Ik was enorm sceptisch van tevoren, Ik had ook niet de intentie om het echt te gaan kijken, maar uiteindelijk wel gedaan, en ik was echt aangenaam verrast! Afgezien van het feit dat wilbert gieske echt niet kan zingen, en frank lammers ook wel een paar zanglessen had kunnen volgen, vind ik het wel mooi neergezet! En ik denk ook inderdaad dat het een goede promotie is voor Gouda!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, ik vond het niet veel. Ik kan me heel erg storen aan de (van te voren al) zelfverklaarde fantastisch-heid van het hele gebeuren en dat daar maar steeds de nadruk op gelegd werd.
Dat het in de UK zo mooi was, wil nog niet zeggen dat dat hier ook zo is, eerst maar eens doen, dan de loftrompet blazen wmb...
Die bus hadden ze al in '81quote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Het zal Zeeend wel bevallen dat er eindelijk ME in Gouda is.
Zelfs hulp van andere korpsen ingeroepen dus!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vol-the-passion.html
Wow, 35 man politie.
Ik moet daar echt heel hard om lachen!
Rest van de line-up is niet echt beroerd overigens. Zijn nog best namen voor het kleine Gouda.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dj Paul Elstak komt naar Gouda, koninginnenacht.
Nee! Maar ik kon net woordelijk 'genieten' van Van dik hout. Gelukkig is het afgelopenquote:
Ja ik hoorde ook eeaquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
De wind staat duidelijk vanuit de markt, want de muziek waaide net al via het balkon het huis binnen. Dus ik kan straks op de bank 'genieten' denk ik.
OK, dan toch maar aan de schotelantenne?quote:
XS4all!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |