Nee. Maar je zegt 't zo zelfverzekerdquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je echt zo materialistisch en oppervlakkig dan?
Jij hebt je afkomst meequote:
Smaak koop je idd nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een jong vermogende zal niet snel een AM kopen, wel een Lambo of Ferrari
Ik denk dat hij gelijk heeftquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar je zegt 't zo zelfverzekerd
Ja, kutlapo's. Jeweetzquote:
Zeker wel, blauwe pilletjes ookquote:
Dat vinden vrouwen ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen dat heel erg aantrekkelijk vinden. Weer een illusie in duigen.
TAKE ANOTHER LOOK SONNY. IT'S GONNA HAPPEN AGAIN.quote:
Tech en arrogant?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen ookTot de scheidingslijn met arrogantie te dun wordt
Ik zal een medehagenees nooit afvallen natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Vrouwen die me wel op waarde weten te schatten.
Omdat bij mij alles prima werktquote:
Ik vind 'dat lukt me zonder ook wel' best wel arrogant jaquote:
Ik vind het zelfkennis.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'dat lukt me zonder ook wel' best wel arrogant ja
Mja, arrogantie en zelfverzekerdheid worden nogal eens verward.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
Dat vinden vrouwen ookTot de scheidingslijn met arrogantie te dun wordt
Als het daadwerkelijk zou lukken, dan welquote:
Dan hou ik'em welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'dat lukt me zonder ook wel' best wel arrogant ja
oh oh, jij gaat arm thuis komenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga morgen bij Douglas al die concealers uittesten, dat stomme shoppen online.
Nee, alleen de restjes die lekker zijn he, vergeet dat niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij wil alleen mijn etensrestjes.
Ik heb niets met motoren, dus daar weet ik niks op te zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Ik moet morgen werken
En m'n mentor komt langs. Dat is wel tof. Hij heeft een motor.
motor is tof! Dit jaar mn rijbewijs halenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Ik moet morgen werken
En m'n mentor komt langs. Dat is wel tof. Hij heeft een motor.
Wat is het moeilijk he. vrouw zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga morgen bij Douglas al die concealers uittesten, dat stomme shoppen online.
Wat denk je zelf? Ik blief geen vies vreten.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
Nee, alleen de restjes die lekker zijn he, vergeet dat niet!
Die heb ik al 10 jaar. Mag ik er dan wel over meepraten?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
motor is tof! Dit jaar mn rijbewijs halen
Ik help je hopenquote:
Het valt me soms zwaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is het moeilijk he. vrouw zijn?
Er is een uitwegquote:
Zo hoort het.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik blief geen vies vreten.
Ik ben geen buitensporige shopper hoor, ik ben zelfs heel verstandig. Maar ik geef liever veel geld uit aan kwaliteit, dan 5 keer een goedkoper kutding te kopen.quote:
dátquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik geef liever veel geld uit aan kwaliteit, dan 5 keer een goedkoper kutding te kopen.
Blowjobben klinkt zo raarquote:
Te laatquote:
Ik noemde vijf opties.quote:
Bed. Boekje. Beffen? Blowen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik noemde vijf opties.
Nu wordt het te ingewikkeld
Pijpen allitereerde zo slechtquote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had oprecht niet door dat je dat bedoelde.
Beidequote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Bed. Boekje. Beffen? Blowen?
Ik tel er 4?
Beide.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Bed. Boekje. Beffen? Blowen?
Ik tel er 4?
Huilend in je bedje met je derde keusquote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, dan zoek ik toch iemand anders
Ik dacht al even dat ik gek was.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
Maar 'beide' als afsluiter van vier opties, is ook niet heel logisch, toch?
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
Maar 'beide' als afsluiter van vier opties, is ook niet heel logisch, toch?
Zeg dat tegen de makers van de gemiddelde multiple choice-tentamensquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een combinatie van de 4 genoemde opties.
Toedelsquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
Misschien moet ik naar bed. Vanwege die donkere kringen dus.
Mijn derde keus? Wie zijn de eerste en tweede keus dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huilend in je bedje met je derde keus
Gek op Sammzquote:
Air op 1, Tech op 2.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn derde keus? Wie zijn de eerste en tweede keus dan?
Ze telde alleen de opties met een vraagteken, en dat waren er twee.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij mij blijven die vraagtekens nog even hangen voor de ogen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef MissMSX het volgende:
Air op 1, Tech op 2.
Dat had je zelf wel kunnen bedenken he
Ik weet heel goed dat beide niet tot de keuze opties behorenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air op 1, Tech op 2.
Dat had je zelf wel kunnen bedenken he
Eigenlijk begreep ik niet waar een ieder zich druk om maakte, ik lees consealers, auto's, andere ongein.. pfffff... dat zijn toch geen onderwerpen voor de donderdag avond?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze telde alleen de opties met een vraagteken, en dat waren er twee.
Jammer, want ik ben erg benieuwd waarom dan nietquote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet heel goed dat beide niet tot de keuze opties behoren
*weg
Tijd om het over zwoele zomeravondseks te hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk begreep ik niet waar een ieder zich druk om maakte, ik lees consealers, auto's, andere ongein.. pfffff... dat zijn toch geen onderwerpen voor de donderdag avond?
Oh. We doen het weer niet goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk begreep ik niet waar een ieder zich druk om maakte, ik lees consealers, auto's, andere ongein.. pfffff... dat zijn toch geen onderwerpen voor de donderdag avond?
Of zwoelezomeravondseksquote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om het over zwoele zomeravondseks te hebben?
nee!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air is bezet en Tech is te oud (voor Samzz).quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jammer, want ik ben erg benieuwd waarom dan niet
Daar moet je niet over praten, dat moet je gewoon doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef MissMSX het volgende:
Gaat er nooit van komen zonder concealer.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik nog niet zo zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Air is bezet en Tech is te oud (voor Samzz).
Zij is toch wel bekend met het concept open relatie?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn hart is groot genoeg voor een Samzzje erbij.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Nooit Snuit, nooit.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is er ooit een moment geweest dat het wel goed was?
lijnquote:
Ja, maar wij hebben elkaar om dat te doen. Sommige eenzamen hier hebben alleen hun handjesquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar moet je niet over praten, dat moet je gewoon doen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonnebrilquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Gaat er nooit van komen zonder concealer.
Dat eerste weet ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zij is toch wel bekend met het concept open relatie?
En te oud? Come on
Niet mijn probleem. Regel een partner in plaats van hier zitten posten.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar wij hebben elkaar om dat te doen. Sommige eenzamen hier hebben alleen hun handjes
quote:
Ik weet het welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik niet.
Dat tweede ook niet.
Vraag het haar!
Ik hoef geen seks hoor. Ik heb een zak dropfruitduo's.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Regel een partner in plaats van hier zitten posten.
Hoe heb jij mij ook alweer opgeduikeld?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Regel een partner in plaats van hier zitten posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |