Nee. Maar je zegt 't zo zelfverzekerdquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je echt zo materialistisch en oppervlakkig dan?
Jij hebt je afkomst meequote:
Smaak koop je idd nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een jong vermogende zal niet snel een AM kopen, wel een Lambo of Ferrari
Ik denk dat hij gelijk heeftquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar je zegt 't zo zelfverzekerd
Ja, kutlapo's. Jeweetzquote:
Zeker wel, blauwe pilletjes ookquote:
Dat vinden vrouwen ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen dat heel erg aantrekkelijk vinden. Weer een illusie in duigen.
TAKE ANOTHER LOOK SONNY. IT'S GONNA HAPPEN AGAIN.quote:
Tech en arrogant?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen ookTot de scheidingslijn met arrogantie te dun wordt
Ik zal een medehagenees nooit afvallen natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Vrouwen die me wel op waarde weten te schatten.
Omdat bij mij alles prima werktquote:
Ik vind 'dat lukt me zonder ook wel' best wel arrogant jaquote:
Ik vind het zelfkennis.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'dat lukt me zonder ook wel' best wel arrogant ja
Mja, arrogantie en zelfverzekerdheid worden nogal eens verward.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
Dat vinden vrouwen ookTot de scheidingslijn met arrogantie te dun wordt
Als het daadwerkelijk zou lukken, dan welquote:
Dan hou ik'em welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'dat lukt me zonder ook wel' best wel arrogant ja
oh oh, jij gaat arm thuis komenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga morgen bij Douglas al die concealers uittesten, dat stomme shoppen online.
Nee, alleen de restjes die lekker zijn he, vergeet dat niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij wil alleen mijn etensrestjes.
Ik heb niets met motoren, dus daar weet ik niks op te zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Ik moet morgen werken
En m'n mentor komt langs. Dat is wel tof. Hij heeft een motor.
motor is tof! Dit jaar mn rijbewijs halenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Ik moet morgen werken
En m'n mentor komt langs. Dat is wel tof. Hij heeft een motor.
Wat is het moeilijk he. vrouw zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga morgen bij Douglas al die concealers uittesten, dat stomme shoppen online.
Wat denk je zelf? Ik blief geen vies vreten.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
Nee, alleen de restjes die lekker zijn he, vergeet dat niet!
Die heb ik al 10 jaar. Mag ik er dan wel over meepraten?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
motor is tof! Dit jaar mn rijbewijs halen
Ik help je hopenquote:
Het valt me soms zwaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is het moeilijk he. vrouw zijn?
Er is een uitwegquote:
Zo hoort het.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik blief geen vies vreten.
Ik ben geen buitensporige shopper hoor, ik ben zelfs heel verstandig. Maar ik geef liever veel geld uit aan kwaliteit, dan 5 keer een goedkoper kutding te kopen.quote:
dátquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik geef liever veel geld uit aan kwaliteit, dan 5 keer een goedkoper kutding te kopen.
Blowjobben klinkt zo raarquote:
Te laatquote:
Ik noemde vijf opties.quote:
Bed. Boekje. Beffen? Blowen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik noemde vijf opties.
Nu wordt het te ingewikkeld
Pijpen allitereerde zo slechtquote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had oprecht niet door dat je dat bedoelde.
Beidequote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Bed. Boekje. Beffen? Blowen?
Ik tel er 4?
Beide.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Bed. Boekje. Beffen? Blowen?
Ik tel er 4?
Huilend in je bedje met je derde keusquote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, dan zoek ik toch iemand anders
Ik dacht al even dat ik gek was.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
Maar 'beide' als afsluiter van vier opties, is ook niet heel logisch, toch?
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
Maar 'beide' als afsluiter van vier opties, is ook niet heel logisch, toch?
Zeg dat tegen de makers van de gemiddelde multiple choice-tentamensquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een combinatie van de 4 genoemde opties.
Toedelsquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
Misschien moet ik naar bed. Vanwege die donkere kringen dus.
Mijn derde keus? Wie zijn de eerste en tweede keus dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huilend in je bedje met je derde keus
Gek op Sammzquote:
Air op 1, Tech op 2.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn derde keus? Wie zijn de eerste en tweede keus dan?
Ze telde alleen de opties met een vraagteken, en dat waren er twee.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij mij blijven die vraagtekens nog even hangen voor de ogen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef MissMSX het volgende:
Air op 1, Tech op 2.
Dat had je zelf wel kunnen bedenken he
Ik weet heel goed dat beide niet tot de keuze opties behorenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air op 1, Tech op 2.
Dat had je zelf wel kunnen bedenken he
Eigenlijk begreep ik niet waar een ieder zich druk om maakte, ik lees consealers, auto's, andere ongein.. pfffff... dat zijn toch geen onderwerpen voor de donderdag avond?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze telde alleen de opties met een vraagteken, en dat waren er twee.
Jammer, want ik ben erg benieuwd waarom dan nietquote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet heel goed dat beide niet tot de keuze opties behoren
*weg
Tijd om het over zwoele zomeravondseks te hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk begreep ik niet waar een ieder zich druk om maakte, ik lees consealers, auto's, andere ongein.. pfffff... dat zijn toch geen onderwerpen voor de donderdag avond?
Oh. We doen het weer niet goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk begreep ik niet waar een ieder zich druk om maakte, ik lees consealers, auto's, andere ongein.. pfffff... dat zijn toch geen onderwerpen voor de donderdag avond?
Of zwoelezomeravondseksquote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om het over zwoele zomeravondseks te hebben?
nee!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air is bezet en Tech is te oud (voor Samzz).quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jammer, want ik ben erg benieuwd waarom dan niet
Daar moet je niet over praten, dat moet je gewoon doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef MissMSX het volgende:
Gaat er nooit van komen zonder concealer.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik nog niet zo zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Air is bezet en Tech is te oud (voor Samzz).
Zij is toch wel bekend met het concept open relatie?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn hart is groot genoeg voor een Samzzje erbij.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Nooit Snuit, nooit.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is er ooit een moment geweest dat het wel goed was?
lijnquote:
Ja, maar wij hebben elkaar om dat te doen. Sommige eenzamen hier hebben alleen hun handjesquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar moet je niet over praten, dat moet je gewoon doen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonnebrilquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Gaat er nooit van komen zonder concealer.
Dat eerste weet ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zij is toch wel bekend met het concept open relatie?
En te oud? Come on
Niet mijn probleem. Regel een partner in plaats van hier zitten posten.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar wij hebben elkaar om dat te doen. Sommige eenzamen hier hebben alleen hun handjes
quote:
Ik weet het welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik niet.
Dat tweede ook niet.
Vraag het haar!
Ik hoef geen seks hoor. Ik heb een zak dropfruitduo's.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Regel een partner in plaats van hier zitten posten.
Hoe heb jij mij ook alweer opgeduikeld?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Regel een partner in plaats van hier zitten posten.
Meh, hij komt niet verder dan zoenen. Anders had ze wel batsmevrouw geheten of iets in die trend.quote:
Scherp +1.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef MissMSX het volgende:
Hoe heb jij mij ook alweer opgeduikeld?
ik een rol Italianoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks hoor. Ik heb een zak dropfruitduo's.
Dat geeft dezelfde sensatie als neuken als je die er van onder in douwt?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
Ik hoef geen seks hoor. Ik heb een zak dropfruitduo's.
Owh fuck! Daar kan ik serieus jaloers op wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik een rol Italiano
't is wel de laatste uit een doos pakje van 4
TMIquote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef MissMSX het volgende:
Goed, ik ga naar het toilet om even wat ruimte te maken voor Air's ENORME tampeloeris in mijn achteruitgang en dan ga ik naar bed
Het plakt ookquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geeft dezelfde sensatie als neuken als je die er van onder in douwt?
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh fuck! Daar kan ik serieus jaloers op worden
Smerig ventje ben je soms hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meestal niet inderdaad.quote:
Smelt niet in de hand....quote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef AirwiN het volgende:
Mijn antwoord had veel erger kunnen zijnquote:
ik weet iig wat ik mee moet nemen naar een eventuele meetquote:
Een kurk?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef JoeBravo het volgende:
ik weet iig wat ik mee moet nemen naar een eventuele meet
als. je. het. maar. laat.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn antwoord had veel erger kunnen zijn
MissMSX en meeten.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef JoeBravo het volgende:
ik weet iig wat ik mee moet nemen naar een eventuele meet
naast een kurk.quote:
Ik kan je er natuurlijk ook tijdens t schilderen mee lastig vallenquote:
meisje, meisje, psst, meisje, wil je een italiano?quote:
Pussy whipped much, no?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan je er natuurlijk ook tijdens t schilderen mee lastig vallen![]()
Mag er van yuki ook al niet over praten
Ik hoop voor zoenmevrouw dat je haar hints wel oppakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Waarom bespreek je je seksleven niet met de persoon waar je seks mee hebt?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan je er natuurlijk ook tijdens t schilderen mee lastig vallen![]()
Ja, ik stond op nummer 2, remember?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef JoeBravo het volgende:
meisje, meisje, psst, meisje, wil je een italiano?
Daar heb ik al seks meequote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom bespreek je je seksleven niet met de persoon waar je seks mee hebt?
nope, we zijn net begonnenquote:
Als ik mn glas omhoog houd, vult ze em met bier, prima toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop voor zoenmevrouw dat je haar hints wel oppakt.
Ik heb nog een stuk Chocolate Triple Cookie, t vulde meer dan ik dacht, dus heb de helft nog over.quote:
ik ook...heb geslapen ipv gegetenquote:
Wat een kutwijf. Kan ze niet gewoon zien dat je glas leeg is als 'ie op tafel staat?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
Als ik mn glas omhoog houd, vult ze em met bier, prima toch?
puta is hoerquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef L-E het volgende:
Maar vooral omdat ik niet weet wat putanesca is.
ik zie puta, ik kijk naar de TT, ik vreesquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef L-E het volgende:
Hoerenpasta.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef L-E het volgende:
ze is een beginner op dat gebied, nu vergeef ik t dr nog.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een kutwijf. Kan ze niet gewoon zien dat je glas leeg is als 'ie op tafel staat?
Like I said: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pussy%20whippedquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
Peu, je laat toch niet over je heen lopen door dat mormel?
Neuh, dat gebeurt 's nachts in bed alquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
Peu, je laat toch niet over je heen lopen door dat mormel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
OP bed, niet er inquote:
Ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef ArTiC het volgende:
waarom hebben 98% van de vrijgezelle vrouwen katten?
Omdat het toffe beesten zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef ArTiC het volgende:
Als je de ruimte had welquote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OP bed, niet er indat moet ik ook echt niet hebben. Overigens gaan ze meestal na een uurtje weer weg en dan gaat de deur weer dicht.
Het heeft ook wel wat gezelligs.
Hoor ik wéér bij de 2% van Geweldige Uitzonderingen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef ArTiC het volgende:
daarom heb je ook een streepje voorquote:
jij hebt een kind..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoor ik wéér bij de 2% van Geweldige Uitzonderingen?
ooh nee! T huis is altijd schoon. Kattenbakken (stomme beesten willen beide hun eigenbakquote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ik ben gewoon verpest door mijn zus en haar vijf katten en twee honden en twee konijnen. Smerige tyfuszooi daar altijd, echt niet leuk, stinkt er altijd naar kattenbak en dat komt meer doordat mijn zus zo lui is dan door de dieren zelf, maar toch, ik vind het allemaal maar vies.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoor ik wéér bij de 2% van Geweldige Uitzonderingen?
kattenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij hebt een kind..weet niet wat erger is.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom heb je ook een streepje voor
al terug?
Dat is lullig voor je, dan heb je weinig keuzequote:
ik welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn kind zeikt niet over het aanrecht heen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ook welquote:
Hoe was het?quote:
wacht maar tot ie 16 is, dronken thuis komt en het toilet te ver lopen vindt.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn kind zeikt niet over het aanrecht heen.
Een afgerichte kat ook niet, een niet afgericht kind zal ook heus vieze dingen op t aanrecht doenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn kind zeikt niet over het aanrecht heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
whehehe, zou je denken?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ook wel
Toch heb ik ergens t idee dat we een ander antwoord bedoelen
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wacht maar tot ie 16 is, dronken thuis komt en het toilet te ver lopen vindt.
Dan duw ik er een catheter in. Dat kan ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wacht maar tot ie 16 is, dronken thuis komt en het toilet te ver lopen vindt.
Damn, dat kan mijn moeder ook, ben toch blij dat ik altijd de WC heb gehaald danquote:Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan duw ik er een catheter in. Dat kan ik.
Neequote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe was het?
Heb je Laura mijn nummer gegeven?
damn...ik wil haar ook bijna aanrakenquote:
mag toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb Spinvis ooit live gezien op de Parade in Amsterdam. Toen vond ik het niet zo leuk.
Nee. Ik gebruik dat nietquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Yuki, heb jij een mening over concealers? (Ik blijf stug volhouden.)
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik gebruik dat niet
Zou wel moeten nu trouwens
arme L-Equote:Op donderdag 21 april 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
Alle Singlesvrouwen zijn mooi zonder make-up, ofzo?
Nou, IK NIET!
Dan liever toch Laura...sorry Qquote:
Je moet zn theatershow eens bezoeken. Gaan we samen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb Spinvis ooit live gezien op de Parade in Amsterdam. Toen vond ik het niet zo leuk.
Jij vast wel!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
Nou, IK NIET!
ik verwachte *een papieren zak aangeeft* eigenlijkquote:
Geen enkele vrouw is op haar mooist zonder make-upquote:Op donderdag 21 april 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
Nou, IK NIET!
Waarom niet meteen plasticquote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik verwachte *een papieren zak aangeeft* eigenlijk
Gaat ze hyperventileren?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik verwachte *een papieren zak aangeeft* eigenlijk
Nee, maar vrouwen op FOK liegen net zo over hun make-up-gebruik als mannen over hun penislengte. Behalve Yuki dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw is op haar mooist zonder make-up
mwah, geloof ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn penis is maar de helft van t Fok gemiddeldequote:Op donderdag 21 april 2011 23:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen op FOK liegen net zo over hun make-up-gebruik als mannen over hun penislengte. Behalve Yuki dan.
Daarom zoen je toch ook alleen met je mevrouw.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn penis is maar de helft van t Fok gemiddelde
Geloof me, een beetje eyeliner + mascara, weliswaar minimaal, is voor vrijwel elke vrouw een mustquote:
Ja, ik kom er niet bij, ze is te langquote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom zoen je toch ook alleen met je mevrouw.
Oei, eyeliner heb ik niet eens. Mascara: eens.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, een beetje eyeliner + mascara, weliswaar minimaal, is voor vrijwel elke vrouw een must
ik zoen zelfs niet. Zegt dit nou ook wat over m'n penislengte?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom zoen je toch ook alleen met je mevrouw.
Ik zei niet wát je dan precies zoent.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik kom er niet bij, ze is te lang(ze is echt langer dan dat ik ben
)
In ieder geval dat je liegt.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zoen zelfs niet. Zegt dit nou ook wat over m'n penislengte?
lijnquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zoen zelfs niet. Zegt dit nou ook wat over m'n penislengte?
+1quote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef ArTiC het volgende:
Liever een vrouw zonder makeup dan teveel iig
Ja, dat absoluut!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef ArTiC het volgende:
Liever een vrouw zonder makeup dan teveel iig
ik heb een kleine penisquote:
L-E! Dit ben ik niet van je gewendquote:
heb m'n ex nog nooit mooier zien worden van make-up.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, een beetje eyeliner + mascara, weliswaar minimaal, is voor vrijwel elke vrouw een must
Je maakt een vieze opmerkingquote:
true....quote:
Dan kon ze er misschien niet mee omgaan? Ik heb vrouwen van een 6je naar een 8+ zien gaan met een paar snelle handelingen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb m'n ex nog nooit mooier zien worden van make-up.
Nu helpt een allergische reactie ook niet echt
que? Waarover?quote:
je insuineerde en toen ik dat niet opvatte, sterkte je dat aan, dus niet alleen mijn mind is dirrrrrrrrrrrrrtyquote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, jouw dirty mind maakte die opmerking vies. Zoveel zei ik niet.
lees de tweede regel nog eensquote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kon ze er misschien niet mee omgaan? Ik heb vrouwen van een 6je naar een 8+ zien gaan met een paar snelle handelingen.
Bullshit. Mooie vrouwen hebben uberhaupt geen make-up nodig.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
Die heb ik gelezen, maar een allergie alleen bepaald niet hoe een vrouw er uit ziet.quote:
Lieverd, ik kijk ook verliefder onder de douche dan wanneer we de deur uit gaan. Veel intiemer momentquote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
Toch vond ik het wel altijd wonderlijke momenten, dat ik alles uit de kast haal om er perfect uit te zien voor de man in mijn leven. En dat we dan samen douchen of in bad gaan, alles eraf spoelt, en hij net zo verliefd kijkt als toen ik net 'klaar' was. Alsof ik bloedmooi was.
Dat zijn wel de momenten dat mijn wereldbeeld wat ging wankelen.
Zo zie je maar weer. Make-up is overrated.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
Toch vond ik het wel altijd wonderlijke momenten, dat ik alles uit de kast haal om er perfect uit te zien voor de man in mijn leven. En dat we dan samen douchen of in bad gaan, alles eraf spoelt, en hij net zo verliefd kijkt als toen ik net 'klaar' was. Alsof ik bloedmooi was.
Dat zijn wel de momenten dat mijn wereldbeeld wat ging wankelen.
Maar wel verzorging. En er zijn vrouwen die denken dat 'niets doen aan je gezicht' een goede manier is voor een mooie natuurlijke uitstraling.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Bullshit. Mooie vrouwen hebben uberhaupt geen make-up nodig.
true thatquote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Bullshit. Mooie vrouwen hebben uberhaupt geen make-up nodig.
you lost mequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, het is jouw leugen.
True. Dat maakte die momenten ook wel mooi hoor, dat hij me zag zoals ik écht ben en me dan nog steeds leuk vond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lieverd, ik kijk ook verliefder onder de douche dan wanneer we de deur uit gaan. Veel intiemer moment
de juiste smeersels kunnen wel helpen jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar wel verzorging. En er zijn vrouwen die denken dat 'niets doen aan je gezicht' een goede manier is voor een mooie natuurlijke uitstraling.
WRONG!
Maar verzorging is niet hetzelfde als wat make-up opsmeren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
Maar wel verzorging. En er zijn vrouwen die denken dat 'niets doen aan je gezicht' een goede manier is voor een mooie natuurlijke uitstraling.
WRONG!
Nee, ik doel op creme en epileren/harsen, etcetera.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar verzorging is niet hetzelfde als wat make-up opsmeren.
quote:
Hehe, perfectie is nogal subjectief als het op uiterlijk aankomt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
true that
Het zijn altijd de imperfecties die iemand perfect maken
Zeg ik ook altijd als ik de littekens op mijn rug bekijk ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
true that
Het zijn altijd de imperfecties die iemand perfect maken
Ik kan inderdaad dan net zo genieten, misschien nog wel meer door de ontwapening die er dan is, de puurheid van jouw schoonheid. Dat voegd wel wat extras toequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:02 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Dat maakte die momenten ook wel mooi hoor, dat hij me zag zoals ik écht ben en me dan nog steeds leuk vond.
Jezus, wat een vrouw ben ik.
Gewoon als ieder anderequote:
littekens op je rug?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd als ik de littekens op mijn rug bekijk ja.
trustequote:
perfect voor mij dan iigquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehe, perfectie is nogal subjectief als het op uiterlijk aankomt.
Het is ook wel een kwestie van vertrouwen, om bij iemand 'lelijk' te durven zijn, om je masker/schild of hoe je het wil noemen te laten vallen. Dat schept ook een band.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad dan net zo genieten, misschien nog wel meer door de ontwapening die er dan is, de puurheid van jouw schoonheid. Dat voegd wel wat extras toe
Dat zijn wel dingen die ik het mooist vindquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Van twee operaties. Zijn niet bepaald mooie of kleine littekens.
Als je dat kan, dan heb je wel echte liefde bereikt denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is ook wel een kwestie van vertrouwen, om bij iemand 'lelijk' te durven zijn, om je masker/schild of hoe je het wil noemen te laten vallen. Dat schept ook een band.
Met een pen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn wel dingen die ik het mooist vindzo speel ik "connect the dots" met moedervlekken
Dat gaat wel een keer gebeurenquote:
Bestaan toch ook in alle soorten en maten. De meesten vind ik inderdaad niet extreem geweldig, maar zitten toch ook wel heel mooie vrouwen tussen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
perfect voor mij dan iig
sowieso is uiterlijk heel subjectief...ik snap ook nooit zo goed wat er nou mooi is aan fotomodellen
Ik vind vooral de "normalere" modellen mooi, juist die net ff niet ultiem slank zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Bestaan toch ook in alle soorten en maten. De meesten vind ik inderdaad niet extreem geweldig, maar zitten toch ook wel heel mooie vrouwen tussen hoor.
In dit geval was dat ook absoluut zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat kan, dan heb je wel echte liefde bereikt denk ik.
Modellen stralen niet altijd levenslust uit, en dat vind ik nu net zo mooi in iemand.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind vooral de "normalere" modellen mooi, juist die net ff niet ultiem slank zijn.
Ik herken het gevoel een klein beetje, volgens mij nog nooit 100% gehadquote:
Dat is sowieso een mustquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Modellen stralen niet altijd levenslust uit, en dat vind ik nu net zo mooi in iemand.
Sommige modellen zijn wel aardig, maar de meeste niet. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef ArTiC het volgende:
perfect voor mij dan iig
sowieso is uiterlijk heel subjectief...ik snap ook nooit zo goed wat er nou mooi is aan fotomodellen
tuurlijk zitten er hele mooie vrouwen tussen...en ik zeg ook niet van:quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Bestaan toch ook in alle soorten en maten. De meesten vind ik inderdaad niet extreem geweldig, maar zitten toch ook wel heel mooie vrouwen tussen hoor.
Nu ook niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel een klein beetje, volgens mij nog nooit 100% gehad
Een goed fotomodel is ook iets heel anders dan een mooie vrouw. Gaat ook om postuur, kledingmaat, hoe fotogeniek ze is, hoe ze beweegt (voor modeshows), ze mag vaak ook niet té mooi zijn om niet de aandacht naar zichzelf ipv het product te trekken, etc.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk zitten er hele mooie vrouwen tussen...en ik zeg ook niet van:
'wat een lelijke snol' of 'daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen'
zoals de gemiddelde zolderkamernerd
maar ik begrijp niet goed wat nou de x-factor is om model te zijn....ik zie genoeg mooie vrouwen die geen model zijn geworden (het wel wilden)
De kans is aanwezig (en daar ben ik wel bang voor) dat ik het nu meer heb dan ooit.quote:
zoiets hoort meer bij liefde dan verliefdheid denk ik. It growsquote:
Dat klinkt logisch.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoiets hoort meer bij liefde dan verliefdheid denk ik. It grows
Er wordt dus niet gebatst begrijp ik?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef PeuRac het volgende:
Dat gaat wel een keer gebeurenmaar voorlopig met mn vingers.
ja...en dat zie ik nou ook niet. Ik kan wel horen of iemand goed zingt bij idols maar ik begrijp er geen zak van bij hollands next topmodel enzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Een goed fotomodel is ook iets heel anders dan een mooie vrouw. Gaat ook om postuur, kledingmaat, hoe fotogeniek ze is, hoe ze beweegt (voor modeshows), ze mag vaak ook niet té mooi zijn om niet de aandacht naar zichzelf ipv het product te trekken, etc.
De mooiste vrouwen zie ik meer op straat dan op televisie.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Er wordt dus niet gebatst begrijp ik?
Ik kijk zulke programma's ook niet, dus daar kan ik niets over zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...en dat zie ik nou ook niet. Ik kan wel horen of iemand goed zingt bij idols maar ik begrijp er geen zak van bij hollands next topmodel enzo
welcome to my worldquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
En ik bedenk me nu dat het morgen vrijdag is, en dat ik dus weer tot na dinsdag moet wachten eer ik iets hoor van de lopende sollicitatie.
Ik ben ongeduldig. Afgewezen worden is niet zo erg, maar dan wil ik het weten. Kan ik verder kijken. (Doe ik niet, want dit was de droombaan en iets soortgelijk is er even niet, maar goed.)quote:
Het is al vrijdag!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef L-E het volgende:
Ik ga naar bed trouwens. Morgen een concealer kopen.
Trusten moppedopjes!
Welterusten mevrouw met gigantische zwarte vlekken onder haar ogenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef L-E het volgende:
Trusten moppedopjes!
Dat heb ik een jaar lang gehad, totdat mijn droombaan voorbij kwam, ben ik nu mee bezig. Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:24 schreef ArTiC het volgende:
je zal maar een andere baan willen maar er is niks leuks/uitdagends te vinden
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Welterusten mevrouw met gigantische zwarte vlekken onder haar ogen
ik wil het liefst nu nog mijn baas bellen om te zeggen dat ik ontslag neemquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik een jaar lang gehad, totdat mijn droombaan voorbij kwam, ben ik nu mee bezig. Geduld is een schone zaak.
Ik weet hoe het voelt. Je krijgt vast snel iets te horenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ongeduldig. Afgewezen worden is niet zo erg, maar dan wil ik het weten. Kan ik verder kijken. (Doe ik niet, want dit was de droombaan en iets soortgelijk is er even niet, maar goed.)
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef L-E het volgende:
Trusten moppedopjes!
en toch houd ik met heel mijn hart van jequote:
Nee...als ik in de trein zit dan zijn de fossiele brandstoffen opquote:
Of onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee...als ik in de trein zit dan zijn de fossiele brandstoffen op
Tankpas vd zaakquote:
5 dagen per week thuiswerkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Als benzine 20 euro per liter kost zal die ook vast wel beperkt worden.
Warm als in...te warm?quote:
Te warm.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Warm als in...te warm?
Of warm als in...eindelijk warmte!
Is het eindelijk goed weer...is het weer niet goedquote:
Enkelglas en raam op het zuiden. Plat dak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is het eindelijk goed weer...is het weer niet goed
Luxeproblemen....
Het is lastig om mijn dirty mind nu in bedwang te houdenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Enkelglas en raam op het zuiden. Plat dak.
Nu is het nog te doen, met raampje open. Van de zomer drijf ik m'n bed uit
Als je houdt van zweterige glijseks, leef je uit met die dirty mindquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is lastig om mijn dirty mind nu in bedwang te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |