Don't jinx it!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Laat deze tt de waarheid zijn, weg met dat opgespoten mokkel!
Van mij mag die slaapgaappaal thuis verder gaan slapen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Laat deze tt de waarheid zijn, weg met dat opgespoten mokkel!
*Moniekje doet* Wat betekent 'jinx'?quote:
Nou ja zeg, vanmorgen mochten ze allebei van je moven, watskebeurt?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag die slaapgaappaal thuis verder gaan slapen.
een echte kerkuilquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura wordt ook wakker; Ik heb al weken lang dezelfde schoentjes aan
Onee, 1 x mijn sportschoentjes
http://live.towmc.nl/quote:
het hoofd van de regie zit in turkije héquote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef Stability het volgende:
wat was dat nou? terwijl de stem praatte komt er reclame???
in df liveshow?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Snap trouwens niet waarom al die wijven maar zitten toe te kijken hoe jo haar haar aan het doen is. Moeten er geen keukenkasjes schoongemaakt worden ofzo?
Ander land toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
het hoofd van de regie zit in turkije hé
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon gaat niet lopen met de legging die ze nu aan heeft, want ze is bang dat'ze 'hem open loopt' ...
Liveshow begint pas om 20.30 u.quote:
http://live.towmc.nl/quote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef Momazie het volgende:
Kun je trouwens ook op internet de liveshow volgen? Ik kan geen tv kijken..
Als iets gejinxt is rust er een vloek op.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*Moniekje doet* Wat betekent 'jinx'?
Ah, U bent een wijs man.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als iets gejinxt is rust er een vloek op.
huhhh...waar woon jij dan??quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef MargrietV het volgende:
jeetje er zitten superkleine zebravinkjes in mijn tuin! Hoop dat de kat van de achterburen ze niet te grazen neemt.
ja nep merken kopen voor de webshopquote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze hebben niet zo jonge koppen als wij,die hebben twee uur make up nodig,hehequote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Liveshow begint pas om 20.30 u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |