dat is toch ook juist tofquote:Op donderdag 21 april 2011 20:31 schreef Naamah het volgende:
Ik vind het idee echt heel leuk, maar tot nu toe werkt het alleen maar ontzettend op m'n lachspieren![]()
![]()
nou ja dat zijn ook maar nep christenen natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Eenskijken het volgende:
Lolwut.. niet alleen maar christelijken, maar ook katholieken.. WTF
Hmm.. Ik had gehoopt/verwacht dat het meer echt een verhaal en musical zou zijn ipv dit 'breaking news' er tussendoor.quote:
Iets met Oedipus enzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Je zou Do maar als moeder hebben...
dat gaat juist de draad zijn johquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
Hmm.. Ik had gehoopt/verwacht dat het meer echt een verhaal en musical zou zijn ipv dit 'breaking news' er tussendoor.
My thoughts exactlyquote:
Alle stukken met Syb...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind syb sowieso nooit een succes maar dat wil ik vanavond wel door de vingers zien geloof ik
Ik wou alleen dat je kon weten welke stukken live zijn en welke eerder opgenomen?
Het is daar ook een stuk donkerderquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef alors het volgende:
Het laatste avondmaal was ook de dag ervoor dus op zich is dat ook niet raar
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Het is daar ook een stuk donkerder
Tot nu toe vind ik het goed in elkaar zitten
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef Verbal het volgende:
Geen fan van het merendeel van de deelnemende artiesten, maar tot op heden wel een fascinerend en ambitieus project.
Ik vind het wel bijzonder...
V.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef Verbal het volgende:
Geen fan van het merendeel van de deelnemende artiesten, maar tot op heden wel een fascinerend en ambitieus project.
Ik vind het wel bijzonder...
V.
Hij zingt nog best aardig, maar z'n timing is... wat minder.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef alors het volgende:
Hihi Frank Lammers zijn stem in vergelijking met die van Syb
van die twaalf is hij wel de enige die kan zingen volgens mijquote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef leonie-89 het volgende:
Ik vind Thomas Berge er niet echt tussenpassen. Kan die jongen niet echt serieus nemen...
nah, de ongelovigequote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Er zat toch een Thomas bij de Apostelen? Ongeloofwaardige Thomas ofzo? Past precies.
Sommige stukken zijn eerder opgenomen..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef starla het volgende:
Live? Ik woon in gouda en het is nog hartstikke licht buiten. Op tv lijkt het wel nacht!
dat is een beetje de bedoelingquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef leonie-89 het volgende:
Jammer dat de muziek steeds Hollandser wordt.
We eindigen met "Leef als een Zigeuner." aangezien de Apostelen ook uitzwermden.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef leonie-89 het volgende:
Jammer dat de muziek steeds Hollandser wordt.
Ik ook, Ruben met die blikkenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet altijd aan de Lama's denken bij dit nummer.
"Blikken in je ogen."quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet altijd aan de Lama's denken bij dit nummer.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
- "Waarom loop jij mee?"
- "Ik woon 50 meter verderop"![]()
-
Wilbert Gieskequote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uh... Dat ging niet zo goed idd.
(wie is die 'Robert' trouwens?)
Wilbert Gieske aka Robert Alberts uit GTSTquote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uh... Dat ging niet zo goed idd.
(wie is die 'Robert' trouwens?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |