als dat echt allemaal zo is zou ik de werkgever eerst flink naaien en dan pas ziekmelden.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Zwollesjappie het volgende:
Het eerste, en sommige dagen wordt ik onterecht helemaal niet betaald of verdwijnen er ''zomaar'' uren die ik wel gewerkt heb..
Je krijgt bij ons alleen betaald als je er daadwerkelijk bent, en 4 uren contract heb ik en werk er denk 30 per week...
Gr.
Bedankt!!
Dan moet je je dus niet ziekmelden, dommiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Zwollesjappie het volgende:
Je krijgt bij ons alleen betaald als je er daadwerkelijk bent,
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef amenth het volgende:
zeker zon nationalistische zwollenaar? vervelend allemaal TS. Ik zou als ik jou was er gewoon voor zoreen dat je ontslagen wordt zodat je betere uitkering krijgt.
Whehehe, inderdaad, dat zou de oorzaak wel eens kunnen zijn:quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:42 schreef Maanvis het volgende:
Ben je verliefd geworden op die collega die dinsdag op je schoot kwam zitten?
Mja maar misschien heeft TS al met z'n werkgever gesproken, daar zegt ie weinig over dus dat kunnen we ook niet weten. Misschien is dit echt 'n soort laatste redmiddel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:17 schreef dr.dunno het volgende:
zelf ontslag aanvragen = verspelen recht op WW-uitkering.
zelf ontslag aanvragen en niet eerst je klachten op je werk bespreken = verspelen recht op WW-uitkering èn enige overige vergoeding (en laf).
ga naar de arbo arts en bespreek het met hem, ook met je werkgever, ipv hier te liggen janken dat je het zo moeilijk hebt.
dit had je zelf ook kunnen verzinnen natuurlijk.
misschien is TS een alien, schijt hij uit z'n linkeroor en paart hij met egels.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja maar misschien heeft TS al met z'n werkgever gesproken, daar zegt ie weinig over dus dat kunnen we ook niet weten. Misschien is dit echt 'n soort laatste redmiddel.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef teknomist het volgende:
Ziek melden als je niet ziek bent vind ik niet kunnen.
Aannames zoals die in je post zijn ook een beetje voorbarig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
misschien is TS een alien, schijt hij uit z'n linkeroor en paart hij met egels.
dit soort hypotheses opwerpen voegt weinig toe aan de discussie.
Nog aan 't knagen?quote:
Zou je contract er op na lezen of dat wel slim is. Vaak kunnen ze dan maand salarissen die jij nog zou moeten krijgen tot einde contract van jou eisen als gemaakte kosten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef Zwollesjappie het volgende:
Bij meer mensen wordt dat gedaan, veel schijven gewoon op wat ze hebben gewertkt.
Maar ik heb nog geen ontslagbrief gescheven, ze hebben gister wel gebeld maar ik neem ook de telefoon niet op.. Ik wacht gewoon dat ze me ontslaan, dat is het best, dat ik per post krijg ofzo dat ik mijn werkkleding naar het hoofdkantoor kan brengen.
Lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 09:57 schreef Locusta het volgende:
[..]
JazekersJij ook wat? *bakje doorgeeft*
Dat is dan een dringende reden om op staande voet ontslag te nemen en je werkgever aansprakelijk te stellen voor een boete gelijk aan de uitwerktermijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Zwollesjappie het volgende:
Het eerste, en sommige dagen wordt ik onterecht helemaal niet betaald of verdwijnen er ''zomaar'' uren die ik wel gewerkt heb..
Je krijgt bij ons alleen betaald als je er daadwerkelijk bent, en 4 uren contract heb ik en werk er denk 30 per week...
Gr.
Bedankt!!
Als jij een contract hebt voor 4 uur per week, is het toch niet zo erg om de komende maand 4 uurtjes per week te werken?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Zwollesjappie het volgende:
en 4 uren contract heb ik en werk er denk 30 per week...
Ik hoop dat dit niet serieus isquote:Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef Nitwit82 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb me op mijn 18de voor 100% laten afkeuren... Ik ben psychisch niet in staat om vroeg op te staan. Laat staan te gaan werken. Echt niet nooit niet. Uiteraard werk ik wel gewoon zwart in een shop. Beetje bijbeunen etc. Mijn vraag is dus blijft de wajong gewoon hetzelfde de aankomende jaren ?
quote:Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef Nitwit82 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb me op mijn 18de voor 100% laten afkeuren... Ik ben psychisch niet in staat om vroeg op te staan. Laat staan te gaan werken. Echt niet nooit niet. Uiteraard werk ik wel gewoon zwart in een shop. Beetje bijbeunen etc. Mijn vraag is dus blijft de wajong gewoon hetzelfde de aankomende jaren ?
kdenk het wel als ze niet achterkomen maar sterktequote:Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef Nitwit82 het volgende:
Hallo allemaal![]()
En u is?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef NightBoulevard het volgende:
[..]
kdenk het wel als ze niet achterkomen maar sterkte
Ik ben trouwens weer aan het werk, ik heb een vrijwillig ontslag brief gekregen van het hoofkantoor, en een gesprek gehad maar ik heb toch besloten bij mijn huidige werkgever te blijven de sfeer is weer goed, ze zjin nu extra voorzichtig en aardig![]()
wat niet nodig is, en met andere aanpassingen ben ik nu weer werkzaam, dus goed afgelopen
Why?quote:
Ik denk dat Fatih zijn posthistorie te chanant vond.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:53 schreef r_one het volgende:
Ik denk dat Fatih zijn posthistorie te chanant vond.
Ik moest even zijn PH doorlezen maar nu begrijp ik 'mquote:Op maandag 2 mei 2011 02:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk dat Fatih zijn posthistorie te chanant vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |