Behang verwijderen kan je stiefvader toch doen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook nog werk en studie he
Wo ist der Bahnhof?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Sinds wanneer is Do een station?Ik dacht dat ze zangeres was
Hij is schilder, lijkt me handig als hij zich daar dan op concentreertquote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Behang verwijderen kan je stiefvader toch doen?Anders kiest hij wel het fijnste klusje om te gaan schilderen
Ja en dan bereid je toch een muur voor, of dat is iig hoe ik het zou zienquote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is schilder, lijkt me handig als hij zich daar dan op concentreert
Ik dacht dat het "Dort" wasquote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wo ist der Bahnhof?
Do ist er Bahnhof!
Ik moest er ineens aan denken. Let maar niet op mij
Ja dat scheelt een hoop, elk ritje wat meenemenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, het is toch vrij dichtbij je huidige huis?
Elke keer als je op en neer rijdt om te klussen gewoon vast een paar dozen vol zooi meenemen die je de komende maand niet gebruikt, dat gooi je vast op zolder daar.
Dan heb je op het eind alleen nog een matrasje op de grond in je oude huis
Ja true, het gaat ook heus wel lukkenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, het is toch vrij dichtbij je huidige huis?
Elke keer als je op en neer rijdt om te klussen gewoon vast een paar dozen vol zooi meenemen die je de komende maand niet gebruikt, dat gooi je vast op zolder daar.
Dan heb je op het eind alleen nog een matrasje op de grond in je oude huis
Dat!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Is het ook. Het klinkt alleen leuk.
quote:
Altijd weer spannendquote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja true, het gaat ook heus wel lukkenMaar het is ineens zo echt zeg maar
Neanderthal!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Engels, Frans, Duits, welke taal doen we hierna?
Body languagequote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Engels, Frans, Duits, welke taal doen we hierna?
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef APK het volgende:
Komt van Koot en Bie toch?
Daar moet je volwassen voor zijn om dat te kennen
Colinaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Deze krijg je als je afbeeldingen googlet op body language.
Hoe heet ie ook alweer, die scheids?
[ afbeelding ]
Watsup?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |