Nou, ze kan janken als een 5-jarig kind waarvan de knuffel is afgepakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
30 jaar, ik kan er niet over uit
Jouw eerste vriendje waarschijnlijk ook...quote:
Ik kon er echt gewoon niet tegen hoe ze deedquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, heb je dat stukje gezien dat ze niet mocht janken?
Ik kreeg er zelf bijna een paniekaanval van
Nee want ik kijk het helemaal nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, heb je dat stukje gezien dat ze niet mocht janken?
Ik kreeg er zelf bijna een paniekaanval van
Zo ziet ze er ook wel uit op deze foto'squote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ze kan janken als een 5-jarig kind waarvan de knuffel is afgepakt.
Ik snap niet waarom mannen die zich verkleden als vrouwen er altijd uit moeten zien zoals vrouwen er zelf niet uitzienquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Die Philip (die met die ogen) is echt best knap als vrouw he?
[ afbeelding ]
Als het goed is wel jaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Jouw eerste vriendje waarschijnlijk ook...
Marijke Helwegen komt best in de buurtquote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mannen die zich verkleden als vrouwen er altijd uit moeten zien zoals vrouwen er zelf niet uitzien
Die zit toch ook niet meer naast je op de bank?quote:
Wie spuit er botox?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
29 jaar en botox spuiten, ik mag wel snel een afspraak gaan maken
Aw, dit is te zoetquote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Mijn favo's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
23?! Teringquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie spuit er botox?
Joanna, maar die is pas 23
23? Jemigquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie spuit er botox?
Joanna, maar die is pas 23
Komt denk ik ook door die klote-stem en dat verschrikkelijk lompe accent van d'rquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
23?! Tering. Ik had die bekstekker wel wat ouder ingeschat
!!!
Segredo!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw, dit is te zoet! Ik dacht net dat ik een kat zag lopen in beeld, maar dat is dus dit hondje?
Ze weet ook niet waar ze moet stoppen met 'r lipglossquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Joanna d'r bovenlip groeit ook steeds, dus die krijgt gewoon af en toe een botox shotje daar in Portugal![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze weet ook niet waar ze moet stoppen met 'r lipgloss. Of is dat ook vast op de groei gedaan
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |