quote:
Oke oke, ik was 7quote:
quote:
Toen ik 7 was rochelde ik kwatjes op mijn Berenboot-slabbetje.quote:
Ein zwei drei kon ik toen wel jaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik 7 was rochelde ik kwatjes op mijn Berenboot-slabbetje.
Maar jij sprak al voldoende Duits om je MP3folder te hernoemen? Ja hoor![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik 7 was rochelde ik kwatjes op mijn Berenboot-slabbetje.
Maar jij sprak al voldoende Duits om je MP3folder te hernoemen? Ja hoor![]()
mijn oude pc draait al 8 jaar als een zonnetje en snelquote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zolang te doen met 1 zo'n ding
polizeiquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ein zwei drei kon ik toen wel ja
Was mappen aan het opruimenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zolang te doen met 1 zo'n ding
onze centrifuge al 17 jaar, en hij is eergister overledenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn oude pc draait al 8 jaar als een zonnetje en snel
Hardrock > Metal > Satan > Long hair > camper-volk > Snuff movies > NAZI'S!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe ben ik er vroeger ooit bij gekomen mijn mp3-map EmPeeDrei te noemen![]()
Bijna volwassen, en toen...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onze centrifuge al 17 jaar, en hij is eergister overleden
Dat kan ik ook wel maar mijn zusje was niet blij dat ze niet op het internet kon en verder eigenlijk ook niksquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn oude pc draait al 8 jaar als een zonnetje en snel
rip ad nabestaandenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onze centrifuge al 17 jaar, en hij is eergister overleden
Toen nog niet heel veel metalquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hardrock > Metal > Satan > Long hair > camper-volk > Snuff movies > NAZI'S!
?
Ein zwei polizei, drie vier brigadierquote:
ga hem dadelijk maar eens draaienquote:
ja man kaneel suiker is ook gruwelijk op de appel pannenkoekenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel maar mijn zusje was niet blij dat ze niet op het internet kon en verder eigenlijk ook niks
Kun jij je even van het speeltoneel verwijderen alsjeblieft? Voorgoed? Fijn, dank jequote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hardrock > Metal > Satan > Long hair > camper-volk > Snuff movies > NAZI'S!
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |