iemand enig idee? kan de patch niet dloaden:(*quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef farscapevr8 het volgende:
insufficient space blijft ie bij mij zeggen maar moet voldoende hebben????
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eerste Zul Gurub achievement! It's not easy being green!
Mass Disconnects!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is wat er nog komt
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Je weet zeker dat je genoeg ruimte hebt op de schijf waar WoW op staat?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
iemand enig idee? kan de patch niet dloaden:(*
Bleek mijn vriend ook last van te hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef farscapevr8 het volgende:
6gbquote:Op woensdag 27 april 2011 16:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je genoeg ruimte hebt op de schijf waar WoW op staat?
Wow starten als admin user? Ik kan ook geen updates binnen sleuren als ik niet als administrator ben ingelogd (in ieder geval op windows 7).quote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
nope gaat echt om de ruimte die die vraagtquote:Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wow starten als admin user? Ik kan ook geen updates binnen sleuren als ik niet als administrator ben ingelogd (in ieder geval op windows 7).
linkje misschien?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:23 schreef Chau het volgende:
Blizz forum al gelezen? Stond volgens mij wel wat over die space gebeuren
done en t werktquote:Op woensdag 27 april 2011 16:23 schreef Chau het volgende:
Blizz forum al gelezen? Stond volgens mij wel wat over die space gebeuren
Jullie zitten niet toevallig in hetzelfde guild?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens, sinds gisteren (geloof ik) wordt ingame mail tussen RealID vrienden direct bezorgd.
Getest en het werkt nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens, sinds gisteren (geloof ik) wordt ingame mail tussen RealID vrienden direct bezorgd.
raiden heeft geen zin zo mensen kunnen niet online blijven terwijl ik nergens last van hebquote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Dc, Dc, Dc! Dat wordt leuk tijdens de raid vanavond! Mogen we de raid overnieuw en overnieuw en overnieuw maken!
hadden wij vanmiddag alquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Naja, onze hele server die gaat gewoon in 1 klap DC! Weg! Plop! Gone! En 1 sec later staat ie weer online!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |