Nee. Enkel medelijden van de volwassenen hierquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef knagsje het volgende:
krijg je punten of een prijs wanneer je een topic opent?
ik heb de hele dag al buiten gezeten en morgen weer, ben alweer bruinquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
hebben jullie geen last van 2 strijd? sst kijken of buiten zitten?
ik heb het zwaar,
Kunt ook beide doenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
ik heb het zwaar,
ja indd...het is echt nog heel warm nu he?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
ik heb het zwaar,
Pfff heb de hele dag gewerkt. Morgen in de zon hangenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik heb de hele dag al buiten gezeten en morgen weer, ben alweer bruin
Ah joh, niet zo hard zijn. Die jongen is 15. Had je mij moeten zien op die leeftijd en kijk eens wat een kanjer ik nu ben!quote:
Doe's een foto danquote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah joh, niet zo hard zijn. Die jongen is 15. Had je mij moeten zien op die leeftijd en kijk eens wat een kanjer ik nu ben!
die lullo's open een topic en zijn dan weer weg tot nr 300 nadert,,,....echte stumperds hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Enkel medelijden van de volwassenen hier
Nope, ik zit met een maskertje opquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
ik heb het zwaar,
Jij lampie?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Ransjih het volgende:
[..]
vrdmd........das waar ook
ga ik nu doen (ik lampie)
wow, dan moet ik weer verder downloaden, ik heb deel 1 tm 45quote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Lauzer het volgende:
Hitzone 57 alweer!!! Tering de laatste die ik ooit heb gekocht was HZ 13
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef knagsje het volgende:
je had het TT beter ; jakhals op de loer kunnen noemen.....
Oh shut up.quote:
kutmuziek zou hans teeuwen zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
[..]
wow, dan moet ik weer verder downloaden, ik heb deel 1 tm 45
Ik heb er nog nooit eentje gekochtquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Lauzer het volgende:
Hitzone 57 alweer!!! Tering de laatste die ik ooit heb gekocht was HZ 13
van mij mag laura ook gaan! hoef ik niet meer gestresd achter de comp te zitten om haar te verdedigen!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef evaxsis het volgende:
Oow wachter mobile versie werkt beter.
Dus Lau gaat er vanaaf uit
Ik gun het Jo niet maar vooruit voor deze ene keer.
Ships! ik wou het doen, maar de batterij is leeg van mijn fototoestel.quote:
kheb zoveeel muziek , bjina 100 gig aan verschillende soorten muziek , dan moet er ook kutmuziek bijzitten toch?quote:
En wats je lievelingsnummer?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb zoveeel muziek , bjina 100 gig aan verschillende soorten muziek , dan moet er ook kutmuziek bijzitten toch?
Gerard staat nu op -250quote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft iemand een update?
Jo 1000 Euro (zilveren ei)
Laura -250 Euro (groene en rode)
Gerard -250 (groene en rode)
Flip 500 (2 groene)
Karim -250 (groene en rode)
dat kan tegelijk hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je niet gaan kleuren in je nieuwe kleurboek? Of nog ff buitenspelen?
doe maar Joe Bonamassa live dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb zoveeel muziek , bjina 100 gig aan verschillende soorten muziek , dan moet er ook kutmuziek bijzitten toch?
geen een denk ik ...ligt aan mn stemming , maar als ik moet kiezen, kies ik voor patience van guns 'roses denk ikquote:
Had ik ook al een keer gemeld, maar volgens mij zit ik tegen de kut zijn kut te (typen) pratenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan niet, Gerard had ook een zilveren.
Avond Fok!
quote:
tot 100 tellen kost al moeite, dus wat verwacht jequote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef wildstar het volgende:
[..]
klopt niet...geer had ook een zilveren ei
Idd, en zelfs met Cap.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Had ik ook al een keer gemeld, maar volgens mij zit ik tegen de kut zijn kut te (typen) praten
Behalve June Lodge uiteraardquote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef Lauzer het volgende:
Die muziekkeuze van die redactie. WHAT THE FUCK
Ja, heb bericht al geëditquote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan niet, Gerard had ook een zilveren.
Avond Fok!
Haar kutquote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Had ik ook al een keer gemeld, maar volgens mij zit ik tegen de kut zijn kut te (typen) praten
Gewoon onzin gaan typen, dan krijg je wel reactiesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Flashbox het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon onzin gaan typen, dan krijg je wel reacties
Zo, heeeerlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
alles van THE Black Box Revelation
Of ze laten de rest van de show slapende en geeuwende mensen zien.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Noelle06 het volgende:
Krijgen we nu gewoon alles nog een keer te zien van de dailys van afgelopen dagen
oh ben je ook fanquote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zo, heeeerlijkHiiiiiigh on a wirrreee
Super goede band. Had ik niet verwacht anno nu. Maar die belgen maken gewoon heel goed muziek, net zoals Selah Sue.quote:
Die Belgen zijn geniaal.. net als Triggerfingerquote:Op donderdag 21 april 2011 20:54 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Super goede band. Had ik niet verwacht anno nu. Maar die belgen maken gewoon heel goed muziek, net zoals Selah Sue.
dan nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef Ransjih het volgende:
ik zou jo zoveel sympathieker vinden als ik wist dat het eerlijk zou zijn
En als er geen geluid uit zou komenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef Ransjih het volgende:
ik zou jo zoveel sympathieker vinden als ik wist dat het eerlijk zou zijn
Ff door naar 2:07quote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die Belgen zijn geniaal.. net als Triggerfinger
Selah Sue ken ik volgens mij niet maar die sla ik ff op
die hoor ik nou toevallig op de iphonequote:
mee eens, maik ook geëmotioneerdquote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef Lauzer het volgende:
Ahh ze vinden elkaar wel echt heeeel leuk. Vind ik wel lief hoor. Beter voor de samenleving ook.
das juist zo heerlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef meneertje1972 het volgende:
kiest ze voor MAIK maar die zegt toch niks bijzonders
Echt hequote:
Snap dat wel. Zusje zit wel goed. Zou het ook niet leuk vinden, maar die relatie is - in mijn geval - altijd goed.quote:
laura gaat eruit hoor 2000% zekah te wetahquote:
Gerard krijgt helemaal niets. Belachelijk. Zij heeft pas zelfs haar vader nog gesproken en een paar dagen geleden nog een brief gehad. Dit stinkt!!!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar krijgt Gerard ook een keer iets van thuis?
Waarom elke keer die wijven die wat krijgen van thuis?
dus datquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
komt nogggggggggggquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerard krijgt helemaal niets. Belachelijk. Zij heeft pas zelfs haar vader nog gesproken en een paar dagen geleden nog een brief gehad. Dit stinkt!!!!!
quote:Poll
Wie van de ex-bewoners mis jij het meest?
Jurien
2%
Cynthia
1%
Sofia
5%
Guido
32%
Servio
18%
Aafke
25%
Alexander
11%
Maik
6%
Fenneke heb ik ook nog niet in de studio gezien.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Een live knuffel van Fenneke zou mooi zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dus dat![]()
ik gun Gerard ook een bericht van zijn Fenneke
Zelfs als hij vandaag iets zou krijgen, dan wordt hij nog achtergesteld.quote:
Die zat er een paar weken geleden sowieso toch ??quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Fenneke heb ik ook nog niet in de studio gezien.
Voor Gerard?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Een live knuffel van Fenneke zou mooi zijn.
Ja idd, ik zit ook naar de tussenstand te zoeken. Kan em op de site nergens vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat is de actuele tussenstand??
En die kutlange die zich er weer even mee bemoeit
Hoe is t met haar ridder? Zit ie er ?
Wie weet is ze nu wel in Portugalquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Een live knuffel van Fenneke zou mooi zijn.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat is de actuele tussenstand??
En die kutlange die zich er weer even mee bemoeit
Hoe is t met haar ridder? Zit ie er ?ja heb die kop al gezien
Leuk voor Sharon.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
sharon dus contact met vriendin in afghanistan
Ik hoop en hoop en blijf hopenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wie weet is ze nu wel in Portugal
Mama jo ook niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef MargrietV het volgende:
Fenneke niet bij het publiek gezien. moeder van Sharon ook niet.
Dan ga ik van vreugde een traantje weg pinkenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef meneertje1972 het volgende:
LET OP: Ik denk dat Fenneke straks het huis in mag ofzo.![]()
![]()
Fenneke is volgens mij echt in Portugal, ook als ik naar haar twitter kijk, heb ik daar een raar leuk gevoel over.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef MargrietV het volgende:
Nee die ligt vast onder de zenderbaas om de stemmen voor Jo letterlijk omhoog te krikkenquote:
kzie liever fenneke, voor gerard . sharon heeft dr hondje alquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef MargrietV het volgende:
Heb je je papagaaienvoer weer gehad?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef meneertje1972 het volgende:
LET OP: Ik denk dat Fenneke straks het huis in mag ofzo.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Fenneke heb ik ook nog niet in de studio gezien.
Moeder zat er wel fenneke niet..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef MargrietV het volgende:
Ik zou het Geer zo gunnen he!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef danilel het volgende:
[..]
Fenneke is volgens mij echt in Portugal, ook als ik naar haar twitter kijk, heb ik daar een raar leuk gevoel over.
Ik hoop het voor Geer en ook Fenneke zelf!
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef sjampoeh het volgende:
secretstorynl
Renate: "Volgende week is de week van de zwangerschapstesten!" Bereid je voor Maik! #sstnl
1 minute ago via TweetDeck
ja die heb ik wel gezien in het publiekquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef MargrietV het volgende:
Des te meer kans dat Fenneke er voor Gerard is.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
sharon dus contact met vriendin in afghanistan
Jawel een klein berichtje afgelopen week, toen Karim uit de 3 dozen moest kiezen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zou het Geer zo gunnen he!Die schat heeft volgens mij nog niks van zijn vrouwke gehoord
ik hoop het voor hemquote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Des te meer kans dat Fenneke er voor Gerard is.
Denk het niet hoor. Zal wel voor Flip zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Des te meer kans dat Fenneke er voor Gerard is.
Hoe weet je dat ??quote:
daar schaam ik me niet meer voorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat zijn wij mannen toch gevoelig he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |