Als jij een contract hebt voor 4 uur per week, is het toch niet zo erg om de komende maand 4 uurtjes per week te werken?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Zwollesjappie het volgende:
en 4 uren contract heb ik en werk er denk 30 per week...
Ik hoop dat dit niet serieus isquote:Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef Nitwit82 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb me op mijn 18de voor 100% laten afkeuren... Ik ben psychisch niet in staat om vroeg op te staan. Laat staan te gaan werken. Echt niet nooit niet. Uiteraard werk ik wel gewoon zwart in een shop. Beetje bijbeunen etc. Mijn vraag is dus blijft de wajong gewoon hetzelfde de aankomende jaren ?
quote:Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef Nitwit82 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb me op mijn 18de voor 100% laten afkeuren... Ik ben psychisch niet in staat om vroeg op te staan. Laat staan te gaan werken. Echt niet nooit niet. Uiteraard werk ik wel gewoon zwart in een shop. Beetje bijbeunen etc. Mijn vraag is dus blijft de wajong gewoon hetzelfde de aankomende jaren ?
kdenk het wel als ze niet achterkomen maar sterktequote:Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef Nitwit82 het volgende:
Hallo allemaal![]()
En u is?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef NightBoulevard het volgende:
[..]
kdenk het wel als ze niet achterkomen maar sterkte
Ik ben trouwens weer aan het werk, ik heb een vrijwillig ontslag brief gekregen van het hoofkantoor, en een gesprek gehad maar ik heb toch besloten bij mijn huidige werkgever te blijven de sfeer is weer goed, ze zjin nu extra voorzichtig en aardig![]()
wat niet nodig is, en met andere aanpassingen ben ik nu weer werkzaam, dus goed afgelopen
Why?quote:
Ik denk dat Fatih zijn posthistorie te chanant vond.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:53 schreef r_one het volgende:
Ik denk dat Fatih zijn posthistorie te chanant vond.
Ik moest even zijn PH doorlezen maar nu begrijp ik 'mquote:Op maandag 2 mei 2011 02:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk dat Fatih zijn posthistorie te chanant vond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |