Had ik ook al een keer gemeld, maar volgens mij zit ik tegen de kut zijn kut te (typen) pratenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan niet, Gerard had ook een zilveren.
Avond Fok!
quote:
tot 100 tellen kost al moeite, dus wat verwacht jequote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef wildstar het volgende:
[..]
klopt niet...geer had ook een zilveren ei
Idd, en zelfs met Cap.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Had ik ook al een keer gemeld, maar volgens mij zit ik tegen de kut zijn kut te (typen) praten
Behalve June Lodge uiteraardquote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef Lauzer het volgende:
Die muziekkeuze van die redactie. WHAT THE FUCK
Ja, heb bericht al geëditquote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan niet, Gerard had ook een zilveren.
Avond Fok!
Haar kutquote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Had ik ook al een keer gemeld, maar volgens mij zit ik tegen de kut zijn kut te (typen) praten
Gewoon onzin gaan typen, dan krijg je wel reactiesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Flashbox het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon onzin gaan typen, dan krijg je wel reacties
Zo, heeeerlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
alles van THE Black Box Revelation
Of ze laten de rest van de show slapende en geeuwende mensen zien.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Noelle06 het volgende:
Krijgen we nu gewoon alles nog een keer te zien van de dailys van afgelopen dagen
oh ben je ook fanquote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zo, heeeerlijkHiiiiiigh on a wirrreee
Super goede band. Had ik niet verwacht anno nu. Maar die belgen maken gewoon heel goed muziek, net zoals Selah Sue.quote:
Die Belgen zijn geniaal.. net als Triggerfingerquote:Op donderdag 21 april 2011 20:54 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Super goede band. Had ik niet verwacht anno nu. Maar die belgen maken gewoon heel goed muziek, net zoals Selah Sue.
dan nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef Ransjih het volgende:
ik zou jo zoveel sympathieker vinden als ik wist dat het eerlijk zou zijn
En als er geen geluid uit zou komenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef Ransjih het volgende:
ik zou jo zoveel sympathieker vinden als ik wist dat het eerlijk zou zijn
Ff door naar 2:07quote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die Belgen zijn geniaal.. net als Triggerfinger
Selah Sue ken ik volgens mij niet maar die sla ik ff op
die hoor ik nou toevallig op de iphonequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |