Ik wacht nu op mijn drankje.quote:
Dat is geen bellenquote:
Tik maar een raampje in. Dit is een noodgeval!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is geen bellen![]()
En wie doet de deur voor me open dan?
Is goed, ik laat mn oppaskindjes wel moederziel alleen voor jouw drinkgenotquote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tik maar een raampje in. Dit is een noodgeval!
Oh een hondquote:
Ik kan echt niet opstaan hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is goed, ik laat mn oppaskindjes wel moederziel alleen voor jouw drinkgenot
Minequote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet opstaan hoor.![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik nog nooit gezienquote:
Was het geen Amerikaanse Staff? Of een echte Rednose?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Over honden gesproken: ik zat vanmiddag in de bus met een heuse echte grote pittbullEn lief!!!!
alleen toen die mevrouw zei dat het idd een pittbull was gingen 2 meisjes gillend achterin de bus zitten
Ik twijfelde, maar een mevrouw vroeg het en de eigenaresse zei echt pittbullquote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het geen Amerikaanse Staff? Of een echte Rednose?
Een dronken slak?quote:
Zo goed is mijn Frans dan ook wel. Maar telt het als dronken als de slak bijna omvalt en de hele tijd alle kanten uit probeert te glijden en als hij scheef gaat?quote:
Oh wat stom, ik las verkeerd dat die vrouw het al vertelde, sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik twijfelde, maar een mevrouw vroeg het en de eigenaresse zei echt pittbull
Liefquote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Over honden gesproken: ik zat vanmiddag in de bus met een heuse echte grote pittbullEn lief!!!!
alleen toen die mevrouw zei dat het idd een pittbull was gingen 2 meisjes gillend achterin de bus zitten
Geen idee, geef mij maar een dronken torquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zo goed is mijn Frans dan ook wel. Maar telt het als dronken als de slak bijna omvalt en de hele tijd alle kanten uit probeert te glijden en als hij scheef gaat?
Ik ook niet, hij sprong bijna naast me op de bank van enthousiasme en die wijven gillenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lief. Nou ja, pittbulls zijn niet zo mijn honden, maar lieve honden wel
. Ben ook niet snel bang voor honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |