ahja, kan ik begrijpen, maar ik heb die een hele tijd niet gehoord en toen kwam The Roller, dacht ik: Hej, waar ken ik die van?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een vriend van me is Oasis fanaticus en die sloeg me met dat nummer om mijn oren dus ik kan het niet meer horen
Sowieso lijkt The Roller wel heel erg op Beatles/John Lennon dus dat had ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ahja, kan ik begrijpen, maar ik heb die een hele tijd niet gehoord en toen kwam The Roller, dacht ik: Hej, waar ken ik die van?
ik dacht dat ik dat al was.. zoveel aandachtshoeren tegelijk in het topic kan natuurlijk niet hequote:
nr van de post.. 301 is de lapoquote:
ninja editquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
VALHALLEN, WAT DOE JE! NU WIL IK NIET WEG...
zie waar ik je welterusten wensquote:
Ik heb Cea Marie sowieso nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:30 schreef Zokunen het volgende:
Cea Marie - Everything is Byte Size
Als je m'n vorige niet had val
Even verder zoeken danquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb Cea Marie sowieso niet
En volgens mij dat andere nummer ook niet
ben al wegquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:35 schreef Viro het volgende:
ValHallen hierna snel een nummer van slayer starten, zal naatje niet leuk vinden![]()
Mijn aflsuiter maakt je helemaal botergeilquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
VALHALLEN, WAT DOE JE! NU WIL IK NIET WEG...
botergeil.. van muziekquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn aflsuiter maakt je helemaal botergeil
ben ik altijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn aflsuiter maakt je helemaal botergeil
moet je op een dikke subwoofer gaan zitten en de volume opengooien, krijg je als een vrouw zijnde zo een orgasmequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
moet je op een dikke subwoofer gaan zitten en de volume opengooien, krijg je als een vrouw zijnde zo een orgasme
geen dikke subwoofer aanwezigquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
moet je op een dikke subwoofer gaan zitten en de volume opengooien, krijg je als een vrouw zijnde zo een orgasme
deze is tofquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef ValHallen het volgende:
De nieuwe Arctic Monkeys
Het is een groeinummertje
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef ValHallen het volgende:
De nieuwe Arctic Monkeys
Het is een groeinummertje
Ik welquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DIE HEB IK WEL
Maar ik vond hem niet leuk genoeg voor dit uurtje
veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:41 schreef Viro het volgende:
Mensen ik ga dr vandoor![]()
Wees lief, wil niet meer de relsurinamer uithangen voor de komende dagen
Buh baaiquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:41 schreef Viro het volgende:
Houdoequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:41 schreef Viro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
dit ook :quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom is muziek altijd intenser als je drank op hebt
Jij rotzakquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
Btw veel had ik gewoon van indie-music.com en ff snel geluisterd![]()
Ik heb het meeste zelf ook niet, maar jij wou wat minder standaard
Sinds ik DJ ben loop ik echt de hele tijd te speuren naar toffe dingenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:48 schreef Zokunen het volgende:
Muziek zoeken is leuk, zoek iets, vind wat scan het, en vraag het aan om het echt goed te horen
(wel enkel potentiele parels uiteraard)
veel plezier in dromenland schatquote:
Waar ben jij toch altijd, ik kom je nooit tegenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenland schat
Ik trein veelquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef quaas het volgende:
[..]
Waar ben jij toch altijd, ik kom je nooit tegen
Vooral bruno marsquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toch mis ik kensington, caro emerald en dotan wel heur in je bazige 2011 uurtje
die mogen we ook absoluut niet vergeten neequote:
Ik niet op Dotan naquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toch mis ik kensington, caro emerald en dotan wel heur in je bazige 2011 uurtje
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:53 schreef mr-green het volgende:
Heb je al foo fighters en selah sue gedraaid?
vind hem niet zo heel geweldig eigenlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer
Hierna nog een kleine toegift
*jaloers*quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:00 schreef mr-green het volgende:
Lig nu op mijn ligstoel op balkon te kijken naar de sterren met een blowtje en dit lied erbij
Elbow heeft zeker fijne nummers gemaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind hem niet zo heel geweldig eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind hem niet zo heel geweldig eigenlijk
ghehe.. bewijst toch dat je gelijk had.. onze smaak komt toch niet zoveel overeenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh ik ga trouwens ook nog Raphael Saadiq draaien, omdat het kan
One day like this is hartverscheurend mooi. Keer live gezien en toen volwassen kerels zien huilenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Elbow heeft zeker fijne nummers gemaakt.
veel plezier in dromenland straksquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog ff de nieuw ontdekte reggae nummers op m'n iPod knallen (waarvoor dank) en dan ga ik slapen!
Gelukkig niet, zo verassen we elkaar weleensquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehe.. bewijst toch dat je gelijk had.. onze smaak komt toch niet zoveel overeen
tof
truequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelukkig niet, zo verassen we elkaar weleens
grounds for divorce is een van de betere nummers vind ik..quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
One day like this is hartverscheurend mooi. Keer live gezien en toen volwassen kerels zien huilen
Bereid je voor op veel sentimenteel publiekquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef mr-green het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik Elbow live kan horen op Pinkpop
Ook een heel tof nummer. Sowieso was dat hele album geweldigquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef Redskillz het volgende:
[..]
grounds for divorce is een van de betere nummers vind ik..
Pukkelpop 2009?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:06 schreef mr-green het volgende:
Selah sue hetzelfde
Eerste keer dat ik haar vergeet ik niet meer. Was wel akoestisch
jammer dat het zo duur is.. anders was ik zeker gegaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
Wel jammer dat ik niet naar paaspop kan.
Die hebben een wereld première met een mashup zone op een festival, dat lijkt me echt zo tof!
Paaspop is wel aardig. Alleen jammer dat de helft van de artiesten de rest van het jaar te zien zijn op gratis festivalsquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
Wel jammer dat ik niet naar paaspop kan.
Die hebben een wereld première met een mashup zone op een festival, dat lijkt me echt zo tof!
ik hoor draakje al schatquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
FOO FIGHTERS
Even beuken en dan gaat draakje het overnemen
dat was er met wat, wut, wat gebeurde er.. jij vloog eruitquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
FOO FIGHTERS
Draakje heeft et al overgenomen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
FOO FIGHTERS
ja.. je vloog er ineens uit.. nu 2 x rebecca blackquote:
Trustequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:14 schreef Zokunen het volgende:
Nog even happy endings kijken en dan ga ik maar slapen denk ik.
okay.. veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:14 schreef Zokunen het volgende:
Nog even happy endings kijken en dan ga ik maar slapen denk ik.
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als iedereen gaat slapen dan ga ik zo wel wat anders doen
ja en net toen jij dacht dat jij nog draaide.. speelde draakje de normale versiequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef ValHallen het volgende:
weheheh, dit nummer is vandaag al 4 gedraait ofzo
quote:
fijne verjaardag, slaap lekkerquote:
veel plezier in dromenlandquote:
Dankjewel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
fijne verjaardag, slaap lekker
[..]
veel plezier in dromenland
* Jofunu-kun doet een dansje meequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Caro
![]()
* Knetterkrankjorum zingt mee
Nou vooruit, omdat je jarig bent danquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:29 schreef Popje-popje het volgende:
Oei, jullie krijgen zo een beetje stamp muziek, maar ik vraag het aan omdat het kan en ik jarig ben![]()
kayquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:29 schreef Popje-popje het volgende:
Oei, jullie krijgen zo een beetje stamp muziek, maar ik vraag het aan omdat het kan en ik jarig ben![]()
Ik denk dat jouw oren eraf gaan vallenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je jarig bent dan
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw oren eraf gaan vallen
Gelukkig dan kan je ze wel even missenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Nouja, ik plak ze wel weer op, er is toch niemand die met me praat momenteel
Alleen stopt Draakje er nu opeens mee...quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gelukkig dan kan je ze wel even missen![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:33 schreef Karzai het volgende:
Stamp muziek please, dit kan zo niet langer
Er komt zo iets aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:33 schreef Karzai het volgende:
Stamp muziek please, dit kan zo niet langer
Voor me opa jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Buuh, dit is best mooie muziek hoor Karzai![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga dromenland opzoeken.
Slaap lekker wanneer jullie gaan slapen![]()
Weltrusten Knettertjequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga dromenland opzoeken.
Slaap lekker wanneer jullie gaan slapen![]()
Doet het hier gewoonquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Draakje wil ook naar bed volgensmij..
prima hoor maar aan de crokyquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:40 schreef Popje-popje het volgende:
Oei dit vinden jullie niet zo mooi zeker?
Sorry schat, maar niet echt neequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:40 schreef Popje-popje het volgende:
Oei dit vinden jullie niet zo mooi zeker?
1x omdat het kanquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:41 schreef mr-green het volgende:
haha voor 1 keer wel hoor. Moet alleen niet achter elkaar
Dat heeft hij vanochtend gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:47 schreef Zokunen het volgende:
Heeft koekkast die taart waar je het vandeweek over had nog gemaakt? (appel havermout iets)
Mail me even een stukje danquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:47 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanochtend gedaanen die is bijna op
welterustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef Popje-popje het volgende:
Ok op naar bed,
slaap lekker allemaal![]()
![]()
Slaap lekker en een fijne dag "morgen"quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef Popje-popje het volgende:
Ok op naar bed,
slaap lekker allemaal![]()
![]()
Die heb ik al gezien, maar heb nu zinquote:
Snel maken, is ie over anderhalf uur klaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, maar heb nu zin
Dan hoop ik te slapen en ik heb geen havermout in huisquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Snel maken, is ie over anderhalf uur klaar
Helaaschquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan hoop ik te slapen en ik heb geen havermout in huis
Slaap lekkerquote:
Maak haar wakker danquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaat nou echt iedereen slapen? En tis al zo stil zonder Knetter..
Je kunt het niet stoppen, alleen door je player af te sluitenquote:
Dan zal het wel eerst zuipen worden en daarna Fok!ken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:18 schreef Samzz het volgende:
Zuipen in de kroeg of bij een vriendin. Of idd gewoon vroeg naar huis en Fokken
Joa, wie weet. We shall see.quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zal het wel eerst zuipen worden en daarna Fok!ken.
Krassen? Ik ben toch geen emoquote:
Ik ook niet. Maar je zou 't haast worden met al die zeikerds op Fokquote:
QFTquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar je zou 't haast worden met al die zeikerds op Fok
Doe dat maar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
QFT
Maar uhm alles leuk en wel ik ga mooi nog ff liggen
Even mn verzoekjes afluisterenquote:
Om te krassenquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hallo waarom ben ik alweer wakker?
Met mij krassen? Zie ik eruit als een krasser?quote:
Misschien als iemand die graag anderen bekrastquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met mij krassen? Zie ik eruit als een krasser?
Oh, met m'n nagels jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien als iemand die graag anderen bekrast
Definieer krasserquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met mij krassen? Zie ik eruit als een krasser?
Nee. Maar ik schreeuw niet als ik m'n nagels gebruikquote:
Eerder de ontvangende partij die schreeuwt danquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik schreeuw niet als ik m'n nagels gebruik
Godzijdank voor Christelijke feestdagen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef -Datdus- het volgende:
Je zou maar moeten werken op een prachtige dag als deze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Godzijdank voor Christelijke feestdagen.haha onder de gordel (het kruis).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of naar school moeten gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef -Datdus- het volgende:
Je zou maar moeten werken op een prachtige dag als deze!
Nagels in iemands rug zettenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik schreeuw niet als ik m'n nagels gebruik
De mijne zijn echt!quote:
Daar kan ik geen garanties over gevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang niet de hele rug opengehaald word is dat wel leuk
Daarvoor hebben we de piraat paraat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang niet de hele rug opengehaald word is dat wel leuk
Vertel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de piraat paraat.
Piraat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de piraat paraat.
Bazennummerquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal even meezingen ja. Vooral Royco
quote:
Op twitter?quote:
Ghehe je kent de tekst niet?quote:
Ik houd hoop maar denk het nietquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee mijn naam is jezus en het zijn apostelen.
De kans is echt 33% ze zijn allemaal een drama.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |