Nee. Maar je zegt 't zo zelfverzekerdquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je echt zo materialistisch en oppervlakkig dan?
Jij hebt je afkomst meequote:
Smaak koop je idd nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een jong vermogende zal niet snel een AM kopen, wel een Lambo of Ferrari
Ik denk dat hij gelijk heeftquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar je zegt 't zo zelfverzekerd
Ja, kutlapo's. Jeweetzquote:
Zeker wel, blauwe pilletjes ookquote:
Dat vinden vrouwen ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen dat heel erg aantrekkelijk vinden. Weer een illusie in duigen.
TAKE ANOTHER LOOK SONNY. IT'S GONNA HAPPEN AGAIN.quote:
Tech en arrogant?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen ookTot de scheidingslijn met arrogantie te dun wordt
Ik zal een medehagenees nooit afvallen natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Vrouwen die me wel op waarde weten te schatten.
Omdat bij mij alles prima werktquote:
Ik vind 'dat lukt me zonder ook wel' best wel arrogant jaquote:
Ik vind het zelfkennis.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'dat lukt me zonder ook wel' best wel arrogant ja
Mja, arrogantie en zelfverzekerdheid worden nogal eens verward.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
Dat vinden vrouwen ookTot de scheidingslijn met arrogantie te dun wordt
Als het daadwerkelijk zou lukken, dan welquote:
Dan hou ik'em welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'dat lukt me zonder ook wel' best wel arrogant ja
oh oh, jij gaat arm thuis komenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga morgen bij Douglas al die concealers uittesten, dat stomme shoppen online.
Nee, alleen de restjes die lekker zijn he, vergeet dat niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij wil alleen mijn etensrestjes.
Ik heb niets met motoren, dus daar weet ik niks op te zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Ik moet morgen werken
En m'n mentor komt langs. Dat is wel tof. Hij heeft een motor.
motor is tof! Dit jaar mn rijbewijs halenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Ik moet morgen werken
En m'n mentor komt langs. Dat is wel tof. Hij heeft een motor.
Wat is het moeilijk he. vrouw zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga morgen bij Douglas al die concealers uittesten, dat stomme shoppen online.
Wat denk je zelf? Ik blief geen vies vreten.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
Nee, alleen de restjes die lekker zijn he, vergeet dat niet!
Die heb ik al 10 jaar. Mag ik er dan wel over meepraten?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
motor is tof! Dit jaar mn rijbewijs halen
Ik help je hopenquote:
Het valt me soms zwaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is het moeilijk he. vrouw zijn?
Er is een uitwegquote:
Zo hoort het.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik blief geen vies vreten.
Ik ben geen buitensporige shopper hoor, ik ben zelfs heel verstandig. Maar ik geef liever veel geld uit aan kwaliteit, dan 5 keer een goedkoper kutding te kopen.quote:
dátquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik geef liever veel geld uit aan kwaliteit, dan 5 keer een goedkoper kutding te kopen.
Blowjobben klinkt zo raarquote:
Te laatquote:
Ik noemde vijf opties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |