quote:
Cool, coolquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef bambino het volgende:
Ik wil em wel bewerken
Maak er wel iets leuks van.
Ik zal het eerst hier posten voor ik het officieel opsla daar (ook al kun je het weer terug zetten denk toch dat goedkeuring wel leuk zou zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost
[ Bericht 0% gewijzigd door bambino op 22-04-2011 05:11:16 ]Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
0-0, nog niet echt spannend, al kwam ADO heel dicht bij de 1-0 door de bal een cm of wat naast te schieten (net als de Graafschap afgelopen zondag)quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Voor mensen met een stream, hoe is het nu?
Speelt Twente nog een beetje aardig dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
0-0, nog niet echt spannend, al kwam ADO heel dicht bij de 1-0 door de bal een cm of wat naast te schieten (net als de Graafschap afgelopen zondag)
Dat vindt elke club al het hele jaar. Is ook een talent, elke club benadelen.quote:
Anders donder je even op naar Tweakers.net stomme autistquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Anders donder je even op naar Tweakers.net stomme autist
Eey, zo brutaal, Klomp, gooi eens een klomp.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Anders donder je even op naar Tweakers.net stomme autist
Nee, straks breekt ie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey, zo brutaal, Klomp, gooi eens een klomp.
Daar moet alles volgens nauwgezette regels verlopen en als je daar niet aan meewerkt krijg je heftig commentaar en/of een ban.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal hier.
Ja, jullie mogen wel in jullie topic posten hoor, maar het is veel gezelliger met z'n allen bij het wedstrijdstopicquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Daar moet alles volgens nauwgezette regels verlopen en als je daar niet aan meewerkt krijg je heftig commentaar en/of een ban.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wegereef![]()
Uhu, dit lijkt nergens op... bijv. Ruiz kan zoveel beterquote:
Hier ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef Mama_Mia het volgende:
Stream loopt best wel vast bij mij af en toe
Idd, niet nog een Roda- of Graafschapgoaltje tegenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:09 schreef Mama_Mia het volgende:
En nu wél die 2e alsjeblieft en niet weer 1-1 in de laatste minuut ofzo
Theo is een linkspoot, die had em voorgelegd, Chadli kon direct op goalquote:
Ik riep al: "jongen toch!"quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Brama malloot waarom doe je nou een hakje![]()
toch welBrama
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij stond er de eerste helft iig wel in dacht ik
*denk denk* alhoewel
Nopequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Voorin: Chadli - De Jong - Ruiz
Midden: Janssen - Brama - Landzaat
Dus dan niet toch?
Hallonquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Nee want Bajrami is eerste wissel
Goeiemorgen![]()
quote:
Ik herinner me een wedstrijd met Onyewu en nog 4 verdedigers die niet lekker liepquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik herinner me een wedstrijd met Onyewu en nog 4 verdedigers die niet lekker liep
Ik heb Ruiz, Chadli, Landzaat, Douglas en Mihaylov in mn fok voetbalmanager, dus wil het graag wetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Bajrami op Luuk, op Ruiz weet ik zo niet meer.
Ik dácht Chadli maar pin me er niet op vastquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Ruiz, Chadli, Landzaat, Douglas en Mihaylov in mn fok voetbalmanager, dus wil het graag weten
VI.nl:quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef Shivo het volgende:
Even billenknijpen, maar wel terecht. Het Italiaanse voetbal van Den Haag wint vandaag niet.
Hahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef Shivo het volgende:
Even billenknijpen, maar wel terecht. Het Italiaanse voetbal van Den Haag wint vandaag niet.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef S0nic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wie spelen hier nou als Italianen, ADO had minstens een punt verdient.
Daar ligt het niveau ook zo laag dat ze zelfs happen op types als Probably_on_pcp.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haters gonna hate @ voetbalzone.nl
Goed onderbouwt ookquote:
True, truequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar ligt het niveau ook zo laag dat ze zelfs happen op types als Probably_on_pcp.
Naja... Ado had de beste kansen daar kan je niet omheen, maar opzich knap om dan alsnog te winnen als je normaal gesproken beste spelers zo slecht spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, true
Al die Ajacieden daar janken over Lucky Twente
Eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja... Ado had de beste kansen daar kan je niet omheen, maar opzich knap om dan alsnog te winnen als je normaal gesproken beste spelers zo slecht spelen.
Slecht spelen en toch winnen is niet lucky? Dat is 'knap'?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja... Ado had de beste kansen daar kan je niet omheen, maar opzich knap om dan alsnog te winnen als je normaal gesproken beste spelers zo slecht spelen.
Nee maar ik zet mijn frustraties opzij en ben realistisch. Ik vind het knap als je wint met een Ruiz in de basis die tot 4 keer toe de bal teruggeeft vlak voor zijn eigen 16quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Slecht spelen en toch winnen is niet lucky? Dat is 'knap'?
Als die eerste goal van Ruiz niet was afgekeurd, hadden we ADO met 0-3 opgerold.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef S0nic het volgende:
[..]
Goed onderbouwt ook, of wou je beweren dat jullie hier niet met mazzel gewonnen hebben.
Maar ik begrijp dat gewoon antwoorden moeilijk voor je is.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als die eerste goal van Ruiz niet was afgekeurd, hadden we ADO met 0-3 opgerold.
Ik ook. Echt 3 keer niks.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vinnem prima
al blijf ik Rood Hart een kutnummer vinden
Gelukkig hebben we tegenwoordig Fc Twente ajajajaj in plaats van Rood Hartquote:
Ook kut, daar niet van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we tegenwoordig Fc Twente ajajajaj in plaats van Rood Hart
Ik moest wel lachen dat Ado douglas gewoon op liet komen, omdat ie de bal toch naar iemand van ado/uit schootquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef Jojoortje het volgende:
Holy crap wat een zwakke verdediging bij FC Twente. Ben daar toch echt wel van geschrokken.
En Douglas die veel kopduels verliest
Douglas is hopeloos uit vorm inderdaad laatste tijd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef Jojoortje het volgende:
Holy crap wat een zwakke verdediging bij FC Twente. Ben daar toch echt wel van geschrokken.
En Douglas die veel kopduels verliest
Vanavond?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:49 schreef Ascendancy het volgende:
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik gisterenavond niet kon kijken.
Gelukkig wint Twente de komende 2 wedstrijden sowieso. Nu maar hopen dat PSV vanavond tegen Feyenoord aanbotst. Of anders Groningen, maar dan moeten die wel uit hun slop komen.
Morgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:49 schreef Ascendancy het volgende:
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik gisterenavond niet kon kijken.
Gelukkig wint Twente de komende 2 wedstrijden sowieso. Nu maar hopen dat PSV vanavond tegen Feyenoord aanbotst. Of anders Groningen, maar dan moeten die wel uit hun slop komen.
Mwah, Psv in deze vorm zie ik niet zo snel winnen in R'dam én Groningen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:04 schreef starla het volgende:
Nee, ik denk dat twente helaas geen kampioen wordt. Ajax en twente gaan gelijkspelen en psv gaat er met de hoofdprijs vandoor.
Dat hoeft nog niet eens. Winst en een gelijkspelletje is dan ook goed.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:30 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Mwah, Psv in deze vorm zie ik niet zo snel winnen in R'dam én Groningen.
Dat kan, maar je zult zien dat Ajax morgen wint en Twente en Ajax beiden volgende week en dan is het waarschijnlijker dat 1 van beiden wint of iig kampioen wordt de laatste dag. Ik geloof iig niet in dit Psv.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:34 schreef starla het volgende:
[..]
Dat hoeft nog niet eens. Winst en een gelijkspelletje is dan ook goed.
En je geloofd wel in het Ajax en Twente van dit moment, terwijl ze beiden op belachelijke manieren punten weggeven?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:35 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Dat kan, maar je zult zien dat Ajax morgen wint en Twente en Ajax beiden volgende week en dan is het waarschijnlijker dat 1 van beiden wint of iig kampioen wordt de laatste dag. Ik geloof iig niet in dit Psv.
Ik geloof meer in Twente en Ajax op dit moment dan in Psv, idd. Psv wordt (weer) geen kampioen dit seizoen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En je geloofd wel in het Ajax en Twente van dit moment, terwijl ze beiden op belachelijke manieren punten weggeven?
Ik geef om beide clubs niets, maar het punt was dat ik met Twente en Ajax meer rekening houd dit jaar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Ascendancy het volgende:
Dat weer kan je beter bij Ajax neer zetten, want het afgelopen decennia heeft Ajax veel minder klaargespeeld dan PSV.
Ajax heeft de laatste tijd weinig punten weggegeven hoor. Speelt alleen maar slechte wedstrijden maar heeft ze toch gewonnen. Maar over het algemeen dit seizoen gezien wel ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En je geloofd wel in het Ajax en Twente van dit moment, terwijl ze beiden op belachelijke manieren punten weggeven?
Deed hij dat ja? Is me geen eens opgevallen. Ik vind hem juist een speler die nooit de tegenstander een kaart aannaait of expres gaat liggen etc.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef uithangbord het volgende:
Ik ergerde me overigens best wel aan Ruiz gisteren. En dan heb ik het niet over zijn matige spel, maar dat hij constant gaat liggen. Ook op momenten dat doorvoetballen een stuk effectiever is. Begrijp me niet verkeerd, geweldige speler. Maar hij moet niet constant om vrije trappen, penalties en kaarten bedelen.
Nou ja, ik weet niet eens of hij het gister expres deed. Maar hij kwam nogal moedeloos en niet fit over. Viel steeds als hij aangetikt werd en verloor steeds de bal. Maar volgens mij kwam dat meer doordat ie niet fit is dan dat ie iemand een kaart aan wou naaienquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Deed hij dat ja? Is me geen eens opgevallen. Ik vind hem juist een speler die nooit de tegenstander een kaart aannaait of expres gaat liggen etc.
Zo denk ik er ook over, hij was idd dramatisch gisteren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet eens of hij het gister expres deed. Maar hij kwam nogal moedeloos en niet fit over. Viel steeds als hij aangetikt werd en verloor steeds de bal. Maar volgens mij kwam dat meer doordat ie niet fit is dan dat ie iemand een kaart aan wou naaien
Puike intikkert met rechts notabene.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, hij was idd dramatisch gisteren.
Maar toch scoort hij
Had Ado wat scherper geweest dan was er MINSTENS een doelpunt gevallen door zijn gekloot voor de eigen 16 met dat pirouetje als dieptepunt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Puike intikkert met rechts notabene.
Ach, zolang PSV maar verliest. De laatste speeldag krijgt denk ik iedereen een hartaanvalquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had Ado wat scherper geweest dan was er MINSTENS een doelpunt gevallen door zijn gekloot voor de eigen 16 met dat pirouetje als dieptepunt.
Ik zie het nog gebeuren ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef starla het volgende:
Willem II die directe degradatie ontloopt door van Twente te winnen
Dat zou wel een spectaculaire ontknoping zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef starla het volgende:
Laatste wedstrijd is Willem 2 - Nac. Zou lekker zijn als ze dan 3 punten halen en Vvv voorbij gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef starla het volgende:
Ze mogen van mij allebei degraderen anders. Voegen niks toe manquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:06 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd is Willem 2 - Nac. Zou lekker zijn als ze dan 3 punten halen en Vvv voorbij gaan.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef starla het volgende:
Als dat gebeurt, dan post ik 4 weken niet op FOK!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef starla het volgende:
Even quoten uiteraard.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan post ik 4 weken niet op FOK!
quote:
Wat mij betreft geef je ze die beker.. ik wil het kampioenschap!quote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef Skv het volgende:
Idd. We kunnen kog ff oefenen voor de beker in de Kuip iig.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat mij betreft geef je ze die beker.. ik wil het kampioenschap!
Zit wel veel meer spanning op deze keerquote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de kans groot is dat we de laatste speelronde weer op groot scherm kunnen kijken @ oude markt
quote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de kans groot is dat we de laatste speelronde weer op groot scherm kunnen kijken @ oude markt
Mooie beelden hoor:quote:Op zondag 24 april 2011 18:04 schreef Smoofie het volgende:
Verliezen voor een groot scherm is altijd kut.
Dit jaar zie je dat in Enschedequote:
Ik zit er nu nog, volgens mij als enige die zo tevreden zit te bieren. Wat een weekend!quote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
zenuwachtig? 't wordt zowat al haast tijd om je matje op de Oude Markt neer te leggen om vooraan te staan bij de schermenquote:Op zondag 24 april 2011 17:56 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik begin nu al zenuwachtig te worden. Mooie tijd voor ons tukkers
Dicht bij een bierkraam is goed genoegquote:Op zondag 24 april 2011 18:32 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
zenuwachtig? 't wordt zowat al haast tijd om je matje op de Oude Markt neer te leggen om vooraan te staan bij de schermen
De schaal is er in ieder geval: http://voetbal.tctubantia(...)lgende-week-enschedequote:
quote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef Breekfast het volgende:
Ajax-Twente gaat heel spannend worden vermoed ik
Daar stond ik tussen met mijn kleine neefje. Sodeju wat een bende.quote:
Sorry, maar waarom ga je op de Oude Markt staan met je kleine neefje? Op het van Heekplein was denk ik een betere plek voor je neefje geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar stond ik tussen met mijn kleine neefje. Sodeju wat een bende.
Die hardcore supporters stonden we vlak bij. Als je maar een klein scheetje liet met een beetje de kleur van niet-Twente, slaan ze je al verrot. Goor tuig. Die staan er niet voor Twente, die staan er om ruzie te zoeken.
Al met al was het erg gaaf en indrukwekkend.
als psv punten laat liggen en ajax verliest zijn we er gewoonquote:Op zondag 24 april 2011 20:17 schreef tcr het volgende:
[..]
De schaal is er in ieder geval: http://voetbal.tctubantia(...)lgende-week-enschede
Jummie jummie
Ik vond het briljant op de OM vorig jaar. Fijn feestje!quote:Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef tcr het volgende:
[..]
Sorry, maar waarom ga je op de Oude Markt staan met je kleine neefje? Op het van Heekplein was denk ik een betere plek voor je neefje geweest.
Mijn neefje weer in zijn Twente shirt stekenMaar hij blijft lekker thuis bij zijn vader en moeder...
zeker voor herhaling vatbaar jaquote:Op maandag 25 april 2011 03:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vond het briljant op de OM vorig jaar. Fijn feestje!
quote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar stond ik tussen met mijn kleine neefje. Sodeju wat een bende.
Die hardcore supporters stonden we vlak bij. Als je maar een klein scheetje liet met een beetje de kleur van niet-Twente, slaan ze je al verrot. Goor tuig. Die staan er niet voor Twente, die staan er om ruzie te zoeken.
Al met al was het erg gaaf en indrukwekkend.
Ben er ook bij.quote:Op maandag 25 april 2011 03:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vond het briljant op de OM vorig jaar. Fijn feestje!
Ik heb zo gevoel dat Ajax er toch mee vandoor gaatquote:Op maandag 25 april 2011 03:12 schreef Stirneriaan het volgende:
FCT lijkt opnieuw kampioen te worden. Alvast gefelicteerd en respect uit de Domstad.
Knap dat je dat kan zeggen, als Ajax - FCT er nog aan komtquote:Op maandag 25 april 2011 03:12 schreef Stirneriaan het volgende:
FCT lijkt opnieuw kampioen te worden. Alvast gefelicteerd en respect uit de Domstad.
Nadat ze van willem 2 verliezen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
pfff, twente wordt gewoon volgende week al kampioen.
Die wedstrijd is niet meer relevant, aangezien Ajax dan al verloren heeft van Heerenveenquote:Op maandag 25 april 2011 12:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan zeggen, als Ajax - FCT er nog aan komt
Arrogantie ten top hier in dit topic vandaag en gisterquote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die wedstrijd is niet meer relevant, aangezien Ajax dan al verloren heeft van Heerenveen
Je bedoelt ervan uitgaande dat Ajax en PSV winnen? als psv verliest is een gelijkspel tegen ons namelijk wel genoeg. Mits jullie van W2 winnen.quote:Op maandag 25 april 2011 14:38 schreef Skv het volgende:
Ik heb een hard hoofd in het spelen van de uitwedstrijd tegen Ajax. Wordt erg naar.
Ervanuitgaande dat Ajax en Twente winnen de komende ronde, is zelfs een gelijkspel in de Arena niet voldoende.
Euhm... Als we van Willem2 winnen boeit het toch helemaal niet wat PSV doet?quote:Op maandag 25 april 2011 14:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je bedoelt ervan uitgaande dat Ajax en PSV winnen? als psv verliest is een gelijkspel tegen ons namelijk wel genoeg. Mits jullie van W2 winnen.
Je hebt gelijk, maar ik hoop dan ook dat Ajax kampioen word, voor de rest maakt het me niet uitquote:Op maandag 25 april 2011 14:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm... Als we van Willem2 winnen boeit het toch helemaal niet wat PSV doet?
Dan hebben we toch sowieso aan een gelijkspel genoeg?
Stand nu:
Twente 68
Ajax 67
PSV 65
Stand na dit weekend als zowel Twente, Ajax als PSV winnen:
Twente 71
Ajax 70
Psv 68
Gelijkspel is dan wel degelijk voldoende dus.
Dat is dan ook mijn grootste vrees; dat Twente daar op gaat gokken en dus niet de aanval gaat zoeken.
En gezien de huidige vorm van ook met name de verdediging zou het dan zomaar 2-0 kunnen staan binnen het half uur...
Ik teken er voorquote:Op maandag 25 april 2011 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Als PSV nou nog 1 keer punten verspeelt (gelijkspel). Ajax en Twente de komende wedstrijd winnen. Dan zou een gelijkspel minder erg zijn voor Ajax tegen Twente.
Ik alleen voor dat Punten verliezen van PSV. Niet van het gelijkspel tussen Ajax en Twente.quote:
Achja we zullen zien hoe het afloopt, wie er aan het einde bovenaan staat is gewoon de terechte kampioen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik alleen voor dat Punten verliezen van PSV. Niet van het gelijkspel tussen Ajax en Twente.
Een beetje whisful thinking. (Je weet wel waarom).quote:Op maandag 25 april 2011 12:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan zeggen, als Ajax - FCT er nog aan komt
Terecht is een groot woord. Eigenlijk spelen alle 3 de teams zo zwak dat je het niet echt "kampioen" kan noemen. Maar je hebt wel gelijk voor de restquote:Op maandag 25 april 2011 15:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja we zullen zien hoe het afloopt, wie er aan het einde bovenaan staat is gewoon de terechte kampioen.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien is Luuk wel zo aardig om Siem te helpen. Als het in de 90e minuut 0-1 staan, dat Luuk er even 1-1 van maakt.
De Oude Markt is veel mooier dan dat shitty Heekplein. Ik laat me niet wegjagen door tuig dat zich niet kan gedragen door IQ gebrek.quote:Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef tcr het volgende:
[..]
Sorry, maar waarom ga je op de Oude Markt staan met je kleine neefje? Op het van Heekplein was denk ik een betere plek voor je neefje geweest.
Thomas Berge was daar, lijkt me wel een zanger voor jou.quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De Oude Markt is veel mooier dan dat shitty Heekplein. Ik laat me niet wegjagen door tuig dat zich niet kan gedragen door IQ gebrek.
Tja, Twente fansquote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De Oude Markt is veel mooier dan dat shitty Heekplein. Ik laat me niet wegjagen door tuig dat zich niet kan gedragen door IQ gebrek.
Vh is een beetje het familieplein, OM meer voor supporters..quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wij houden onze eigen stad tenminste heel als we iets te vieren hebben.quote:
Ja, in plaats daarvan wordt Hengelo compleet vernieldquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wij houden onze eigen stad tenminste heel als we iets te vieren hebben.
Ach, beetje schade hoort bij het feest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wij houden onze eigen stad tenminste heel als we iets te vieren hebben.
Joh!quote:
Ah, daar heb je zon hooligan-nobrainer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Thomas Berge was daar, lijkt me wel een zanger voor jou.
hengelo en almelo hebben we toch niets aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, in plaats daarvan wordt Hengelo compleet vernield![]()
Kan Hengelo wel goed gebruiken, binnenstad is toch al niet om aan te zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, in plaats daarvan wordt Hengelo compleet vernield![]()
quote:Villareal wil Ruiz, Twente lonkt naar Nigeriaanse opvolger
Volgens Spaanse media ziet Villareal in Bryan Ruiz de opvolger voor Giuseppe Rossi. De Italiaanse aanvaller, die dit seizoen wekelijks uitblinkt, lijkt onhoudbaar voor de nummer vier van de Primera Divisíon. Onder andere FC Barcelona zou naar de diensten van de behendige spits hengelen.
Indien het tot een transfer komt van Rossi is Ruiz de belangrijkste gegadigde hem doen te vergeten. De Costa-Ricaan maakte in de kwartfinale van de Europa League veel indruk op de Villareal-scouts. 'Het kleine Barcelona' wil de linkspoot komende zomer overnemen van FC Twente.
De Enschedeërs zouden op hun beurt een vervanger voor Ruiz, die een slordige vijftien miljoen euro moet gaan opleveren, al op het oog hebben. Anthony Ujah, een Nigeriaan die uitkomt voor het Noorse Lillestrrøm SK, wordt gelinkt aan een overstap naar de Tukkers.
quote:FC Twente zet psycholoog in
27-04-11 16:20 uur
ENSCHEDE - FC Twente heeft de hulp van een sportpsycholoog ingeroepen om in de beslissende fase van het seizoen overeind te blijven. De Amerikaan Bill Beswick praatte dinsdag en woensdag met verschillende spelers van de regerend landskampioen.
Oud-trainer Steve McClaren introduceerde Beswick als mental coach in Enschede. ''Sindsdien doen we regelmatig een beroep op hem'', legt een woordvoerder van FC Twente uit. ''Dit bezoekje stond ook al een tijdje op het programma. Niets bijzonders dus.''
FC Twente is nog in de race om twee prijzen. De koploper van de eredivisie speelt op 8 mei de bekerfinale tegen Ajax. De formatie verdedigt de laatste twee competitieduels een voorsprong van een punt op de rivaal uit Amsterdam. (ANP)
Weet je wat je doet? Blijf gewoon weg.. irritant ventje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, daar heb je zon hooligan-nobrainer.
Je begon toch zelf?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Weet je wat je doet? Blijf gewoon weg.. irritant ventje.
Das ook een Theootjuhquote:'PSV en Ajax spelen ook als een drol, wij pakken titel'
Theo Janssen weet het zeker: FC Twente wordt dit jaar opnieuw kampioen van Nederland. De middenvelder van de Tukkers is zeker niet onder de indruk van het spel van concurrenten Ajax en PSV.
"Ik wil dit seizoen verdomme wat winnen. De beker. De titel. Ik zweer het je, wij worden gewoon kampioen", geeft de middenvelder van FC Twente aan in gesprek met Voetbal International.
"PSV en Ajax spelen ook als een drol, de titelkandidaten voetballen allemaal als een krant", vervolgt Janssen zijn verhaal. "Ik ben heel nieuwsgierig naar de afloop van deze competitie."
Dat zal Twente niet gauw denken... maar laten we eerst maar eens kijken wat komend weekend brengt. Wellicht zijn die volle arena en supporters die erachter staan dan niet meer van belangquote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Ajax thuis, met een volle arena en supporters die er helemaal achter staan, FC Twente overschat zichzelf als ze denken dat ze het al binnen hebben.
Ga daar maar niet van uitquote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zal Twente niet gauw denken... maar laten we eerst maar eens kijken wat komend weekend brengt. Wellicht zijn die volle arena en supporters die erachter staan dan niet meer van belang
Overschatting ben ik niet bang voor.. De spelers weten heus wel waar het omgaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Ajax thuis, met een volle arena en supporters die er helemaal achter staan, FC Twente overschat zichzelf als ze denken dat ze het al binnen hebben.
Wat een BS.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Als ze het denken ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Er waren 3 opties.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:20 schreef Skv het volgende:
Fuck, ik bedenk me net dat ik zondagochtend nog in Den Helder zit. Iemand een idee of het een verplichte buscombi is? De vroegste mogelijkheid om terug in Enschede te zijn is 15.15 uur, de wedstrijd begint om 18.
probleem is dan alleen dat je geen kaartje hebt voor de wedstrijd, je hebt een omwisselbiljet wat in de bus wordt omgeruild voor een toegangskaart.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef Skv het volgende:
Nouja, ik wilde dus zelf met de trein of taxi naar Rotterdam, daar het stadion in en dan met de bus mee terug. Vier uur treinen van Den Helder naar Enschede om daarna weer met de bus diezelfde kant op te karren..?Ik mail die toko wel ff.
Ik zou trouwens bellen, want mailen reageert niemand meer opquote:Alle bussen arriveren op tijd bij De Kuip (uiterlijk 17.00 uur), waardoor niemand iets van deze dag hoeft te missen. Alle supporters ontvangen bij het uitstappen op de parkeerplaats bij De Kuip na het inleveren van het omwisselbiljet (dit is de kaart die de supporter ontvangt bij de bestelling) het uiteindelijke wedstrijdticket
Vriend van me gaat wel met die bus.. ik zou hem meeten bij het stadion. Maar als dat allemaal is afgezet met hekken enzo helpt dat ook niet zoveel.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
probleem is dan alleen dat je geen kaartje hebt voor de wedstrijd, je hebt een omwisselbiljet wat in de bus wordt omgeruild voor een toegangskaart.
[..]
Ik zou trouwens bellen, want mailen reageert niemand meer opik probeer al sinds vorige week vrijdag iemand aan de telefoon te krijgen voor een mindervalideplek
Nee, dan zou je moeten kunnen overleggen dat vriend jouw kaart meeneemt en omwisselt, en dat je elkaar dan ergens tussen de parkeerplaats en het stadion ontmoet.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Vriend van me gaat wel met die bus.. ik zou hem meeten bij het stadion. Maar als dat allemaal is afgezet met hekken enzo helpt dat ook niet zoveel.
Yes, 3,5 uur treinen van Den Helder naar Enschede (via Amsterdam en Hilversum) en daar de bus in om weer terug naar het westen te gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Dus je gaat eerder naar Enschede en dan met de bus naar Rotterdam?
Bij jullie is het toch niet verplicht, die combi?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Yes, 3,5 uur treinen van Den Helder naar Enschede (via Amsterdam en Hilversum) en daar de bus in om weer terug naar het westen te gaan.Moet ik op zondag ook nog om 7.30 in de trein zitten na een marinegala (hard zuipen). Gaat een enorm succes worden.
Lezen is ook een optiequote:Op donderdag 28 april 2011 17:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij jullie is het toch niet verplicht, die combi?
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Er waren 3 opties.
- Of zelf een bus regelen voor minimaal 25 man
- Of met de auto, dan moest je voor 4/5 personen kaarten halen
- Of verplichte buscombi.
Als jij in je eentje een kaart gekocht hebt, zal dat dus een verplichte buscombi zijn.
Ik heb al zo n vreemd voorgevoel dat Twente 2 punten gaat verspelen tegen Willem II.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef -AnneX- het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)tten-bij-twente.htmllaat ze maar komen! des te meer ruimte heeft Twente om te spelen!
Oh, wat een kutsysteemquote:
Ik dus ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb al zo n vreemd voorgevoel dat Twente 2 punten gaat verspelen tegen Willem II.
Ja idd. En dan vertrekt de kampioensschaal met stille trom naar Amsterdamquote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb al zo n vreemd voorgevoel dat Twente 2 punten gaat verspelen tegen Willem II.
Gaat denk ik een moeilijke wedstrijd worden hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef -AnneX- het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)tten-bij-twente.htmllaat ze maar komen! des te meer ruimte heeft Twente om te spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |