Ik was enorm sceptisch van tevoren, Ik had ook niet de intentie om het echt te gaan kijken, maar uiteindelijk wel gedaan, en ik was echt aangenaam verrast! Afgezien van het feit dat wilbert gieske echt niet kan zingen, en frank lammers ook wel een paar zanglessen had kunnen volgen, vind ik het wel mooi neergezet! En ik denk ook inderdaad dat het een goede promotie is voor Gouda!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, ik vond het niet veel. Ik kan me heel erg storen aan de (van te voren al) zelfverklaarde fantastisch-heid van het hele gebeuren en dat daar maar steeds de nadruk op gelegd werd.
Dat het in de UK zo mooi was, wil nog niet zeggen dat dat hier ook zo is, eerst maar eens doen, dan de loftrompet blazen wmb...
Die bus hadden ze al in '81quote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Het zal Zeeend wel bevallen dat er eindelijk ME in Gouda is.
Zelfs hulp van andere korpsen ingeroepen dus!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vol-the-passion.html
Wow, 35 man politie.
Ik moet daar echt heel hard om lachen!
Rest van de line-up is niet echt beroerd overigens. Zijn nog best namen voor het kleine Gouda.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dj Paul Elstak komt naar Gouda, koninginnenacht.
Nee! Maar ik kon net woordelijk 'genieten' van Van dik hout. Gelukkig is het afgelopenquote:
Ja ik hoorde ook eeaquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
De wind staat duidelijk vanuit de markt, want de muziek waaide net al via het balkon het huis binnen. Dus ik kan straks op de bank 'genieten' denk ik.
OK, dan toch maar aan de schotelantenne?quote:
XS4all!quote:
quote:
Tranformatorhuisje aan de Kanaalstraat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok! Dat is wel supergaaf dan!
Ik ben ook al zo verliefd op wat ze doen met dat electriciteitspand op de 'hoeheetdiestraatookalweer'. Naast waar vroeger de Hoogvliet zat, of erachter eigenlijk.
Ze zijn hem heel mooi aan het restaureren. Ben benieuwd wat er in komt.
Je kan het niet laten he, meelezen hier.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:05 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Tranformatorhuisje aan de Kanaalstraat.
[ afbeelding ]
Nee,hier gestolen : http://www.forumgouda.nl/viewtopic.php?f=37&t=554quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan het niet laten he, meelezen hier.![]()
Ben je nou net even die foto gaan maken?
KDV erin! Tof!
Hoe-verneuk-ik-een-karakteristiek-pand, les 1quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:05 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Tranformatorhuisje aan de Kanaalstraat.
[ afbeelding ]
Echt? Nou, dan ben ik vast gek, want ik vind het prachtig!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:31 schreef error_404 het volgende:
[..]
Hoe-verneuk-ik-een-karakteristiek-pand, les 1![]()
Ik hoop serieus dat ze een stuk voorzichtiger zijn met het badhuis... Iemand enig idee wie dat op gaat pakken?
http://www.gouda.nl/Nieuw(...)oenendaal_18_05_2011quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:31 schreef error_404 het volgende:
[..]
Hoe-verneuk-ik-een-karakteristiek-pand, les 1![]()
Ik hoop serieus dat ze een stuk voorzichtiger zijn met het badhuis... Iemand enig idee wie dat op gaat pakken?
Interesting. In ieder geval mensen die visie en ervaring voor zoiets hebben. Ik heb eerder contact gehad met iemand over het Badhuis, maar die zag er meer een zonnestudio in....quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:49 schreef zeeeend het volgende:
http://www.gouda.nl/Nieuw(...)oenendaal_18_05_2011
Wellnesscentrum in badhuisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:37 schreef error_404 het volgende:
[..]
Interesting. In ieder geval mensen die visie en ervaring voor zoiets hebben. Ik heb eerder contact gehad met iemand over het Badhuis, maar die zag er meer een zonnestudio in....
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:44 schreef Ali55J het volgende:
Bedankt voor je zinnige bijdrage aan dit topic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vogelwijk en de rest van de KA zijn een beetje gelijk. Ik denk dat er geen rustige plekjes meer in de KA zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef Black-Hole het volgende:
Wie weet er wat meer over de Vogelwijk? Ben nu met mijn vriendin aan het kijken voor een nieuw huis en hebben er onder andere een in de Vogelwijk (Karekietstraat) gevonden. Gisteren langs geweest om een kijkje te nemen en lijkt in eerste instantie een rustige wijk.
Zelf kom ik eigenlijk nooit in de Korte-Akkeren en mijn beeld is niet echt positief al ik dat meer van horen van. Al heb ik laatst ook iemand gesproken die er erg positief over was, al woont die in de Emmastraat.
Van Baerlestraat?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vogelwijk en de rest van de KA zijn een beetje gelijk. Ik denk dat er geen rustige plekjes meer in de KA zijnOk met uitzondering idd van de Emmastraat.
Nee toch? Mja, zou kunnen, weet t niet...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Corkscrew het volgende:
Die is alleen voor bedrijven geloof ik.
Zoals het inperken van het aantal koopzondagen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
Gemeente Gouda heeft gewoon een aantal misstappen begaan.
Dat klopt wel. Er staat écht veel leeg. Zo zonde, want de binnenstad heeft echt wel potentie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
In zo'n lokaal krantje stond een groot artikel hoe slecht 't met de middenstand gaat. Zoetermeer gaat als een speer, Gouda slecht parkeren weinig winkels en geen gezelligheid / niks te doen bij slecht weer.
Die boekhandel is iets te optimistisch geweest met andere bedrijfsonderdelen en moest daarom zeer drastisch gaan schrappen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn er trouwens weer veel winkels verdwenen. De boekhandel in de Kleiweg en het bijzondere lingeriezaakje in het straatje om de hoek bij bakker bart. Daar staat sowieso meer leeg dan dat er winkels nog zijn. Zonde hoor.
Nou inderdaad ja, ik was helemaal verbaasd toen ik zag dat ze daar ook een hema hadden laatstquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die boekhandel is iets te optimistisch geweest met andere bedrijfsonderdelen en moest daarom zeer drastisch gaan schrappen.
En Gouda liep idd niet supersupergoed en moest daarom wijken.
Dat kleiwegstraatje heeft het idd zwaar te verduren op dit moment, vanwege het sluiten van de parkeerplaats op het bolwerk voor de verbouwing.
Het zgn alternatief, op de vest (geloof ik, achter het raam zeg maar) is veel te ver voor de meeste mensen.
De hele bolwerkverbouwing heeft natuurlijk lang stil gelegen, dus het duurt echt veel te lang.
En winkelcentrum Bloemendaal zit enorm in de lift, zeker nu er daar ook een hema is en met de eerste Xenos in Gouda enzo.
Ik ben echt groot fan. Goed parkeren op het dak.
Ik snap wel dat Zoetermeer prima gaat, ik rij er ook regelmatig naartoe om te winkelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
In zo'n lokaal krantje stond een groot artikel hoe slecht 't met de middenstand gaat. Zoetermeer gaat als een speer, Gouda slecht parkeren weinig winkels en geen gezelligheid / niks te doen bij slecht weer.
De Hoogvliet schijnt overvallen te zijn, auto's en bosjes worden uitgekamd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand enig idee waar die politie-heli voor is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |