Die was er vanmiddag nog ff.. maar zijn software deed het niet, anders had hij gedraaidquote:Op donderdag 21 april 2011 23:15 schreef Viro het volgende:
Nog ff en we hebben 2 mods als DJ op ONZ Radio
Oh en pierenjan, waar is hij eigenlijk?
Normaal stuur ik mensen door naar koelkast als ze vragen hebben maar uhm die heeft even 2 weken vakantie.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die was er vanmiddag nog ff.. maar zijn software deed het niet, anders had hij gedraaid
Heerlijkquote:
Prima. Zal eens kijken of ik komend weekend de Wiki goed kan doorlezenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal stuur ik mensen door naar koelkast als ze vragen hebben maar uhm die heeft even 2 weken vakantie.
Je kan mij ook pmen en ik help je zo goed als ik kan!
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef Rensjebree het volgende:
Metallica - Disposable Heroes Komt goed
En die van mij dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef Rensjebree het volgende:
Metallica - Disposable Heroes Komt goed
Is dit het origineel ja?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het origineel dit
Lekker nummer wel, en de reden dat ik vandaag reggae draai
het toffe van onzinradioquote:Op donderdag 21 april 2011 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vet, ik leer hier nieuwe muziek kennen
Ja dat vind ik nou ook zo leuk aan radio onzinquote:Op donderdag 21 april 2011 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ook, dat is het leuke van ONZ Radio.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vooral dat geschreeuw van hemquote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ook, dat is het leuke van ONZ Radio.
Morgen van 22.00 t/m 0.00 ook erg chille muziek met EggsTC en GOA, vind ik
sinterklaaskapoentje doet toch wtf uurtjes?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral dat geschreeuw van hem
Ik vind die WTF uurtjes van wieishetookalweer wel vet.
En Symphonic is een held
idd, maar muziek vind ik ook chillquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Symphonic is een held
Die durft niet meer te draaienquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sinterklaaskapoentje doet toch wtf uurtjes?
jaaa sympquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Symphonic is een held
Die ja. Jammer dat niemand anders het leuk vind lijkt het welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sinterklaaskapoentje doet toch wtf uurtjes?
Soulseekquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lekker nummer dit.
Kak! Kan I Chase The Devil niet in 320 kbps vinden
Ik bedenk me net he.quote:
Ohhhquote:Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedenk me net he.
Op jouw verjaardag ben ik precies een half jaar single
31 minquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb ik, past niet meer in het uur
Juist dat soort radio kan ik extra waarderen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die ja. Jammer dat niemand anders het leuk vind lijkt het wel
Hierna weer ee blokje ska met de politie, subliem en speciale jongens
naatje ook ja. onze muzieksmaak ligt redelijk bij elkaarquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaa symp
maar naatje vind ik ook goed draaien
Dubbel feest dusquote:
Vanaf dag 1 prijs ik naatje al om zijn shows!!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaa symp
maar naatje vind ik ook goed draaien
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
naatje ook ja. onze muzieksmaak ligt redelijk bij elkaar
Is het ookquote:
En ik op jouquote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik zal een extra drankje op jou nemen
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn ontdekking van 2010. Beetje jammer dat dit nummer uit 1979 komt
Ja ik heb ook nog wel wkd in huis (kreeg ik op de housewarming, vind ik dus echt niet lekker) maar ik zuip gewoon alle HJ op voordat rens hierheen komt woensdagquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed jaar wel 1979quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij is op vakantiequote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef Redskillz het volgende:
Ik dacht dat Symphonic donderdagavond een beetje zijn avond had gemaakt..
symp heeft vakantie schatquote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef Redskillz het volgende:
Zie je dat je nog een reden hebt om hier te posten, ze willen hier alleen HJ en niets andersquote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hertog JanJullie snappen het
Hij is op vakantie. Maar ik draai donderdag ook altijdquote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef Redskillz het volgende:
Ik ben gedwongen om van Grolsch over te stappen op HJ door Ezechielkquote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hertog JanJullie snappen het
Wkd?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog wel wkd in huis (kreeg ik op de housewarming, vind ik dus echt niet lekker) maar ik zuip gewoon alle HJ op voordat rens hierheen komt woensdag
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gedwongen om van Grolsch over te stappen op HJ door Ezechielk
Ninja editquote:
Valt onder de categorie breezer geloof ikquote:
Die beugels zijn best te doen andersquote:Op donderdag 21 april 2011 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Grolsch, mooie flesjes maar niet te zuipen
Oh ok! nee daar hou ik ook niet vanquote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Valt onder de categorie breezer geloof ik
Clashquote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind The Clash - London Calling op The Specials lijken... Dat was waar ik naar zocht...
Ik vind Grolsch ook best te doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die beugels zijn best te doen anders
Vriendin van me snapt nog steeds niet dat ik vaak rode wodka redbull drink dan koopt ze wkd voor me. Dat is al gemixt maar krijg ik haar niet duidelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh ok! nee daar hou ik ook niet van
Opflikkeren met je HJ, gewoon Heiniken.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Grolsch ook best te doen.
Mn stamkroeg heeft Grolsch en ik ga heus geen andere stamkroeg zoeken vanwege het gebrek aan HJ.
En terechtquote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Grolsch ook best te doen.
Mn stamkroeg heeft Grolsch en ik ga heus geen andere stamkroeg zoeken vanwege het gebrek aan HJ.
Of baron van de C1000quote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef quaas het volgende:
[..]
Opflikkeren met je HJ, gewoon Heiniken.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef quaas het volgende:
[..]
Ook niet mijn band maar dit nummer vind ik toch wel lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
The PoliceAls ik aan één band een hekel heb...
miquote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef Viro het volgende:
Echte mannen drinken zoveel bier dat ze bier pissen, dat opvangen en weer opdrinken
Ultieme vorm van recyclen
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef Viro het volgende:
Echte mannen drinken zoveel bier dat ze bier pissen, dat opvangen en weer opdrinken
3 slokken en dan heb ik 2 dagen koppijnquote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef quaas het volgende:
[..]
Mijn stamkroeg geeft mij gratis drankquote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En terecht
Gelukkig heeft mijn stamkroeg HJ in overvloede
En wat doen echte vrouwen dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef Viro het volgende:
Jij krijgt overal koppijn van.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 slokken en dan heb ik 2 dagen koppijn
[..]
Mijn stamkroeg geeft mij gratis drank
[..]
En wat doen echte vrouwen dan?
Niet poepenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 slokken en dan heb ik 2 dagen koppijn
[..]
Mijn stamkroeg geeft mij gratis drank
[..]
En wat doen echte vrouwen dan?
Zookquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Zokunen het volgende:
Zow darten zit er weer op, de radio kan weer aan
Dat is heul niet waar!!quote:
Ik wilde een van mono's ranzige poepsites plaatsen, maar ik heb geen zin in banquote:
Moet je met een glas water en paracetamol de slaapkamer inkomen lopen. Als ze vraagt waarom je dat bij je hebt zeggen dat het voor dr hoofdpijn is. Als ze antwoord dat ze geen hoofdpijn heeft kan je dr mooi schenkenquote:
Je krijgt ook koppijn van snoep. en ijs. en chocolaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar!!
Ik kan best stevig doordrinken en ook wel alles door elkaar maar heineken is altijd al fout geweest voor me
hey, moeten even een andere tijd prikken voor dat overleg, mn kop stond er dinsdag echt niet naarquote:
Die is ECHT heel oud!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je met een glas water en paracetamol de slaapkamer inkomen lopen. Als ze vraagt waarom je dat bij je hebt zeggen dat het voor dr hoofdpijn is. Als ze antwoord dat ze geen hoofdpijn heeft kan je dr mooi schenken
quote:Viro ... zegt (23:44)
ik ben scheikunde
bij iedere scheet van mij ontdekken de wetenschappers in CERN weer iets nieuws over de oerknal enzo
Beau Fiechter zegt (23:45)
wtf?
ik ben de oerknal
Viro ... zegt (23:47)
maw jij bent een gore stinkscheet uit mijn gat
Zal wel zijn als Symph terugkomt van vakantie. Ergens in Mei geloof ik?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
hey, moeten even een andere tijd prikken voor dat overleg, mn kop stond er dinsdag echt niet naar
12 meiquote:Op donderdag 21 april 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zal wel zijn als Symph terugkomt van vakantie. Ergens in Mei geloof ik?
Nee alleen chocoladequote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef quaas het volgende:
[..]
Je krijgt ook koppijn van snoep. en ijs. en chocola
Ze hebben het onderzocht en seks is het beste middel om je hoofdpijn weg te krijgenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je met een glas water en paracetamol de slaapkamer inkomen lopen. Als ze vraagt waarom je dat bij je hebt zeggen dat het voor dr hoofdpijn is. Als ze antwoord dat ze geen hoofdpijn heeft kan je dr mooi schenken
Zo zie je maar dat je eigen familie je niet goed kentquote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee alleen chocolade![]()
Snoep ben ik gewoon geen fan van en ik lust het meeste niet en ijs, ik heb gisteren gewoon 2 ijsjes gegeten!!
Ik zei dat tegen mn zusje en die vroeg meteen of alles wel goed ging
quote:
Ik welquote:
Schijnt idd te kloppen ja!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben het onderzocht en seks is het beste middel om je hoofdpijn weg te krijgen
Idd, kan het beamen uit eigen ervaringquote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben het onderzocht en seks is het beste middel om je hoofdpijn weg te krijgen
Juist wel. Normaal eet ik in een heel jaar misschien 2 ijsjes. Echt niet 2 op een dagquote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je eigen familie je niet goed kent
White people choose the wrong music to dancequote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist wel. Normaal eet ik in een heel jaar misschien 2 ijsjes. Echt niet 2 op een dag![]()
Ik krijg zin om te dansen van deze muziek
Jij kan niet eens seks hebben, anders pomp je al je bloed naar je lul waardoor je flauwvalt en weer opnieuw moet beginnen. VICIEUZE CIRKELquote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd, kan het beamen uit eigen ervaring
Ik kan niet springen en niet dansenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:53 schreef Viro het volgende:
[..]
White people choose the wrong music to dance
Helaas waarquote:Op donderdag 21 april 2011 23:53 schreef quaas het volgende:
[..]
Jij kan niet eens seks hebben, anders pomp je al je bloed naar je lul waardoor je flauwvalt en weer op niet moet beginnen. VICIEUZE CIRKEL
springen doen we niet aan, voor je het weet hebben ze in japan weer een tsunamiquote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet springen en niet dansen
Ik mik juist op een tsunami in Spanjequote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Viro het volgende:
[..]
springen doen we niet aan, voor je het weet hebben ze in japan weer een tsunami
Worden we weer overspoelt met nieuws.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Viro het volgende:
[..]
springen doen we niet aan, voor je het weet hebben ze in japan weer een tsunami
Doe dan het hele Midden Oosten zodra de F1 seizoen voorbij isquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mik juist op een tsunami in Spanje
Liever door nieuws overspoeld worden dan door water!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef quaas het volgende:
[..]
Worden we weer overspoelt met nieuws.
Hou je niet van nattigheid?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Liever door nieuws overspoeld worden dan door water!
Graag, dan ben je van een hele bult ellende af!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe dan het hele Midden Oosten zodra de F1 seizoen voorbij is
Dit dusquote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet in de orde van grootte van wat er in Japan gebeurd is!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hou je niet van nattigheid?
DAT WAS DE WOORDGRAP HAHAHA LOLOLOL!!!!!1!!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
hoor ik dat nou goed? Joods/Christelijke shit...
Kon ik het maar vast zettenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Is onze schattige lieve adorable cute Popje-Popje voor eeuwig 25
JIJ BENT BIJNA JARIG!!!!quote:
hij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:00 schreef Rensjebree het volgende:
Er is er één jarig, hoera, hoera,
Dat kun je wel zien: dat is hij.
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,
En daarom zingen wij blij.
Hij leve lang hoera, hoera.
Hij leve lang hoera, hoera.Er is er één jarig, hoera, hoera,
Lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ BENT BIJNA JARIG!!!!
Ik wacht gewoon tot middernacht
NU DUS!!
Feli chick!!
Hier, enjoy!!
[ afbeelding ]
quote:Beau Fiechter zegt (23:59)
ik ben al
15
Viro ... zegt (0:00)
![]()
broekie
Beau Fiechter zegt (0:00)
nou ik heb best wel grote broeken hoor
En hoequote:
Samen delen?quote:
Volgens mij plant valhallen zn show altijd in met muziek. Sowieso begint den draak straksquote:
Ow. Ik wil Sick Puppies - Maybe als dat uit 2011quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij plant valhallen zn show altijd in met muziek. Sowieso begint den draak straks
Is dat zo? Ik dacht dat hij nog een uurtje ging draaien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij plant valhallen zn show altijd in met muziek. Sowieso begint den draak straks
Ja straks is breed begrip hequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat hij nog een uurtje ging draaien.
De waarheidquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
VH is best in voor een request, maar draait alleen wat hij heeft
quote:
Ja echt hequote:
Mee eens!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en toch vink hem best geinig
It's a close callquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
mijn stem is niets in vergelijking met dit.
Ik heb hem ook al eens half gedraaid op de radio hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef Viro het volgende:
Serieus ValHallen je helpt je eigen reputatie om zeep. Dit ga je voor altijd blijven horen.
Wie was die DJ nou die de meest slechte nummer ooit draaide op ONZ Radio
- Oh Dat was ValHallen
Het kan ook Zokunen zijn met zijn itsie bitsie boequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef Viro het volgende:
Serieus ValHallen je helpt je eigen reputatie om zeep. Dit ga je voor altijd blijven horen.
Wie was die DJ nou die de meest slechte nummer ooit draaide op ONZ Radio?
- Oh Dat was ValHallen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al eens half gedraaid op de radio hoor!
Maar hij heeft geen RB met friday gedraaid, en zook is al gek als een deur. Kijk maar naar Topic 601quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan ook Zokunen zijn met zijn itsie bitsie boe
Het is mijn 2e keer alquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef Viro het volgende:
Wie was die DJ nou die de meest slechte nummer ooit draaide op ONZ Radio?
- Oh Dat was ValHallen
Die is leuk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan ook Zokunen zijn met zijn itsie bitsie boe
Wat is daarmee dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen RB met friday gedraaid, en zook is al gek als een deur. Kijk maar naar Topic 601![]()
![]()
Nee!quote:
Serieus je kan je ondertitel beter veranderen in Rebecca Black Fanquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is mijn 2e keer al
Hierna alleen maar heftig goeie shit
Popje-popjequote:
oi!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen RB met friday gedraaid, en zook is al gek als een deur. Kijk maar naar Topic 601![]()
![]()
Tofquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef Popje-popje het volgende:
Oooooh ik heb vet mooie schoenen gekregen![]()
![]()
![]()
Pics van de schoenen om je voeten, heb ik iets om te fappenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef Popje-popje het volgende:
Oooooh ik heb vet mooie schoenen gekregen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Pics van de schoenen om je voeten, heb ik iets om te fappen![]()
Dudequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
beaamt, 3voor12 podcast heb ik weinig moeten doorskippen afgelopen wekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2011 heeft al best veel toffe muziek voortgebracht
Zekers!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2011 heeft al best veel toffe muziek voortgebracht
Klompen zijn de ultieme droom/fantasiequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:12 schreef quaas het volgende:
[..]____________! DOE HET DAN OP SOKKEN! of klompen
Welcome in ONZ Radioquote:
quote:
Zal ik morgen maken!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Dankjequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:13 schreef Karzai het volgende:
Popje gefeliciteerd, maak er wat moois van
Trustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja trustenpeuk.
Tot morgen schatjes!!
Als er nog mensen zijn die willen draaien morgen ik heb een gat van 14:00 tot 15:30 en van 17:00 tot 21:00
Ik ben rond half 3 weg heb ik dan niemand die wil draaien vanaf 17:00 dan gaat draak erin sowieso tot ik weer terug ben !!
Dat aub even blijven spammen voor mij
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja trustenpeuk.
Tot morgen schatjes!!
Als er nog mensen zijn die willen draaien morgen ik heb een gat van 14:00 tot 15:30 en van 17:00 tot 21:00
Ik ben rond half 3 weg heb ik dan niemand die wil draaien vanaf 17:00 dan gaat draak erin sowieso tot ik weer terug ben !!
Dat aub even blijven spammen voor mij
Want applequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom heeft mijn iTunes de behoefte, als ik deze afsluit, zichzelf opnieuw op te starten?
even een beetje gescannedquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:22 schreef Viro het volgende:
Zook ben jij ook topic 601 aan het teruglezen ?
Trusten Caroquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne avond nog
Ik heb genoten ValHallen![]()
Slaap lekker..quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne avond nog
Dankje en trustequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne avond nog
Good nightquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne avond nog
mag dan een favo band zijn, dit nummer is baggerquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:22 schreef ValHallen het volgende:
Ben opzich niet zo'n fan van Beady Eye maar dit nummer is wel verrekte catchy en lekker.
Hierna 1 van mijn favoriete bands
veel plezier in dromenland schatquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne avond nog
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen, maar in ieder geval niet dit..quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Jouw muziek smaak bestaat uit natte scheten
Nee manquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag dan een favo band zijn, dit nummer is bagger
bagger vink niet.. maar echt top vink ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag dan een favo band zijn, dit nummer is bagger
quote:Viro ... zegt
jij bent gewoon een aandachtshoer
Beau Fiechter zegt
ik?
als ik me verveel ja,
Viro ... zegt
ja jij bent de mannelijke versie van Dromenvangertje
Een vriend van me is Oasis fanaticus en die sloeg me met dat nummer om mijn oren dus ik kan het niet meer horenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
Beady Eye - Four Letter Word, dat is het nummer wat ik zocht. Dat is écht topEerste kennismaking voor mij met Beady Eye...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |