Fenneke heb ik ook nog niet in de studio gezien.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar krijgt Gerard ook een keer iets van thuis?
Waarom elke keer die wijven die wat krijgen van thuis?
Een live knuffel van Fenneke zou mooi zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dus dat![]()
ik gun Gerard ook een bericht van zijn Fenneke
Zelfs als hij vandaag iets zou krijgen, dan wordt hij nog achtergesteld.quote:
Die zat er een paar weken geleden sowieso toch ??quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Fenneke heb ik ook nog niet in de studio gezien.
Voor Gerard?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Een live knuffel van Fenneke zou mooi zijn.
Ja idd, ik zit ook naar de tussenstand te zoeken. Kan em op de site nergens vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat is de actuele tussenstand??
En die kutlange die zich er weer even mee bemoeit
Hoe is t met haar ridder? Zit ie er ?
Wie weet is ze nu wel in Portugalquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Een live knuffel van Fenneke zou mooi zijn.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat is de actuele tussenstand??
En die kutlange die zich er weer even mee bemoeit
Hoe is t met haar ridder? Zit ie er ?ja heb die kop al gezien
Leuk voor Sharon.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
sharon dus contact met vriendin in afghanistan
Ik hoop en hoop en blijf hopenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wie weet is ze nu wel in Portugal
Mama jo ook niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef MargrietV het volgende:
Fenneke niet bij het publiek gezien. moeder van Sharon ook niet.
Dan ga ik van vreugde een traantje weg pinkenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef meneertje1972 het volgende:
LET OP: Ik denk dat Fenneke straks het huis in mag ofzo.![]()
![]()
Fenneke is volgens mij echt in Portugal, ook als ik naar haar twitter kijk, heb ik daar een raar leuk gevoel over.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef MargrietV het volgende:
Fenneke niet bij het publiek gezien. moeder van Sharon ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |