De achievement voor 100 chcolaatjes eten zit in de meta voor The Noble en What a Strange, Long Trip it's Been (Voilet Protoquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ja inderdaad. Ik had gisteravond even 25 eieren verzameld voor die eet-achievement. Toen dacht ik, ik zoek er nog 100 voor de pet, want dat zoeken gaat lekker snel bij falconwing square.
Maarja, toen ik er zo'n 70 had, had ik 2x de tuxedo pants, 1x het vest, de dress, konijnenoren, 2x de pet en 2x die tak die je in een konijn maakt.
Nu heb ik niks meer aan die 60 chocolaatjes.
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eindconcept scriptie is klaar, 2 weken jaloers naar de zon gekeken, mag ik 2 weken even helemaal niets doen, ga volgende week zeilen met me stage, gaat de temperatuur naar beneden! NAAR 14 GRADEN STAAT ER NU!!Shoot me!
Ze zeggen dat deze warmte en zon maanden gaat aanhouden. Helaas is het weer zo onvoorspelbaar als de brei naald van me demente omaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eindconcept scriptie is klaar, 2 weken jaloers naar de zon gekeken, mag ik 2 weken even helemaal niets doen, ga volgende week zeilen met me stage, gaat de temperatuur naar beneden! NAAR 14 GRADEN STAAT ER NU!!Shoot me!
Is mij ook nooit opgevallenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Nooit opgevallen wat voor lach worgen female had.
Volgende patch, het stond ook helemaal niet bij de patchnotes hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 10:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Pppfff, 125 pets en niet eens een reward!Wat een %$#
Oh, die achievement zat er dus al wel in? Nou, mooiquote:Op woensdag 27 april 2011 10:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb de achievement wel gekregen....![]()
En die lach voor female worgens klinkt nog net zo raar!
Wat is Blizzard wel niet van plan.. nu is het al mogelijk voor pve-ers om conquest points te halen. Als dit een manier is om die 5 wins gebeuren eruit te halen verwijder dan ook die conquest convert rommel. Dit slaat echt nergens op, meerder chars hier en ik pvp alleen maar.quote:The current reward now in 4.1 for winning an Arena match is 135 Conquest Points, and for Rated Battlegrounds it's 335 Conquest Points. We're currently evaluating these amounts as we believe they are potentially lower than they need to be, and we'll of course let you know if they need to be changed.
Die klinkt als een vent..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Net een vent..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Sommige achievements moeten ze niet later nog eens toevoegenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Echt he, Justly Rewarded.Make 30.000 gold from quests.
Doen ze die nu pas adden, terwijl ik al die Loremaster achievements heb!
Vervelend, maar vlak na een patch zijn er meestal wel wat bugjes en dingetjes die nog opgelost moeten wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:45 schreef Bienelientjee het volgende:
OOOOOHHH!
![]()
Stomme blizzard! Zitten we midden in ZUL AMAN! Worden we keihard geDC'ed! Hele party uit elkaar gegooid door Blizzard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |