True.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan deze tranen stukken beter hebben dan de Mo-tranen.
Live ingespoten.quote:
Deze zijn oprecht van een oprecht persoon die enorm veel beter, opener en stabieler in het leven staat. Echt echt echt!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je blijft sneu.quote:
Ze heeft een raar hoofd en dito kapselquote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgens mij vind Sharon het leuker Als desiree, desiree is ook veel lekkerder?
*huilt stiekum nog net niet mee*quote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
Die is echt van huisquote:Op donderdag 21 april 2011 21:27 schreef PinkLow het volgende:
Die beste vriendin klinkt niet echt blij! :S
ja zag ik op de laatste foto's pasquote:Op donderdag 21 april 2011 21:27 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze heeft een raar hoofd en dito kapsel
En die omaschoenen er ook weer onder...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef muzas het volgende:
Een af andere taliban haatbaard dacht goed bezig te zijn en dit af te tappen en die denkt ook 'wtf heb ik nu weer gehoord...'
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef muzas het volgende:
Een af andere taliban haatbaard dacht goed bezig te zijn en dit af te tappen en die denkt ook 'wtf heb ik nu weer gehoord...'
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Joanna kan wel oprecht blij zijn voor anderen
Je bedoelt dat ze weet dat er een camera meedraait?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Akteerwerk!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |