dat is toch ook juist tofquote:Op donderdag 21 april 2011 20:31 schreef Naamah het volgende:
Ik vind het idee echt heel leuk, maar tot nu toe werkt het alleen maar ontzettend op m'n lachspieren![]()
![]()
nou ja dat zijn ook maar nep christenen natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Eenskijken het volgende:
Lolwut.. niet alleen maar christelijken, maar ook katholieken.. WTF
Hmm.. Ik had gehoopt/verwacht dat het meer echt een verhaal en musical zou zijn ipv dit 'breaking news' er tussendoor.quote:
Iets met Oedipus enzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Je zou Do maar als moeder hebben...
dat gaat juist de draad zijn johquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
Hmm.. Ik had gehoopt/verwacht dat het meer echt een verhaal en musical zou zijn ipv dit 'breaking news' er tussendoor.
My thoughts exactlyquote:
Alle stukken met Syb...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind syb sowieso nooit een succes maar dat wil ik vanavond wel door de vingers zien geloof ik
Ik wou alleen dat je kon weten welke stukken live zijn en welke eerder opgenomen?
Het is daar ook een stuk donkerderquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef alors het volgende:
Het laatste avondmaal was ook de dag ervoor dus op zich is dat ook niet raar
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Het is daar ook een stuk donkerder
Tot nu toe vind ik het goed in elkaar zitten
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef Verbal het volgende:
Geen fan van het merendeel van de deelnemende artiesten, maar tot op heden wel een fascinerend en ambitieus project.
Ik vind het wel bijzonder...
V.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef Verbal het volgende:
Geen fan van het merendeel van de deelnemende artiesten, maar tot op heden wel een fascinerend en ambitieus project.
Ik vind het wel bijzonder...
V.
Hij zingt nog best aardig, maar z'n timing is... wat minder.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef alors het volgende:
Hihi Frank Lammers zijn stem in vergelijking met die van Syb
van die twaalf is hij wel de enige die kan zingen volgens mijquote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef leonie-89 het volgende:
Ik vind Thomas Berge er niet echt tussenpassen. Kan die jongen niet echt serieus nemen...
nah, de ongelovigequote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Er zat toch een Thomas bij de Apostelen? Ongeloofwaardige Thomas ofzo? Past precies.
Sommige stukken zijn eerder opgenomen..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef starla het volgende:
Live? Ik woon in gouda en het is nog hartstikke licht buiten. Op tv lijkt het wel nacht!
dat is een beetje de bedoelingquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef leonie-89 het volgende:
Jammer dat de muziek steeds Hollandser wordt.
We eindigen met "Leef als een Zigeuner." aangezien de Apostelen ook uitzwermden.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef leonie-89 het volgende:
Jammer dat de muziek steeds Hollandser wordt.
Ik ook, Ruben met die blikkenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet altijd aan de Lama's denken bij dit nummer.
"Blikken in je ogen."quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet altijd aan de Lama's denken bij dit nummer.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
- "Waarom loop jij mee?"
- "Ik woon 50 meter verderop"![]()
-
Wilbert Gieskequote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uh... Dat ging niet zo goed idd.
(wie is die 'Robert' trouwens?)
Wilbert Gieske aka Robert Alberts uit GTSTquote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uh... Dat ging niet zo goed idd.
(wie is die 'Robert' trouwens?)
Nee jongquote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wik Jong!
Speelde Robert Alberts in GTST
Ja had al geedit, toen ik op invoeren klikte dacht ik al: WACHT DIT KLOPT NIETquote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nee jongWik is dood, was Govert Harmsen
Ah, thanks. Kijk nooit gtst.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wilbert Gieske
Speelde Robert Alberts in GTST
fourty one, fourty twoquote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Krijgt Syb er nou ook zo ongenadig van langs zoals in de filmversie?
En heette Jongsma, geen Jong.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nee jongWik is dood, was Govert Harmsen
Net zoals Syb bij zijn vrouw deed waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef fratsman het volgende:
Krijgt Syb er nou ook zo ongenadig van langs zoals in de filmversie?
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Net zoals Syb bij zijn vrouw deed waarschijnlijk
Ik vind het wel vet hoor, ben niet gelovig, maar dit verhaal is tof en de uitvoering vind ik lang neit slecht.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er niks aan doen, vind het niet boeiend, niet ontroerend, helemaal niks.
Al die mensen die maar heel erg hard hun best doen te benadrukken wat een fantastisch project het wel niet is. Dat breaking news met een newsfeed die zo stompzinnig is dat het wel satire lijkt... Neuh... Mss dat het gevoel anders is als je wel geloofd, maar mij doet het helemaal niks...
Vind ik ook. Ben geen seconde van mijn leven gelovig geweest, maar had op dat plein niet 'KRUISIGEN, KRUISIGEN' over mijn lippen kunnen krijgen...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Omg, dit is zó indrukwekkend. Zit hier al de hele tijd met kippenvel.
Mooi heeft de EO toch wat bereiktquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel vet hoor, ben niet gelovig, maar dit verhaal is tof en de uitvoering vind ik lang neit slecht.
Het is niet perfect, zeker niet, maar wel origineel (ook al is het in Manchester al eens gedaan). En mij als niet-gelovige boeit het wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er niks aan doen, vind het niet boeiend, niet ontroerend, helemaal niks.
Al die mensen die maar heel erg hard hun best doen te benadrukken wat een fantastisch project het wel niet is. Dat breaking news met een newsfeed die zo stompzinnig is dat het wel satire lijkt... Neuh... Mss dat het gevoel anders is als je wel gelooft, maar mij doet het helemaal niks...
Dit is toch duidelijk de signatuur van de RKK.quote:
Een hoogtepunt met Do... hm...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Do vind ik juist een van de hoogtepunten. Maar ja, wat moet je als man anders zeggen
Samen met Hanna. Dat keurt de EO vast wel goedquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef leonie-89 het volgende:
Hmm, had toch een wat spectaculairder slot verwacht.. of zou hij nu springen?
Nee, het is een orkest onder leiding van Cor Bakker, maar het is niet het Metropole Orkest. Wel een goed orkest trouwens.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef leonie-89 het volgende:
Hmm, had toch een wat spectaculairder slot verwacht.. of zou hij nu springen?
Lichtgevende dildo'squote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
oh publiek je moet wel niet zo dom zwaaien met die stokjes
dat is zo niet het punt en zo
Oh, hmm. Had ik ergens gelezen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, het is een orkest onder leiding van Cor Bakker, maar het is niet het Metropole Orkest. Wel een goed orkest trouwens.
Passie is een EO dingquote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit is toch duidelijk de signatuur van de RKK.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Eenskijken het volgende:
wel leuk gedaan hoor +1 voor de moeite
Do Hannadat was wel het hoogtepunt van de show..
En nog zullen mensen dit als 'toeval' bestempelenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef alors het volgende:
Het beginttrouwens wel mazzel met dit weer
dan is het toch juist een leuke opsteker omdat er anders geen reet te doen isquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh echt, begin nou niet met 'een opsteker voor Gouda'. Echt. Ik woon hier nou al een tijdje en het is een groot dorp.
Er is zowat elk weekend wel een braderie, of iets anders kneuterigs.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan is het toch juist een leuke opsteker omdat er anders geen reet te doen is
en hoe is dat nou weer te verglijken met zo'n grote productie die weet ik hoeveel mensen ook nog op tv hebben gezien?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is zowat elk weekend wel een braderie, of iets anders kneuterigs.
Hoe kun jij dat nou wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is een ander soort opsteker als waar CyberTijn op doelde.
Maar goed, het gaat hier over die productie, ik heb niet gekeken, dus ik stop er ook weer mee!
Ja sorry, je hebt gelijk, Doe mij morgen maar weer een reporter van de Hart van Nederland in Oosterwei omdat een paar marokkaantjes een oma'tje hebben beroofd, as usual. Veel leukere TVquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh echt, begin nou niet met 'een opsteker voor Gouda'. Echt. Ik woon hier nou al een tijdje en het is een groot dorp.
Heb ook 7 jaar op zuid gewoond in R'dam, nou daarbij vergeleken is het hier een ingedut provinciegehuchtje.
En daar gaat het om!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het hartstikke naar mn zin in Gouda.
Je kent het onderscheid niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Paracelsus het volgende:
Hanna Verboom: Er doen niet alleen christenen mee, maar ook katholieken!
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Paracelsus het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Paracelsus het volgende:
"Zegt die sukkel: '2 x 2 = 4', terwijl IEDEREEN weet dat het 2 + 2 = 4 moet zijn,quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
"Zegt die sukkel: '2 x 2 = 4', terwijl IEDEREEN weet dat het 2 + 2 = 4 moet zijn,![]()
![]()
"
V.
Dat heb ik dan weer gemist ....quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef marcodej het volgende:
Laatste halfuur gezien, mooi project! Helaas kwam het niet echt tot een apotheose met het laatste nummer.
Alleen jammer dat degene die het filmpje heeft geplaatst het verschil niet weet tussen Judas en Pontius Pilatus.quote:Op maandag 25 april 2011 01:14 schreef Michie_ het volgende:
In het echt is dit steegje niet eens zo lang. Erg knap hoe ze de illusie weten te wekken dat het wel zo is en ik vind eerlijk gezegd dat Frank Lammer dit nummer best mooi zong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |