ze doet het goedquote:
Je kan toch ook blij zijn. Tering die gast is toch niet doodquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Ze is echt niet goed hoor, wat een bizarre zenuwlijer
zit een steekje los denk ikquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Ze is echt niet goed hoor, wat een bizarre zenuwlijer
Nope, ze doet het nu al.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Zodra de stem zegt dat de missie geslaagd is jankt ze meteen alles bij elkaar
Oh, dan waren die neukpartijen met Maik puur oefeningen voor deze missie.quote:
Kun je dan ook niet meer praten?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef Chuckster het volgende:
En dan verschijnt zometeen Johanna in beeld![]()
![]()
![]()
Die tranen wil ik al helemaal niet zienquote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef Vultarian het volgende:
ze zijn het konijnen vergeten, hadden ze ook best 5 minuten van kunnen laten zien
Maik: Ik ga met Johanna verder dag Monique!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef Chuckster het volgende:
En dan verschijnt zometeen Johanna in beeld![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
kijk die kop van mo toen ze die BMW cabrio zag
Ja tokquote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zit lekker z'n mussols op te pompeh!
DIT was pas een KUT filmpjequote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die zus hele kutfilmpje voor niks opgenomen.
Dat kwam door die ene zin van hem dat hij ff doorgehaald had.quote:
Toi toi toi hè! Houdoe!quote:
BWHAHAHAHAquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
zit te janken nu (zal wel in de familie zitten)quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Autisme.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef akveor het volgende:
En toch is Monique een lief meisje... heerlijk die ups en downs.
Nou idd, dat trekt echt helemaal scheef zo, contact met thuis.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef flugeltje het volgende:
Nu mag Gerard ook eens wat nieuws van Fenneke hoor...
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef akveor het volgende:
Die gaan ze nog wel gebruiken. Ligt toch al op de plank, lekker goedkoop.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hopen dat Talpa dat niveau een beeeetje opkrikt. #hashtagvoormoniqueivmhuilenmetmoquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef rico80 het volgende:
"Als je zelfs je eigen hashtag hebt"
Die mensen snappen twitter echt niet* rico80gaat een hashtag registrar bedrijfje opzetten voor bedrijven als NEP5
![]()
Daar moet een onderschriftje bij.quote:
Die mag ook wel een extra krentenbolletje eten hoorquote:
Ja, volgende week weer een contactmomentje voor Mo, heeft ze verdiend!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gaan ze nog wel gebruiken. Ligt toch al op de plank, lekker goedkoop.
Nee joh... Zij is niet ingehuurd of zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft Sharon eigenlijk al contact met thuis gehad?
Nope. En Gerard ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft Sharon eigenlijk al contact met thuis gehad?
Die ups en downs zijn altijd ego gericht. Vind ik niet charmant.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef akveor het volgende:
"Echte huilers in de dop / jungle: etc?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze nog een eigen spin off ermee
ghihighighihihighighihihiquote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef ikke79 het volgende:
volgende week de week van de zwangerschapstest.renate ligt er zelf helemaal van in een deuk
in de junglequote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef Urb het volgende:
[..]
"Echte huilers in de dop / jungle: etc?
Ze denken zeker dat het niet genoeg tranen oplevert. Zeg maar, omdat dat de normalere mensen zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. En Gerard ook niet.
En Flip ook niet. En Karim ook niet volgens mij.
Flip heeft contact gehad met MamaJo en Karim heeft 4 dames gekregen...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks zit hij in portugalquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nope, hij heeft geen internet/telefoon dus hij wist niet dat hij mocht komen
Zeker zelf weer zwangerquote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef ikke79 het volgende:
volgende week de week van de zwangerschapstest.renate ligt er zelf helemaal van in een deuk
2 heeft hij er gekregenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flip heeft contact gehad met MamaJo en Karim heeft 4 dames gekregen...
Ergo: het is Gerard's beurt eigenlijk...
Flip en Karim kaartje gehad of geschreven toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet want ik weet al dat mijn man bijna alles kan!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Candyfreak het volgende:
Wie gaat nou in godsnaam mijn man kan alles kijken?
mensen die helemaal verkikkerd zijn op hun man!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Candyfreak het volgende:
Wie gaat nou in godsnaam mijn man kan alles kijken?
ja dat dacht ik van de "mijne"quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik niet want ik weet al dat mijn man bijna alles kan!!
Mensen met het niveau van Laura en een man als Faalexquote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef waterkant het volgende:
[..]
mensen die helemaal verkikkerd zijn op hun man!
True.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flip heeft contact gehad met MamaJo en Karim heeft 4 dames gekregen...
Ergo: het is Gerard's beurt eigenlijk...
Ik kan alles zelfquote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik niet want ik weet al dat mijn man bijna alles kan!!
en ook goed van de stem alle aandacht voor jo!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Chuckster het volgende:
Dus als Mama Jo in portugal zit heeft ze waarschijnlijk de hele aanwezige Net5 medewerkers achter de schermen gedaan in de hoop dat Jo blijft?
Goed bezig Yo Mamma!![]()
Wil ik ook wel zienquote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef Uberchica het volgende:
Trouwens, waarom zien we niet hoe de bewoners de twee dates van Karim helemaal afbranden? Of heb ik wat gemist?
hey dat ben ikquote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
Huilen met Mo komt van loser Fons.
Faithy_Miranda wordt t niet weer tijd voor #huilenmetmo #sstnl
alex zit wel op de witte bank hoor. Naast Aafkequote:
Ik moest aan Laura denken.quote:
Tja AAFKE haar pruik zit wel wijd vandaag.....quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
alex zit wel op de witte bank hoor. Naast Aafke
Ohquote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
alex zit wel op de witte bank hoor. Naast Aafke
kijk ik kan het niet laten!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Mensen met het niveau van Laura en een man als Faalex
Gerard gaat winnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef Darklight het volgende:
Wordt tijd dat Gerard vertrekt, hopelijk volgende week
Gadver "Geer" ga je op visite ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
Geer redt het wel zonder contact met Fenneke. Ze weten wat ze aan elkaar hebben.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
GO! Joanna!
Fuck! Joanna!
Leave! Joanna!
Wel als het aan Nep5 ligt ja.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
Geer redt het wel zonder contact met Fenneke. Ze weten wat ze aan elkaar hebben.
En dan de hoogtepunten van Laura: een compilatie van vijf seconden, met pijn en moeite bij elkaar geschraapt.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ofcourse, een Joanna-compilatie als eerste.
Ze staan goed bij de wimpersquote:
Wie ze ook maakt, ze zijn erg leukquote:Op donderdag 21 april 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
Die nieuwe eindredacteur van de live show maakt wel toffe montages
mooiquote:
Ik vond "Rot op!!!" van Joanna anders geen hoogtepunt.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dan de hoogtepunten van Laura: een compilatie van vijf seconden, met pijn en moeite bij elkaar geschraapt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
Die nieuwe eindredacteur van de live show maakt wel toffe montages
Ze denk nog steeds dat het de week van de angst is....quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Yikes wat een spinnenpoten rond die ogen.
niet visualiseren!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef Coos het volgende:
Als Flip in die onderlip van Jo bijt zit het hele huis onder de tjits.
Nee.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:20 schreef Annelies-G het volgende:
Vraagje voor de nammen. Vinden jullie dat leuk die wimpers?
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:20 schreef Annelies-G het volgende:
Vraagje voor de mannen. Vinden jullie dat leuk die wimpers?
Don't even think about itquote:Op donderdag 21 april 2011 21:20 schreef Annelies-G het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef waterkant het volgende:
en weer jo in de schijnwerperswimpers!
Daar kijken we doorheenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:20 schreef Annelies-G het volgende:
Die spinne-poten? Krijg er spontaan kippevel van.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:20 schreef Annelies-G het volgende:
Ja pak jij deze maar...deze was te makkelijk...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef flugeltje het volgende:
Oeh Sharon.... Dit jurkje had je beter niet kunnen doen...
Idd, Sensation White outfitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef flugeltje het volgende:
Ze zat zo lekker veilig achter de bankquote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef flugeltje het volgende:
Heb zelfspot maar ook zelf humorquote:
Dat is onmogelijk in Portugal.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Ah ze hebben geen woorden nodig, hebben ze dat bellen nog voor jan lul geregeld...
Skype kennen ze daar nog niet.quote:
Waar die vriendin zit bedoel je ?quote:
Lau en Jo en Mo hebben al wel 10x bericht gehad, vind nog wel m,eevallenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, hondje, brief van thuis, en nu weer een gesprek
True.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan deze tranen stukken beter hebben dan de Mo-tranen.
Live ingespoten.quote:
Deze zijn oprecht van een oprecht persoon die enorm veel beter, opener en stabieler in het leven staat. Echt echt echt!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je blijft sneu.quote:
Ze heeft een raar hoofd en dito kapselquote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgens mij vind Sharon het leuker Als desiree, desiree is ook veel lekkerder?
*huilt stiekum nog net niet mee*quote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
Die is echt van huisquote:Op donderdag 21 april 2011 21:27 schreef PinkLow het volgende:
Die beste vriendin klinkt niet echt blij! :S
ja zag ik op de laatste foto's pasquote:Op donderdag 21 april 2011 21:27 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze heeft een raar hoofd en dito kapsel
En die omaschoenen er ook weer onder...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef muzas het volgende:
Een af andere taliban haatbaard dacht goed bezig te zijn en dit af te tappen en die denkt ook 'wtf heb ik nu weer gehoord...'
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef muzas het volgende:
Een af andere taliban haatbaard dacht goed bezig te zijn en dit af te tappen en die denkt ook 'wtf heb ik nu weer gehoord...'
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Joanna kan wel oprecht blij zijn voor anderen
Je bedoelt dat ze weet dat er een camera meedraait?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Akteerwerk!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
iddquote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |