Misschien doet hij het ook maar voor zichzelf... Geer, Karim en Sharon weten van elkaar dat ze elkaar erin houden.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer een nadeel voor karim....een minpuntje zeg maar...hij heeft geen lef dan
Jo zou nooit op Shar of geer stemmen dus die is niet helemaal van ' de andere kant 'quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Niki.P het volgende:
Het is volgens mij nu echt 3 tegen 3 Lau stond er echt zo'n beetje tussen in..
Tis nu 3-3, en 3 musquito's stemmen sowieso niet om mekaarquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het lijkt wel of Gerard liever laura terug had gehad, was gemakklijker voor zijn spel en gemanipuleer. Probeert hij nu Joanna in te pakken om zijn eigen positie te versterken in het spel?
Hoho!! NIET zijn keuze. Hij moest kiezen uit twee vrouwen waar hij niet op zat te wachten! Klotestreek.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
Arme Karim, de hele nacht samen met dat wazige monster Bianca.. Ja ik weet het is zijn eigen keuze...
Met zn overname van SBS 6.. Gozer wordt op 3 miljard geschat. Ja daar kan Geer nog wel een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Roguee het volgende:
Geer: Als john de mol niet had bestaan, hadden wij hier nu niet gestaan.
Heb jij een stream 5 ofzo? Want hier heb ik 2x SL en 2x een gesprek over de andere edities... Dus als je me dat manipuleer even kan wijzen..quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het lijkt wel of Gerard liever laura terug had gehad, was gemakklijker voor zijn spel en gemanipuleer. Probeert hij nu Joanna in te pakken om zijn eigen positie te versterken in het spel?
En Joanna zei iets over Tonnie.. ik denk dat ze Hummie bedoelt...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Roguee het volgende:
Geer: Als john de mol niet had bestaan, hadden wij hier nu niet gestaan.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Hoor ze kletsen over John de Mol en over Tonny
Nee hoor die zijn er nog steeds!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Lauzer het volgende:
Alle Laura lovers zijn ook verdwenen zeg
Ja maar hij kiest die wazige kut toch!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Hoho!! NIET zijn keuze. Hij moest kiezen uit twee vrouwen waar hij niet op zat te wachten! Klotestreek.
Nou nooit??? Denk dat ze dat wel gaat doen hoor!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Sonera het volgende:
[..]
Jo zou nooit op Shar of geer stemmen dus die is niet helemaal van ' de andere kant '
zou geer minder miljoenen hebben ?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Met zn overname van SBS 6.. Gozer wordt op 3 miljard geschat. Ja daar kan Geer nog wel een puntje aan zuigen.
Die schijntin Portugal geweest te zijn volgens Die ene.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Hoor ze kletsen over John de Mol en over Tonny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |