Alleen door de titel die de hond ineens bleek te hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij sprong bijna naast me op de bank van enthousiasme en die wijven gillen
Hoe ziet die er dan uit? Valt 'ie naar beneden?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, geef mij maar een dronken tor
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij sprong bijna naast me op de bank van enthousiasme en die wijven gillen
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen door de titel die de hond ineens bleek te hebben?
Wat heb je veel haar ineens APKquote:
Leuk dat hij bijna meteen naast je wilde zittenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaHij was ook speels aan het bijten in mn hand heel zacht, riep er een: "straks is je hand eraf!
"
Ach, de naam die ze hebben he
En wat een grote neusquote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heb je veel haar ineens APK
Toedelsquote:
Veertig?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had hem 40 gegeven. Jemig... Die ziet er ouwelijk uit.
Maar er is maar één zon en ze heeft twee huizen!quote:
Awwwwwwquote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom ben je zo APK-gericht mbt SST!!!! Ik voel me genegeerd
!!!!
Als ik naar mezelf en mensen om me heen van 31 kijk vind ik hem er oud uitzien. Maar misschien komt dat door het type dat hij is. Haar, kleding...quote:
Ik snap er ook geen reet vanquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
Maar APK, whyyyyyyy koos Karim die rare 'Huh huh huhhhh bizarrrrrrrrrrrrrrrrr' zweefteef?
En nietPeggy
???????????????????
Hij denkt zeker dat die het eerst in slaap valt straks tijdens de overnachting zodat hij niet met haar hoeft te praten?
Welterustenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga moeder, kinders en mezelf naar bed brengen. Trust!
Zij voelt instinctief aan dat jij niet zo'n grote sst-fan bent als ikquote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom ben je zo APK-gericht mbt SST!!!! Ik voel me genegeerd
!!!!
Da's Brabants en hij ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van![]()
Dat accent van Peggy misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |