Don't jinx it!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Laat deze tt de waarheid zijn, weg met dat opgespoten mokkel!
Van mij mag die slaapgaappaal thuis verder gaan slapen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Laat deze tt de waarheid zijn, weg met dat opgespoten mokkel!
*Moniekje doet* Wat betekent 'jinx'?quote:
Nou ja zeg, vanmorgen mochten ze allebei van je moven, watskebeurt?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag die slaapgaappaal thuis verder gaan slapen.
een echte kerkuilquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura wordt ook wakker; Ik heb al weken lang dezelfde schoentjes aan
Onee, 1 x mijn sportschoentjes
http://live.towmc.nl/quote:
het hoofd van de regie zit in turkije héquote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef Stability het volgende:
wat was dat nou? terwijl de stem praatte komt er reclame???
in df liveshow?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Snap trouwens niet waarom al die wijven maar zitten toe te kijken hoe jo haar haar aan het doen is. Moeten er geen keukenkasjes schoongemaakt worden ofzo?
Ander land toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
het hoofd van de regie zit in turkije hé
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon gaat niet lopen met de legging die ze nu aan heeft, want ze is bang dat'ze 'hem open loopt' ...
Liveshow begint pas om 20.30 u.quote:
http://live.towmc.nl/quote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef Momazie het volgende:
Kun je trouwens ook op internet de liveshow volgen? Ik kan geen tv kijken..
Als iets gejinxt is rust er een vloek op.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*Moniekje doet* Wat betekent 'jinx'?
Ah, U bent een wijs man.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als iets gejinxt is rust er een vloek op.
huhhh...waar woon jij dan??quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef MargrietV het volgende:
jeetje er zitten superkleine zebravinkjes in mijn tuin! Hoop dat de kat van de achterburen ze niet te grazen neemt.
ja nep merken kopen voor de webshopquote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze hebben niet zo jonge koppen als wij,die hebben twee uur make up nodig,hehequote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Liveshow begint pas om 20.30 u.
nee daar woon ik niet lol...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan zebra vinken in je tuin![]()
zeker houtwijk dan?
waar ben je geboren dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef wildstar het volgende:
[..]
daar was ik vanmiddag nog,ff kijken in m'n geboorte stad
Jij was aan het eten en zat op de bank....quote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef Stability het volgende:
wat was dat nou? terwijl de stem praatte komt er reclame???
Yup en zal ook wel de rede zijn dat jo niet er uit gaat, geen eigen woning meer en majo niet thuisquote:Op donderdag 21 april 2011 19:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja nep merken kopen voor de webshop
heb mn eten al op en zit ff op mn burostoel nu...kga zo weer naar de bank...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij was aan het eten en zat op de bank....
lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Stability het volgende:
[..]
heb mn eten al op en zit ff op mn burostoel nu...kga zo weer naar de bank...
Ze kregen daarvoor de kijkerscomplimentenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoeveel kreeg Jo voor die missie met komplimentjes geven? Ik was ff in de keuken.
laura gaat er uit.....knaggiebeertje !!!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef knagsje het volgende:
jammer genoeg gaat jo er niet uit hoor
ben bang van wel jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef Stability het volgende:
[..]
laura gaat er uit.....knaggiebeertje !!!
wat een verlopen kop zit daar toch op hequote:
http://live.nedshare.nl/quote:
ik zie er met me 63 nog beter uitquote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Stability het volgende:
[..]
wat een verlopen kop zit daar toch op he
ja ik ook op mn 83ste vind ik zelfquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik ook op mn 83ste vind ik zelf
ik voel me weer jong als ik die tering kop ziequote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Stability het volgende:
[..]
wat een verlopen kop zit daar toch op he
je bent zo jong als je je voelt he? laura .................quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik voel me weer jong als ik die tering kop zie
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
[..]
je bent zo jong als je je voelt he? laura .................![]()
![]()
een mooie voor laura...kunnen ze samen naar de kerkquote:
nee, sorry ik heb me niet opgegeven, durfde nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef D. het volgende:
Zouden er ook leuke vrouwen zich opgegeven hebben?
oja jij bent ook een haagse he....quote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
komt zij toevallig uit Den Haag, ze komt mij zo bekend voor
Zie je, dat dacht ik alquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, sorry ik heb me niet opgegeven, durfde niet
nou wat een boerenmokkel he?die kiest ie echt niet uitquote:
ja dan word het ruzie in tha house denk ikquote:
Schilderswijkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
komt zij toevallig uit Den Haag, ze komt mij zo bekend voor
Ik vind hem te jongquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef D. het volgende:
Alle leuke vrouwen zitten op Fok!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef D. het volgende:
yep en mijn mac is alweer bijna 76 gragen betekende dat die zo uitvalt en weer verder moet lurken op mijn iphonequote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
oja jij bent ook een haagse he....
Ach, keertje ruzie komt overal voorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dan word het ruzie in tha house denk ik
daar moet koelpasta in !! dan issie weer goedquote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
yep en mijn mac is alweer bijna 76 gragen betekende dat die zo uitvalt en weer verder moet lurken op mijn iphone
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
is er iets mis met het schilderswijk?
ja maar warm in portugal he,....kan ik daar steeds gaan lopen kickenquote:
Nope, maar "kleine wereld he"quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
is er iets mis met het schilderswijk?
of ik of wildstarretjequote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Joh misschien heb ik nog wel met haar buiten gespeeld
en jullie hebben er nog steeds last van zeker?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
of ik of wildstarretjeik herken haar niet met kleren aan
![]()
ja het leek wel of ze een joint van een meter op hadquote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Freule het volgende:
Oooooo die bianca is high of ze.zit op n dildo
26 april is pdatech pas weer open, nog even geduld moet ik hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef Stability het volgende:
[..]
daar moet koelpasta in !! dan issie weer goed
nee ik was fout, dacht dat je een laptop had....quote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
26 april is pdatech pas weer open, nog even geduld moet ik hebben
LOL wie zal het zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
of ik of wildstarretjeik herken haar niet met kleren aan
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is de reden van je duim omhoog?
Ja ik heb een Macbook dat is ook een laptopquote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik was fout, dacht dat je een laptop had....
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef Stability het volgende:
lexa.nl....als het om daten gaat KNAGSJE MIJN DATE
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan dit voortaan onder een spoiler? Ik ben aan het eten
Wilde ik ook net zeggen, het lijkt wel of ze zo stoned als een garnaal isquote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ja het leek wel of ze een joint van een meter op had
ja ff koelpasta vragen...dat helptquote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik heb een Macbook dat is ook een laptop![]()
oh ik zie net dat prm omhoog ging dan is de ventilator toch niet stuk.
en nu weer naar 000 prm
ojee een cromquote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Moerwijk
(ging wat fout bij eerdere reaktie)
Ik zou ook oververhit raken als ik bij jou op schoot zou zittenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
yep en mijn mac is alweer bijna 76 gragen betekende dat die zo uitvalt en weer verder moet lurken op mijn iphone
nou he? eng wijf vind ik het maarquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Wilde ik ook net zeggen, het lijkt wel of ze zo stoned als een garnaal is
en dat haardraaien, dan weet je toch geen houding te gevenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Wilde ik ook net zeggen, het lijkt wel of ze zo stoned als een garnaal is
waar haal je dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ff koelpasta vragen...dat helpt
doet de pc winkel als je het vraagt voor jequote:
LOLquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou ook oververhit raken als ik bij jou op schoot zou zitten
een baggerkutquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Stranger1977 het volgende:
Echt een domme troela die Bianca,... hoewel ze zenuwachtig is natuurlijk haha
hoop ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef Stability het volgende:
k hoop voor gerard dat fenneke mag komen
LS vreemd? vertel eens...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd is relatief, maar idd, LS is wel vreemd
Yep! Maar zou jij geen zelfmoord neiging krijgen van jezelf als je Bianca zou zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef Lauzer het volgende:
Zo die Bianca heeft een flinke jaap op dr pols, zagen jullie het ook?
Echt he wat een onzinnig flauw gezwamquote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Stability het volgende:
die hoeft ook geen tien minuten bij mij in de buurt te zitten zeg..pfffff
Iemand m'n scheermes gezien?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef Lauzer het volgende:
Jawel, zeer tegenstrijdig nep vrouwke. Does normaal man *wapperwapper*quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Yep! Maar zou jij geen zelfmoord neiging krijgen van jezelf als je Bianca zou zijn?
nou, ik vind deze leuker hoor, peggyquote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Echt he wat een onzinnig flauw gezwam
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Yep! Maar zou jij geen zelfmoord neiging krijgen van jezelf als je Bianca zou zijn?
Shit toch maar even verder op de iPhone. Kan je dat bij willekeurige winkel laten doen. Bijvoorbeeld de mycom?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Stability het volgende:
[..]
doet de pc winkel als je het vraagt voor je
Bad paddo trip gehad denk ikquote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef Lauzer het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Jawel, zeer tegenstrijdig nep vrouwke. Does normaal man *wapperwapper*
Wat zegt ie hier?quote:
weet niet of zij dat doen, je kan het altijd vragen hequote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Shit toch maar even verder op de iPhone. Kan je dat bij willekeurige winkel laten doen. Bijvoorbeeld de mycom?
Volgens mij vroeg hij wat ze van Karim vond.quote:
Nee, ze wil mooie tieten, da's iets andersquote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Lauzer het volgende:
Peggy wil neptieten. No go voor Karim lijkt me
Oh ik dacht grootquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze wil mooie tieten, da's iets anders
al gedated ook?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hmmm LS kennen elkaar al een tijdje
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Haar vorige date was Dracula
Hahaha dat zou een mooie actie zijn!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat er vandaag helemaal niemand uit gaat, omdat her de week van de verbroedering is.
Ik ga morgen zeker ff langs ff vragen of koelpasta hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Stability het volgende:
[..]
weet niet of zij dat doen, je kan het altijd vragen he
Dat je beter geen tieten of lippen kan hebben dan nep tieten of lippenquote:
Ik wou het net gaan typen.quote:
Ik heb echt geen idee, maar een gezond mens doet een ander dat niet aan.quote:
daar heeft ze toch veel te dikke poten voor en veel te dikke kont?quote:
Nah, Renate valt nog wel meequote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef Stranger1977 het volgende:
Halloooooode 2 slechtste presentatoren van NL!
Zullen dit weekend vast genoeg eieren de revue passeren, doe nog even rustig aan vanavondquote:
Bart: Tja tja tjaquote:
dit dusquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
please laat fenneke daar niet zitten maar in portugalllllllllll
Ik verwacht er geenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zullen dit weekend vast genoeg eieren de revue passeren, doe nog even rustig aan vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |