Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
hoesie?quote:
jaquote:
Wat een knulquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
Thijs zegt sinds kort: Hee, hoesmejjou? Alles goed?
Thijsquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
Daar moest ik ook om lachen jaquote:
okquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
Lekker, oorsmeer-lepelenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef Muck het volgende:
Geen taart hier
Misschien straks brokjes met citroenvulling bij de koffie
Ik zeg toch nooit alles goed johquote:
quote:
niet waar ik op doeldequote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg toch nooit alles goed joh
Kwamen ze gewoon GEBAK brengen op mijn werkquote:
Hij is zeker ook een goed kind van zijn vader dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg toch nooit alles goed joh
ik heb nogal veel, wanneer kom je eten?quote:
schattigheid mopquote:
Weet ik niet, ik was niet op jou werkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kwamen ze gewoon GEBAK brengen op mijn werk
wou je ook?quote:
nu?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nogal veel, wanneer kom je eten?
ohquote:
ok tot zoquote:
Het was ook geen vraagquote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik was niet op jou werk
jajajajajaaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Muck het volgende:
[..]
wou je ook?
het zag er zo lekker uit op het plaatje, lemoncurd-taartjes
Ik moet extraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Klopt, maar ik weet niet wat ze allemaal op jou werk komen brengen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was ook geen vraag
[..]
jajajajajaa
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet extraals dat moet is het ook niet leuk meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat vertel ik je toch netquote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet wat ze allemaal op jou werk komen brengen.
Nouja, ik hoef in ieder geval niet echt op te letten op wat ik eet... Dat is dan weer een voordeelquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als dat moet is het ook niet leuk meer
als het uitgelopen drabbeltjes zijn, is het technisch gezien ook niet echt taart meer he?quote:
EENS EENS EENS!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef PeZu het volgende:
dikke korst van appeltaart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil een appeltaartkorst taart
Jawel hoor, want vet en veel slecht spul is ook niet goed voor je als je er niet van aankomtquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik hoef in ieder geval niet echt op te letten op wat ik eet... Dat is dan weer een voordeel
Nee, dan mag je er gerust een kilo van wegvretenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het uitgelopen drabbeltjes zijn, is het technisch gezien ook niet echt taart meer he?
gewoon zo een korst, klein beetje appel, korst etc etc en dikke kost hehquote:
...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
Maar je wekte wel de indruk dat ze iets van gebak hadden gebracht
lees eens terug man koekebakkertquote:
Klopt, maar ik bedoel op de dik-wordt-manierquote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel hoor, want vet en veel slecht spul is ook niet goed voor je als je er niet van aankomt
boterkoek dus?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef PeZu het volgende:
dikke korst van appeltaart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil een appeltaartkorst taart
Preciesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het uitgelopen drabbeltjes zijn, is het technisch gezien ook niet echt taart meer he?
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon zo een korst, klein beetje appel, korst etc etc en dikke kost heh
neeee, boterkoekquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
boterkoek dus?
[..]
Precies
maar nee, mijn buik, beter van niet
lees gewoon terug en valt weinig aan uit te leggenquote:
nee ik heb in de boterkoeken fabriek gewerktquote:
Ik snap het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees gewoon terug en valt weinig aan uit te leggen
kusje op je buikquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Muck het volgende:
Precies
maar nee, mijn buik, beter van niet
Nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap het nietzal wel aan liggen dat ik ergens maar zo ben binnen komen vallen
nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap het nietzal wel aan liggen dat ik ergens maar zo ben binnen komen vallen
ja dat had ik al wel door jaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik snap er nu dus echt geen zak meer van
johquote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik snap er nu dus echt geen zak meer van
gast lkees, gewoon terug vanaf jouw gebak post, als je het dan nog niet snapt dan dan nou danquote:
Laat maat lekker zitten hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast lkees, gewoon terug vanaf jouw gebak post, als je het dan nog niet snapt dan dan nou dan
Piepjes blazen je boxen niet op hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaah dat piepjes-intro van Closer blaast je boxen bekant op als het geluid wat hard staat
Edit: Ja ik zei bekant![]()
quote:
Zo klinkt hetquote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piepjes blazen je boxen niet op hoor
Moeten deze wel een enorm hoge toon hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piepjes blazen je boxen niet op hoor
Ja hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Moeten deze wel een enorm hoge toon hebben.
Is het wel goed als dubbelglas trilt?
Zo zoquote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Moeten deze wel een enorm hoge toon hebben.
Is het wel goed als dubbelglas trilt?
Dubstep + 1250 watt aan boxen = trillend huisquote:
Omgquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Dubstep + 1250 watt aan boxen = trillend huis
Waarom zoveel, dat lukt ook wel met mijn setje hier hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Solique het volgende:
[..]
limit to your love dan trillen hie rbij de buren de kopjes de kast uitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat niet specifiek om aantal watts, maar zuiverheid van geluid.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zoveel, dat lukt ook wel met mijn setje hier hoor
Ik krijg het hier makkelijk voor elkaar om alle ramen en glazen te laten trillenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat niet specifiek om aantal watts, maar zuiverheid van geluid.
Dat het max. 1250 is ok. Maar haal dat nooit, moet ik ook niet proberen dan sneuvelen er vazen, etc.
dan zget watts helemaal niksquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat niet specifiek om aantal watts, maar zuiverheid van geluid.
Dat het max. 1250 is ok. Maar haal dat nooit, moet ik ook niet proberen dan sneuvelen er vazen, etc.
Klopt, kwaliteit van speakers is veel belangrijker.quote:
En November Rain is zeker van Led Zeppelinquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mam dacht dat Stairway To Heaven van GNR was
Die wist ze dan weer welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
En November Rain is zeker van Led Zeppelin?
wat? eltax beter dan sony?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, kwaliteit van speakers is veel belangrijker.
Heb zelf een sony setup dus valt nog enigszins mee.
Vriend van mij heeft Eltax, is toch een stap hoger.
Ik kijk naar betaalbaar dan, he.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat? eltax beter dan sony?
dat ligt er maar net aan wat je pakt van welk merk heh
mja dat is een relatief begrip hehquote:
Wat is er mislukt maar toch lekker?quote:
eten of ?quote:
Even gevraagd of ze 'Axl Plant' kende, toch nietquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mam dacht dat Stairway To Heaven van GNR was
Twee taarten vandaagquote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat is er mislukt maar toch lekker?
Magquote:
Magquote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik je helpen de mislukking weg te werken?
Is er ook iets zoets in de buurt ter compensatie dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag
Al heb je kans dat het wel zuur vindt
Oeh, samen douchenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag
Kun je daarna gelijk mooi mee douchen
MUCK!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er ook iets zoets in de buurt ter compensatie dan?
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stroopwafels en chocolaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:
quote:
Je hoeft ook niet alles te etenquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Stroopwafels en chocola
[..]
Ja
[..]
[..]
Goedendag meneer Toekquote:
Hij eet je mislukte taart op!quote:
quote:
Geen idee of ze de titel kende, het nummer stond aanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn moeder kende Stairway to Heaven niet eens.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Doe er wat banaan bij, wordt het zoeter
hoi mevrouw Nijnquote:
voel je die hand op je hoofd?quote:
weet je hoe dichtbij?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef PeZu het volgende:
gvd sta ik net in de keuken, vergeet ik dirnken mee te pakken_!
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Doe er wat banaan bij, wordt het zoeter
GIJ KETTER!quote:
JAquote:
Wablief?quote:
Gewoon mensen uitlachen, mag toch wel?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wablief?
Zijn dat de slechte invloeden van Rotterdam? Is mijn Muckie langzaam een trostie-achtige-muckie aan het worden?
quote:
amperquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen vrije dagVrije dagen zijn chille dagen
ik zweer het op mijn diochter, ik vind het zo engquote:
Altijd balen als je je dirnken vergeetquote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef PeZu het volgende:
gvd sta ik net in de keuken, vergeet ik dirnken mee te pakken_!
jouw Muckie?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wablief?
Zijn dat de slechte invloeden van Rotterdam? Is mijn Muckie langzaam een trostie-achtige-muckie aan het worden?
ja want dirnkenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Altijd balen als je je dirnken vergeet
heb jij een dichter?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zweer het op mijn diochter, ik vind het zo eng
Ja.quote:
Dat overkomt mij nooitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Altijd balen als je je dirnken vergeet
ja stopverf is een goede dichterquote:
een dochter die dichtquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Toek heeft namelijk nog niet afbetaald.
ik was bezig met zorgzaam zijnquote:
je mag mijn stiefmoeder hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Slechte ruilquote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
je mag mijn stiefmoeder hebbenoh en mijn pa ook wel! Sterkte
Vroeger, ehm. vorig jaarquote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe ben ik er vroeger ooit bij gekomen mijn mp3-map EmPeeDrei te noemen![]()
Wat, gisteren bedoel jequote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zeg maar nietsquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
quote:
quote:
quote:
Oke oke, ik was 7quote:
quote:
Toen ik 7 was rochelde ik kwatjes op mijn Berenboot-slabbetje.quote:
Ein zwei drei kon ik toen wel jaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik 7 was rochelde ik kwatjes op mijn Berenboot-slabbetje.
Maar jij sprak al voldoende Duits om je MP3folder te hernoemen? Ja hoor![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik 7 was rochelde ik kwatjes op mijn Berenboot-slabbetje.
Maar jij sprak al voldoende Duits om je MP3folder te hernoemen? Ja hoor![]()
mijn oude pc draait al 8 jaar als een zonnetje en snelquote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zolang te doen met 1 zo'n ding
polizeiquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ein zwei drei kon ik toen wel ja
Was mappen aan het opruimenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zolang te doen met 1 zo'n ding
onze centrifuge al 17 jaar, en hij is eergister overledenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn oude pc draait al 8 jaar als een zonnetje en snel
Hardrock > Metal > Satan > Long hair > camper-volk > Snuff movies > NAZI'S!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Bijna volwassen, en toen...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onze centrifuge al 17 jaar, en hij is eergister overleden
Dat kan ik ook wel maar mijn zusje was niet blij dat ze niet op het internet kon en verder eigenlijk ook niksquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn oude pc draait al 8 jaar als een zonnetje en snel
rip ad nabestaandenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onze centrifuge al 17 jaar, en hij is eergister overleden
Toen nog niet heel veel metalquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hardrock > Metal > Satan > Long hair > camper-volk > Snuff movies > NAZI'S!
?
Ein zwei polizei, drie vier brigadierquote:
ga hem dadelijk maar eens draaienquote:
ja man kaneel suiker is ook gruwelijk op de appel pannenkoekenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel maar mijn zusje was niet blij dat ze niet op het internet kon en verder eigenlijk ook niks
Kun jij je even van het speeltoneel verwijderen alsjeblieft? Voorgoed? Fijn, dank jequote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
?
baardquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man kaneel suiker is ook gruwelijk op de appel pannenkoeken
snuff movie met nazi'squote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
?
Ja lach maar. Jouw berenboot-slabbetje was ook geel viezerdquote:
good to hear, werksequote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer naar de klanten![]()
gezellig druk vandaag
Veel plezierquote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
gezellig druk vandaag
Ik ben automagisch geabonneerd op deze topic-reeks. Dus ik voel mij ergens verplicht om mee te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun jij je even van het speeltoneel verwijderen alsjeblieft? Voorgoed? Fijn, dank je
Dat is zeker wel orgineelquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef friemelaar het volgende:
We kregen vandaag van de baas allemaal een hele grote bos bloemen![]()
Omdat het bijna pasen is en iedereen thuis wel een secretaresse heeft![]()
Past echt in de spontane manier waarop het bedrijf gerund wordt (voor zover ik kan beoordelen)
kaneelsuikerquote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man kaneel suiker is ook gruwelijk op de appel pannenkoeken
Dan is er rechtsonder zo een keimooi rood knopjequote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben automagisch geabonneerd op deze topic-reeks. Dus ik voel mij ergens verplicht om mee te doen
Fijn. Normaal doen of oplazerenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben automagisch geabonneerd op deze topic-reeks. Dus ik voel mij ergens verplicht om mee te doen
Met 'Stop volgen' zeg je je abonnement opquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja ja Sinado we weten het wel.quote:
zo lekker ook op witbrood met roomboterquote:
wiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja ja Sinado we weten het wel.
Oh is daar die kekke knop voor what the f...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met 'Stop volgen' zeg je je abonnement op.
Trevquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
gezellig druk vandaag
quote:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo lekker ook op witbrood met roomboter
Jeweetwel die HIFI jostie die op fok meer accounts heeft dan een hoer klanten in één jaar...quote:
geen idee manquote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jeweetwel die HIFI jostie uit Remunj die op fok meer accounts heeft dan een hoer klanten in één jaar...
In Keulen zeggen ze: "et kutt wie et kutt!"quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
stomme kloterige goede voornemens
Ja.Wilskracht. Ik heb het. Heus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
In Keulen zeggen ze: "et kutt wie et kutt!"
Het gaat zoals het gaat
Ik heb vertrouwen in jequote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.Wilskracht. Ik heb het. Heus.
Mijn opa zei altijd: "De wereld neemt me maar zoals ik ben. En niet zoals ik had moeten wezen."quote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.Wilskracht. Ik heb het. Heus.
Ja, mooiquote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: "De wereld neemt me maar zoals ik ben. En niet zoals ik had moeten wezen."
ben je braaf en volgzaam van nature?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: "De wereld neemt me maar zoals ik ben. En niet zoals ik had moeten wezen."
jaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, mooi![]()
Dan was je opa vast wel tevreden met zichzelf
Verre vanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ben je braaf en volgzaam van nature?
ach, dat is toch zondequote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaiedereen wel met hem, voor zover ik me herinner. Hij is al in 1983 overleden, nog geen 66 jaar oud
Waarom praat je steeds half Engels? Oh wacht nature is niet op z'n Engelsquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ben je braaf en volgzaam van nature?
Dat is veelste jongquote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaiedereen wel met hem, voor zover ik me herinner. Hij is al in 1983 overleden, nog geen 66 jaar oud
nature is gewoon nederlands hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom praat je steeds half Engels? Oh wacht nature is niet op z'n Engels
Ik las het als 'neetjur'quote:
dan deed je dat van nature verkeerdquote:
Nu las ik het wel goed!quote:
Ja klopt. Maar verder mag ik niet klagen hoorquote:
Dan mag je dat zeker niet, ik trouwens qua mijn opa's ook niet, allebij hebben ze de 80 gehaaldquote:Op donderdag 21 april 2011 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar verder mag ik niet klagen hoor![]()
Mijn overgrootmoeder overleed in 1991, 92 jaar oud
Mijn laatste grootvader overleed in 2006, 83 jaar oud
Mijn grootmoeder overleed in 2010, 89 jaar oud
en mijn laatste grootmoeder is vorige maand 91 geworden
Ojaa, lang weekendquote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat weer naar bed
nog 1 dag werken dan 3 dagen weekend
Trusten Mquote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat weer naar bed
nog 1 dag werken dan 3 dagen weekend
Oh en al mijn ouders, ooms en tantes en aangetrouwd van die generatie zijn nog compleetquote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan mag je dat zeker niet, ik trouwens qua mijn opa's ook niet, allebij hebben ze de 80 gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Mijne vooralsnog ookquote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en al mijn ouders, ooms en tantes en aangetrouwd van die generatie zijn nog compleet
Dat dan bij mij helaas niet, 1 aangetrouwde oom is helaas veel te vroeg overledenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en al mijn ouders, ooms en tantes en aangetrouwd van die generatie zijn nog compleet
Da's echt mazzelen Flesquote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
De OP loopt 10 tpoics achter/careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke volidioot leest er nu terug_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Wat ben jij toch altijd lekker directquote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
/care
welke volidioot leest er nu terug_!
Oei dat is wel zuur danquote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Da's echt mazzelen Fles![]()
Helaas heb ik al een aantal jaren geen ouders meer en van de ooms en tantes is er nog maar 1 over
ja ik kan het ook niet mooier maken dan het al isquote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd lekker direct
Is al een tijdje zoquote:
Misschien wil Fles jou ook wel in bed smijtenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Ik ben kapot, helemaal naar de klote
Wat nou?quote:
Ah, op die fietsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat fles mag niet smijten met jou.
Denk aan je rug, ouwequote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou?Moet jij ook een slinger soms?
Gaat welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Een Sony Ericsson Xperia Mini X10, is dat wat?
das de baby van mijn foonquote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Nee nee, daarvoor gebruiken we fossielquote:
nee, want zwart of roodquote:
ik wil de arcquote:
Wat pezu zegt.quote:
jupsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want zwart of rood![]()
doen die ook Android 2.1?
Yupquote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want zwart of rood![]()
doen die ook Android 2.1?
ook als dat dat niet officieel er op zit?quote:
ah, met een update?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yupik heb namelijk de pro versie
het zit er wel op officieelquote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook als dat dat niet officieel er op zit?
Kan je zo updaten via de software die er bij zitquote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook als dat dat niet officieel er op zit?
Slaap zequote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari heeft het gehad voor vandaag, ik ben gesloopt
Mijn HTC met Android geeft ook zelf aan wanneer er weer een update beschikbaar is.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je zo updaten via de software die er bij zit
een smartphone zonder android kopen dat is net zoiets als neuken zonde rklaarkomenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
SE met toetsenbord? Doe dan gewoon meteen even de VIvaz Pro kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |