Nee jongquote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wik Jong!
Speelde Robert Alberts in GTST
Ja had al geedit, toen ik op invoeren klikte dacht ik al: WACHT DIT KLOPT NIETquote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nee jongWik is dood, was Govert Harmsen
Ah, thanks. Kijk nooit gtst.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wilbert Gieske
Speelde Robert Alberts in GTST
fourty one, fourty twoquote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Krijgt Syb er nou ook zo ongenadig van langs zoals in de filmversie?
En heette Jongsma, geen Jong.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nee jongWik is dood, was Govert Harmsen
Net zoals Syb bij zijn vrouw deed waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef fratsman het volgende:
Krijgt Syb er nou ook zo ongenadig van langs zoals in de filmversie?
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Net zoals Syb bij zijn vrouw deed waarschijnlijk
Ik vind het wel vet hoor, ben niet gelovig, maar dit verhaal is tof en de uitvoering vind ik lang neit slecht.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er niks aan doen, vind het niet boeiend, niet ontroerend, helemaal niks.
Al die mensen die maar heel erg hard hun best doen te benadrukken wat een fantastisch project het wel niet is. Dat breaking news met een newsfeed die zo stompzinnig is dat het wel satire lijkt... Neuh... Mss dat het gevoel anders is als je wel geloofd, maar mij doet het helemaal niks...
Vind ik ook. Ben geen seconde van mijn leven gelovig geweest, maar had op dat plein niet 'KRUISIGEN, KRUISIGEN' over mijn lippen kunnen krijgen...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Omg, dit is zó indrukwekkend. Zit hier al de hele tijd met kippenvel.
Mooi heeft de EO toch wat bereiktquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel vet hoor, ben niet gelovig, maar dit verhaal is tof en de uitvoering vind ik lang neit slecht.
Het is niet perfect, zeker niet, maar wel origineel (ook al is het in Manchester al eens gedaan). En mij als niet-gelovige boeit het wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er niks aan doen, vind het niet boeiend, niet ontroerend, helemaal niks.
Al die mensen die maar heel erg hard hun best doen te benadrukken wat een fantastisch project het wel niet is. Dat breaking news met een newsfeed die zo stompzinnig is dat het wel satire lijkt... Neuh... Mss dat het gevoel anders is als je wel gelooft, maar mij doet het helemaal niks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |