
ViezeFreddiey
92Merel
Hatsekiedee
Flippiee
Beatles
smegmanus
n8n
tdrone
Tha_Duck
zatoichi
wolfrolf
Michhas
PBateman1978
Danger.Mouse
Stampie22
Tha_Queen
Trollscience
JApieman
Menu_69
utopie
Dale.
Ikbenserieus
3Dino
minkuukel
katten of neem ik het iets te letterlijk en zijn het 2 dronken vrouwen ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
dikke catfight hierbuiten, letterlijk
katten iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
katten of neem ik het iets te letterlijk en zijn het 2 dronken vrouwen ?
Alltime staat Sharr op één.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
toch klinkertje hedat wordt shag roken met haar dan
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
HappyBob
Klinkerbotsing
Beach
Omdatappel
Henkie94
aight1
Flippiee
Breezerslet17
n8n
Bloempje.
ViezeFreddiey
Lindgren.
Oceanview
mistyl
Franneh
Dyr.
92Merel
Patje1987
JApieman
Penisbaard
Michhas
fairytalessuck
Zeroku
Ragboer
FreezePop
Boterhamzakje
Floxcie
Lysdexie
Het_Fenomeen
porsche1
dralion13
PeZu
Catkiller
TheFamousMan
Dale.
K-Cash
sharr
MYV
SuperwormJim
SpauldingPF
Panzermaus
naatje_1
Annnet
the_legend_killer
ikbennieuwopfok
ainoo
DrankBakje
mc-Piel
Monopoly
Myraela
Ik gooi mijn alltime er niet op, zit nog teveel radiovolk in.quote:
Populair.quote:
Geyl.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
ew loopt een ouwe man op mij te hitten
gooi een string naar hemquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
ew loopt een ouwe man op mij te hitten
JanPiraat vecht al het radiovolk uit mijn FokVriendjes Alltime. Zoals een echte piraat dat doet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij bent een piraat van papier maché
Pappen en nathouden.quote:[..]
Jij bent een piraat van papier maché
Je bent de schande van de familie Pietquote:
De kerstboom heb ik nooit ondergekotst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:06 schreef JanPiraat het volgende:[/b]
[..]
Je bent de schande van de familie Pietmama heeft het nog zo vaak over je en ze mist je ook maar jij bent alleen maar bezig met die bitches
wanneer kom je gewoon eens spontaan langs en niet zoals afgelopen kerst toen je ladderzat langskwam en die hele kerstboom onderkotste ?!! je maakt ons allemaal kapot hier van verdriet.... waren we maar nooit familie, als mensen vragen heb je een broer... zeg ik..... nee
![]()
![]()
Sorry ik vergeef jequote:Op vrijdag 22 april 2011 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De kerstboom heb ik nooit ondergekotst.Ben er wel een keer ingedonderd met de zatte kloten.
Als ik geen andere dingen moet regelen misschien .quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry ik vergeef jezul je er 13 Juni bij zijn denk je ? bij de jaarlijkse familie bowling ?
Omdat onze muzieksmaken vele overeenkomsten hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:46 schreef Michhas het volgende:
Waarom ben ik zo geobsedeerd met dit nummer
goedemorgenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen goedemorgenzwaaitje
Goedemorgen Boboquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat onze muzieksmaken vele overeenkomsten hebben
Goedemorgenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goedemorgen Bobo
Dat klopt
Luister nu CD van Matisyahu
Nah niet allemaal, maar er staan wel een paar heerlijke nummers opquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Al die nummers op die CD net zo lekker als King Without A Crown?
In die eerste heeft hij ook een stukje van Break my stride erin verwerktquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah niet allemaal, maar er staan wel een paar heerlijke nummers op
Deze vind ik toch wel erg vet, lekker zomers
Uhuquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:17 schreef HappyBob het volgende:
Die versnelling in die beat van Ancient LullabyInderdaad lekker zomers
Welke kant wil je op?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uhu
Maar ik moet nieuwe muziek hebben man, luister de laatste tijd alleen nog maar klassieke muziek enzo
Suggesties?
waspoeder avontuurquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uhu
Maar ik moet nieuwe muziek hebben man, luister de laatste tijd alleen nog maar klassieke muziek enzo
Suggesties?
Hoi Klinker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die niets weten en weten dat ze niets
weten, weten meer dan mensen die niets
weten en niet weten dat ze niets weten.
pendulum: Been there, done thatquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pendulum
MGMT
MSTRKRFT
Lupe Fiasco
Boys noize
Venetian snares
Sander van Doorn
Skrillex
portishead
Doe maar populair.quote:
Hadouken!quote:
Was jij niet laatst naar hun concert?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Michhassss Noah and the Whale misschien?
Hoi Ragboer en Zero
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben een gewilde boy, kan er niks aan doen
Jaaaquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was jij niet laatst naar hun concert?
JA KLINKER WAS DAAR LAATST EN DAT HEEFT ZE TOEN AAN IEDEREEN VERTELD HOE TOF DAT WAS ENZO EN HOE LEUK ZE HET VOND EN HOE ZE GISTEREN EEN BLOEMTJESBROEK HEEFT GEKOCHT!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was jij niet laatst naar hun concert?
Je hoeft het niet te ontkennen, jij was erbij toen ik mijn knie liet zien. Ontken maar niet dat je het sexy vond.quote:
...quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
JA KLINKER WAS DAAR LAATST EN DAT HEEFT ZE TOEN AAN IEDEREEN VERTELD HOE TOF DAT WAS ENZO EN HOE LEUK ZE HET VOND EN HOE ZE GISTEREN EEN BLOEMTJESBROEK HEEFT GEKOCHT!![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, ik zal in het vervolg alleen maar posten hoe kut ik me voel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
JA KLINKER WAS DAAR LAATST EN DAT HEEFT ZE TOEN AAN IEDEREEN VERTELD HOE TOF DAT WAS ENZO EN HOE LEUK ZE HET VOND EN HOE ZE GISTEREN EEN BLOEMTJESBROEK HEEFT GEKOCHT!![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je weer dronken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Breezers.quote:
Heb je mon tweede lijstjon wel gezienquote:
Neequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je mon tweede lijstjon wel gezien?
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hadouken!
Crystal Castles
Amaranthe
The Knife
Björk
Lykke Li.
Ohquote:
Wakker worden met fluitende vogelsquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:41 schreef MultiBanaan het volgende:
De vogels fluiten hard, het wordt een mooie dag
Heb je Spotify? Als je dan een artiest ziet, dan staan er rechtsboven nog een zooi artiesten die wel min of meer lijken op hetgeen wat je luistert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
OhDie ga ik vanavond even uitchecken
Ik kijk altijd op www.allmusic.com , beste site voor muziek en artiesten enzo. Staat ook welke artiesten op een andere artiest lijkt en door wie ze zijn geïnspireerd enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je Spotify? Als je dan een artiest ziet, dan staan er rechtsboven nog een zooi artiesten die wel min of meer lijken op hetgeen wat je luistert.
Similar Artistsquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op www.allmusic.com , beste site voor muziek en artiesten enzo. Staat ook welke artiesten op een andere artiest lijkt en door wie ze zijn geïnspireerd enzo.
Mag ik er ook twee?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even wat croissantjes in de oven doen
Delen, gaarnequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even wat croissantjes in de oven doen
Vooruit omdat jij het bentquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
klinkiemag ik mijn blijheid op je afreageren ?
![]()
ja lekker hoorm, erg weinig geslapen maar verbazingwekkend opgewekt voor de ochtendquote:
Lekker geslapen lieve klinkie ?quote:
eigenlijk niet zo.. ik was zo aan het slapen (drank enzo) maar werd door hooikoorts weer heel vroeg wakkerquote:
zo vroegquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef HappyBob het volgende:
Wie weet een lekkere lunch te verzinnen?Ik heb eigenlijk zin in broodje van de Subway..maar te ver weg
wentelteefjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef HappyBob het volgende:
Wie weet een lekkere lunch te verzinnen?Ik heb eigenlijk zin in broodje van de Subway..maar te ver weg
Verveeld op werkquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja lekker hoorm, erg weinig geslapen maar verbazingwekkend opgewekt voor de ochtend![]()
Hoe is ie daar ?
Tomquote:
frituurpannetje aan tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef HappyBob het volgende:
Stokbrood met filet americain, uitjes en een beetje peperquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef HappyBob het volgende:
dat klinkt ook niet verkeerd zegquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stokbrood met filet americain, uitjes en een beetje peper
Ik eet de laatste tijd al zo vaak filet americainquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stokbrood met filet americain, uitjes en een beetje peper
Stokbrood met kruidenkaas, cervelaatworst/salami, oude kaas en tomaat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd al zo vaak filet americainDaarom nu eens iets anders
jongemanquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Weer een getal met 6 cijfers op m'n bankrekening.
Dan misschien toch stokbrood met kaas, salami, chorizo en een beetje rode paprikaquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stokbrood met kruidenkaas, cervelaatworst/salami, oude kaas en tomaat.
Goeie combo welquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan misschien toch stokbrood met kaas, salami, chorizo en een beetje rode paprika
Italiaanse bol met mozzarella, pesto, tomaat en basilicumquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd al zo vaak filet americainDaarom nu eens iets anders
Heujquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef Zeroku het volgende:
Achter de komma.quote:
Daar mist dus weer iets van vleesquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Italiaanse bol met mozzarella, pesto, tomaat en basilicum
Neen.quote:
¤1000,00quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef Zeroku het volgende:
yesterdayyyy all my troubles seemed so far awayquote:
was het wegquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:48 schreef sharr het volgende:
Grutjes ik had in mijn droom Danerolle deeg gekocht alleen nu heb ik het niet meer
Ik ga ervan douchen doei
topickiller gniffel.gifquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:51 schreef Michhas het volgende:
Jan ik lees de hele tijd in jouw sig 'sig verwijderd door Michhas. Niet terug plaatsen' maar er staat Mozes
Hoi Mozes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:51 schreef Michhas het volgende:
Jan ik lees de hele tijd in jouw sig 'sig verwijderd door Michhas. Niet terug plaatsen' maar er staat Mozes
Hehehe ik vergeef je omdat het goede vrijdag isquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:51 schreef Michhas het volgende:
af en toe wel jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:04 schreef sharr het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je nog heel veel moet doen in een bepaalde tijd en dat je dan bang bent dat je het niet redt dus gewoon niets doet?
herkenbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:04 schreef sharr het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je nog heel veel moet doen in een bepaalde tijd en dat je dan bang bent dat je het niet redt dus gewoon niets doet?
Ik wil baby's op de wereld brengen met jouquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey wat doe jij klef tegen mij de laatste tijd, wil je soms iets van me???![]()
watquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil baby's op de wereld brengen met jou
Hoe vaak heb je de afgelopen tijd JCS gekekenquote:
Eehmm de film helemaal een stuk of 6-7 keer denk ik en op youtube zoek ik een paar nummers regelmatig opquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je de afgelopen tijd JCS gekeken
Ik heb hem zelf een stukje gekeurd voor zondag vast, en ik vond het serieus leukdat al die melaatsen op Jezus duiken
mooi gezongen ook
Dan moet je eerst toestemming vragen hier hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Katten doen me niks meer het is tijd voor de volgende stap
hehequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eehmm de film helemaal een stuk of 6-7 keer denk ik en op youtube zoek ik een paar nummers regelmatig op
Lynxenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Katten doen me niks meer het is tijd voor de volgende stap
Of ik kaap je gewoon weg en we vluchten samen naar België waar we een eigen snackbar beginnen ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan moet je eerst toestemming vragen hier hoor.
hehehe okquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of ik kaap je gewoon weg en we vluchten samen naar België waar we een eigen snackbar beginnen ?
fap zequote:
SPOILER: moet dat nog steeds met die spoilers?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je broertjes mogen ook wel mee hoor ik zal ze behandelen en van ze houden als mijn bloedeigen zonenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehehe okleuk. Jij, Doerak, Harry en ik?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
fap ze
grote wel gaarne.SPOILER: moet dat nog steeds met die spoilers?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik fap niet op dieren ja :")
nee jij en ik gewoonquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je broertjes mogen ook wel mee hoor ik zal ze behandelen en van ze houden als mijn bloedeigen zonen
ook niet als ze half mens zijn? (aka furries)quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
grote wel gaarne.
En ik fap niet op dieren ja :")
nee bedanktquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:19 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ook niet als ze half mens zijn? (aka furries)
Gisterenquote:
Ja, zeker welquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoii Patje heb je zin in vanavond ??
quote:
Ik geloof het wel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef HappyBob het volgende:
GedouchtNu even checken of het warm genoeg is voor een korte broek
Ik moet het toch ergens van hebben hequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik geloof het wel hoorlekker te koop lopen met die gespierde benen weer toch
Pas half 12quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:34 schreef HappyBob het volgende:
Tijd voor boodschapjes..het is veel te laat
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaja date met Patje we snappen het nu wel hoor
Ik ben weer aan het producerenquote:
Is allang afgelopen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Moest jij geen live rechtszaak bekijken?
Was alleen de uitspraak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |