SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.WFPB!
ik heb niet zo'n behoefte aan een relatie, ik mis er niets aan. maar het was meer een vragenvuur voor jou om de oorzaak te achterhalen, en ook van mijn eigen single zijn natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dude, als jij keiveel moeite doet voor al je dates meteen van het begin, vind ik het niet vreemd dat je al jaren single bent hoor..
Ja echt joh, vragenvuur ten topquote:Op donderdag 21 april 2011 18:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb niet zo'n behoefte aan een relatie, ik mis er niets aan. maar het was meer een vragenvuur voor jou om de oorzaak te achterhalen, en ook van mijn eigen single zijn natuurlijk
Reken maar dat een spiegeloog een heel diepzinnige verklaring kan verzinnen achter het feit dat jij kritisch bent hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja echt joh, vragenvuur ten topEn ik ben geen moeilijk geval waar diep gegraven moet worden voor een oorzaak, ik ben gewoon te kritisch
Ik ben psycholoogquote:Op donderdag 21 april 2011 18:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Reken maar dat een spiegeloog een heel diepzinnige verklaring kan verzinnen achter het feit dat jij kritisch bent hoor
Lol, dan nog...quote:
De helft van mn vriendenkring is psycholoog!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lol, dan nog...
Psychologen kunnen duizenden mensen helpen, behalve zichzelf
Ik weet niet waarop je doelt inderdaad. Ik heb dit een paar maanden geleden al los gelaten en ik ben er ook wel klaar mee. Bedankt voor alles in ieder geval, en het aller- allerbeste.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn god zeg. ik zeg wat ik denk adhv wat je hier zelf post. jij ziet het als aanval en haalt dit er allemaal bij, niet ik.
vwb wat me dwarszit, heb ik je eens gemeld en je reactie erop sprak boekdelen. ik denk ook dat je zo op jezelf gefixeerd bent dat je niet eens weet waar ik op doel.
het is een vrij forum waar het ook mij vrij staat te reageren. ik heb mijn conclusies allang getrokken, don't worry.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:07 schreef Dizorn het volgende:
"Ik zeg er niets meer over"
10 posts later....
Dan zit je hier op Fok! goedquote:Op donderdag 21 april 2011 18:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De helft van mn vriendenkring is psycholoog!Ze hebben unaniem besloten dat ik hopeloos ben
![]()
Denk niet dat te weinig aanbod jouw probleem isquote:Op donderdag 21 april 2011 19:31 schreef Seven. het volgende:
OT: ik zou toch nooit meer voor Parship kiezen. Ondanks dat er veel keuze uit normale leuke mannen is, te weinig aanbod.
Nee OK, maar voor de grote som geld die er betaald wordt, krijg je toch maar een redelijk klein aanbod. Ik heb 4 dates gehad en dat is voor mijn doen dan weer weinig.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk niet dat te weinig aanbod jouw probleem is.
Als het een troost is; je bent niet de eerste vrouw die me schromelijk onderschatquote:Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whahaha, jaaaa!!! Hoe weet je dit?
Zelf voorzichtig voorstellen om iets af te spreken en het zo te laten lijken dat hij het voortouw neemtquote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef -Engel- het volgende:
Star trek kijken, brusselse wafel en een kriekje erbijGoed plan.... zou ik bijna een date willen noemen
OT: een verlegen leukerd heeft mij vandaag gebeld.... om een of andere reden is er altijd wel een soort van spanning, maar komt er nooit iets uit.....
Wat zal ik daar mee doen?
Behalve geduldig zijn
Er komt nooit wat uit omdat hij verlegen is? En als je zelf initiatief neemt voor iets, gebeurt er dan wel wat?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef -Engel- het volgende:
Star trek kijken, brusselse wafel en een kriekje erbijGoed plan.... zou ik bijna een date willen noemen
OT: een verlegen leukerd heeft mij vandaag gebeld.... om een of andere reden is er altijd wel een soort van spanning, maar komt er nooit iets uit.....
Behalve geduldig zijn
Denk het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Hmmm, misschien zijn er wel mensen in dit topic die samen met seven, samen op de bank, star trek willen kijken.
Gewoon zeggen dat je je verveeld, of hij NU DIRECT iets mee gaat drinken?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef -Engel- het volgende:
Behalve geduldig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |