Don't jinx it!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Laat deze tt de waarheid zijn, weg met dat opgespoten mokkel!
Van mij mag die slaapgaappaal thuis verder gaan slapen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Laat deze tt de waarheid zijn, weg met dat opgespoten mokkel!
*Moniekje doet* Wat betekent 'jinx'?quote:
Nou ja zeg, vanmorgen mochten ze allebei van je moven, watskebeurt?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag die slaapgaappaal thuis verder gaan slapen.
een echte kerkuilquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura wordt ook wakker; Ik heb al weken lang dezelfde schoentjes aan
Onee, 1 x mijn sportschoentjes
http://live.towmc.nl/quote:
het hoofd van de regie zit in turkije héquote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef Stability het volgende:
wat was dat nou? terwijl de stem praatte komt er reclame???
in df liveshow?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Snap trouwens niet waarom al die wijven maar zitten toe te kijken hoe jo haar haar aan het doen is. Moeten er geen keukenkasjes schoongemaakt worden ofzo?
Ander land toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
het hoofd van de regie zit in turkije hé
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon gaat niet lopen met de legging die ze nu aan heeft, want ze is bang dat'ze 'hem open loopt' ...
Liveshow begint pas om 20.30 u.quote:
http://live.towmc.nl/quote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef Momazie het volgende:
Kun je trouwens ook op internet de liveshow volgen? Ik kan geen tv kijken..
Als iets gejinxt is rust er een vloek op.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*Moniekje doet* Wat betekent 'jinx'?
Ah, U bent een wijs man.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als iets gejinxt is rust er een vloek op.
huhhh...waar woon jij dan??quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef MargrietV het volgende:
jeetje er zitten superkleine zebravinkjes in mijn tuin! Hoop dat de kat van de achterburen ze niet te grazen neemt.
ja nep merken kopen voor de webshopquote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze hebben niet zo jonge koppen als wij,die hebben twee uur make up nodig,hehequote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Liveshow begint pas om 20.30 u.
nee daar woon ik niet lol...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan zebra vinken in je tuin![]()
zeker houtwijk dan?
waar ben je geboren dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef wildstar het volgende:
[..]
daar was ik vanmiddag nog,ff kijken in m'n geboorte stad
Jij was aan het eten en zat op de bank....quote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef Stability het volgende:
wat was dat nou? terwijl de stem praatte komt er reclame???
Yup en zal ook wel de rede zijn dat jo niet er uit gaat, geen eigen woning meer en majo niet thuisquote:Op donderdag 21 april 2011 19:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja nep merken kopen voor de webshop
heb mn eten al op en zit ff op mn burostoel nu...kga zo weer naar de bank...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij was aan het eten en zat op de bank....
lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Stability het volgende:
[..]
heb mn eten al op en zit ff op mn burostoel nu...kga zo weer naar de bank...
Ze kregen daarvoor de kijkerscomplimentenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoeveel kreeg Jo voor die missie met komplimentjes geven? Ik was ff in de keuken.
laura gaat er uit.....knaggiebeertje !!!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef knagsje het volgende:
jammer genoeg gaat jo er niet uit hoor
ben bang van wel jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef Stability het volgende:
[..]
laura gaat er uit.....knaggiebeertje !!!
wat een verlopen kop zit daar toch op hequote:
http://live.nedshare.nl/quote:
ik zie er met me 63 nog beter uitquote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Stability het volgende:
[..]
wat een verlopen kop zit daar toch op he
ja ik ook op mn 83ste vind ik zelfquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik ook op mn 83ste vind ik zelf
ik voel me weer jong als ik die tering kop ziequote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Stability het volgende:
[..]
wat een verlopen kop zit daar toch op he
je bent zo jong als je je voelt he? laura .................quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik voel me weer jong als ik die tering kop zie
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
[..]
je bent zo jong als je je voelt he? laura .................![]()
![]()
een mooie voor laura...kunnen ze samen naar de kerkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |