quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom ben je zo APK-gericht mbt SST!!!! Ik voel me genegeerd
!!!!
Trust!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga moeder, kinders en mezelf naar bed brengen. Trust!
Da's niet helemaal realistischquote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf en mensen om me heen van 31 kijk vind ik hem er oud uitzien. Maar misschien komt dat door het type dat hij is. Haar, kleding...
Ik vind hem toch echt een stuk ouder dan jij Greys, als hij 31 is ben jij ook 27
Oh, ik dacht dat zij Limbo wasquote:
Ik kijk bijna elke dagquote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Omdat ik weet dat hij vrij vaak kijkt.
Maar jij hebt nog wel gepost in de live show topics, ik ga mij schamen!
Dude, don't get me startedquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
Da's niet helemaal realistisch
Lief, maar niet realistisch. Want je hebt mij alleen op wat foto's gezien en hem in bewegende versie. Ik ben in de bewegende versie ook een stuk ouder
Nee. Volgens mij is het een ongeschoren typequote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zij Limbo was
Volgens mij heeft hij echt totaal geen zin om met dat mens een nacht in die kamer te zitten
Welterusten!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga moeder, kinders en mezelf naar bed brengen. Trust!
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude, don't get me started. Because I will!
Dan kies je dat ene dat het meest recht onder de zon staat!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef APK het volgende:
[..]
Maar er is maar één zon en ze heeft twee huizen!
'Dude'quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Dude, don't get me started. Because I will!
Ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben in de bewegende versie ook een stuk ouder
Joanna met de lippen is JONGER dan die Peggy.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik vind hem bewegend ook oudEn op de caps hier oogt hij veel strakker en jonger.
Zou het aan mijn tv liggen?Ik heb nog zo'n dikke oude beeldbuis.
Ik zag hem een keer buiten bij dat zwembad(?) en daar leek het voor mij geen dertiger.
Dat blonde grietje zocht ik net op, die lijkt echt zonder overdrijven eind 30 en is dus ook 30 of 31 zag ik net. Niet die met volle lippen, maar die andere.
Dat tellen is niet het sterkste punt daaroquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
Maar hij wilde volgens mij Peggy kiezen (hij zei toch zelfs dat als hij haar ogen zag hij amper hoorde wat ze zei??) tótdat Renate na dat spel met die groen en rode bordjes zei dat hij met Peggy maar 1 overeenkomst had.
Maar volgens mij hebben ze verkeerd geteldSrsly.
Nou vorig jaar bij de Zaanse schans hebben we van alle kanten gezien, na 20 foto's heb je wel een beeldquote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar da's gewoon eerlijk (en geen slijmerij visserij) dat ik in het echt toch wel ietsies ouder ben dan op de fobo foto's hoorWe zien er allemaal iets anders uit in het echt, da's altijd zo.
Sure, maar ik vind écht niet dat je er in het echt oud uitziet en al helemaal niet ouder dan je leeftijd. Sure, foto's hier zijn altijd net wat positiever (daar ben ik de koning vanquote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar da's gewoon eerlijk (en geen slijmerij visserij) dat ik in het echt toch wel ietsies ouder ben dan op de fobo foto's hoorWe zien er allemaal iets anders uit in het echt, da's altijd zo.
Die 'bizarrrrrrrrrrr' chick zei alleen maar wat hij wilde horenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat tellen is niet het sterkste punt daaro
Ze hadden veel meer overeenkomsten dan één, maar hij had wel meer overeenkomsten met die Amerikaanse activiste omdat zij lekker (idd ongeschoren) met hem op rugzakvakantie wilde.
Nee ik bedoel deze:quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Joanna met de lippen is JONGER dan die Peggy.
Ik zou haar echt tien jaar ouder schatten
Godzijdankquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sure, maar ik vind écht niet dat je er in het echt oud uitziet en al helemaal niet ouder dan je leeftijd. Sure, foto's hier zijn altijd net wat positiever (daar ben ik de koning van), maar het is niet zo dat je de vellen in het echt mee moet slepen.
Why?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zou het aan mijn tv liggen?Ik heb nog zo'n dikke oude beeldbuis.
Hij doet het nogquote:
Tering, heb je dat stukje gezien dat ze niet mocht janken?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
maar het is niet zo dat je de vellen in het echt mee moet slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |