kwam er veel uit?quote:
Ik vond het wel geilquote:Op donderdag 21 april 2011 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN JE BENT ER NOG TROTS OP OOK
Jofuku-kun?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef Furdinand het volgende:
Volgens mij vinD de buschauffeur mij leuk
Hij liet me binnen zonder te betalen
Jezus dit wilde ik ook posten, GA WEG!quote:
IK ZEI HET TEGEN HAARquote:Op donderdag 21 april 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jezus dit wilde ik ook posten, GA WEG!
Goed om te wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je het van mij krijgt zit er meestal GHB in
Jan.. mag ik een ijsje van je?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Liep je weer rond met ontbloot bovenlijf ?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef Furdinand het volgende:
Volgens mij vinD de buschauffeur mij leuk
Hij liet me binnen zonder te betalen
Je hebt mooie auto's heb ik in je photobucket gezien.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
Wie wil met mij meerijden? Kinderen gratis
Is dat een ja?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Je hebt mooie auto's heb ik in je photobucket gezien.
Nee, heb wel mijn nieuwe rayban op. Hij dacht denk ik dat ik een echte piloot wasquote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Liep je weer rond met ontbloot bovenlijf ?
Even mijn drakentattoo wassen dan kom ik eraan.quote:
Zelfde hier maar dan Palmquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef Ragboer het volgende:
Zo, net met een krat Hertog Jan lopen zeulen...
Met dit weer in het volgens mij niet te naggelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
F&Fquote:
Daar ben jij te jong voorquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef Ragboer het volgende:
Zo, net met een krat Hertog Jan lopen zeulen...
Waarom dat nou eens?quote:
Makro? Daar was de Palm in de aanbieding.quote:
HJ bij de emté ofnietquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Makro? Daar was de Palm in de aanbieding.
Hoogvlietquote:
hoe kom je aan mijn foto?quote:
Wat ben je dan aan het ijlen?quote:
Ik heb je gemist. Je was er even niet.quote:
Keten jezelf aan mij vast, dan ben je altijd bij me.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb je gemist. Je was er even niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Keten jezelf aan mij vast, dan ben je altijd bij me.ik voel iets moois opbloeien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Keten jezelf aan mij vast, dan ben je altijd bij me.Wij zijn één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Doei.quote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 16:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik eet nasi, ipv pastaen ik eet vroeg
Hoi Klinker, was het leuk vandaag?quote:
Je eet spaghetti, vreten doen dieren.quote:
Sharr is ook een beest..quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je eet spaghetti, vreten doen dieren.
Ook nog interessante mensen?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef K-Cash het volgende:
Ik ga een boek schrijven over de geheimen die ik weet van mensen [ afbeelding ]
Ja, vroeg uit. Toen even de stad in geweest en een bloemetjes broek gekochtquote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Klinker, was het leuk vandaag?
begrijpelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
noez shar wil niet meer met me praten
quote:
Bloemetjesbroek? Pics.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, vroeg uit. Toen even de stad in geweest en een bloemetjes broek gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze vroeg ook al aan mij vandaag waarvan ik je krn, ik zei niksquote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zit bij bianca in de bus en we hadden het net over je gr
Oeff...quote:
Foto van jou in die bloemetjesbroek.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Foto's van Harry in je bloemetjesbroekquote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik word beroemdquote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Nee, geheimhouden totdat het uitkomt
Laterquote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef gianni61 het volgende:
zo, mijn dienst zit er op. nu lekker 4 dagen weekend.
doei schatjes
Vroegerquote:
Noem geheimen op dan..zonder namenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Nee, geheimhouden totdat het uitkomt
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
noez shar wil niet meer met me praten
Kijk die Jan bij de bus staanquote:Op donderdag 21 april 2011 16:34 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Piraat: http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,140.03,,0,5.5
haha ik zei via viaquote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ze vroeg ook al aan mij vandaag waarvan ik je krn, ik zei niks
ja ik heb een neef en die heeft een vriend waarvan de ouders kenissen hebben blablablaquote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ik zei via via
Ragboer ik heb er nog geen foto's van
En hoi Jan
oeiii ik dacht ff dat ik daar stondquote:Op donderdag 21 april 2011 16:34 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Piraat: http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,140.03,,0,5.5
tjaquote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
wat spreek je je naam raar uit trouwens
opmerkelijk veel mensen hebben moeite met mijn naam, terwijl het supersimpel isquote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
wat spreek je je naam raar uit trouwens
Ben jij dat niet dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii ik dacht ff dat ik daar stondmaar ik heb niet zo'n broek
straks denkt ze nog dat wij iets hebben.. :pquote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ik zei via via
En hoi Jan
haha ja dat, maar toen ik via via zei vroeg ze niet doorquote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
ja ik heb een neef en die heeft een vriend waarvan de ouders kenissen hebben blablabla
Jammer.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ik zei via via
En hoi Jan
Mensen die doorvragenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ja dat, maar toen ik via via zei vroeg ze niet door
Nehquote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
straks denkt ze nog dat wij iets hebben.. :p
KBquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nehze zei echt zo van : hij is homo he!*!?!!
Weeet je wel hoeveel honden daarover hebben gezekenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee anders zat ik wel op het bankje man, ik ga toch niet staan
daarom aanbid ik jequote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Shabab-jointje en blikkie AH pils erbij.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Shawat?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Shabab-jointje en blikkie AH pils erbij.
En dan uitblazen en via je neus weer inhaleren die rookquote:Op donderdag 21 april 2011 16:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Shabab-jointje en blikkie AH pils erbij.
traag van begripquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon inhaleren, slok bier nemen en weer uitblazen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En dan uitblazen en via je neus weer inhaleren die rook
Vrouwen hebben dat meestal meteen doorquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liever lui dan moe tochhhquote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daarom aanbid ik jejouw denkwijze
quote:
Nee, ik heb geen foto liefje. Zit nu in de busquote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef HappyBob het volgende:
Klinky..heb ik de foto van je broek al gemist?
quote:
Maak je wel foto's van dubieuze mensen in de bus ?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen foto liefje. Zit nu in de bus
WAJOO HARDE SIXPACK ALLESquote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pics van je tshirt met gebalde vuist
Meisjesquote:
De buschauffeur..met flits rechts voor z'n bekquote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maak je wel foto's van dubieuze mensen in de bus ?
Zo zou ik het ook zeggen...quote:
ik zei : kan tochquote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
klopt tochwat antwoorde je op homo vraag?
En broodtrommel van Dora?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De buschauffeur..met flits rechts voor z'n bek
Ik heb net gehoord dat jij geen meisje bent.quote:
Ik snap en nietquote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pics van je tshirt met gebalde vuist
Menstruatiebloedquote:
Van wie?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat jij geen meisje bent.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De buschauffeur..met flits rechts voor z'n bek
De broodtrommel van Dora op de bek van de buschauffeur?quote:
quote:
quote:
zeg die hoeren maar dat ze doorwerken jaquote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Goed.Voldoende enzo.
Nog even de stad in geweest en mn geld opgehaald.
Welke hoeren grquote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef K-Cash het volgende:
[..]
zeg die hoeren maar dat ze doorwerken ja
Inderdaad, dat zei ik ook...quote:
D'r bovenop!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De broodtrommel van Dora op de bek van de buschauffeur?
Europalaan, Zandpad, Hardebollenstraat voor die leventje.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef K-Cash het volgende:
[..]
zeg die hoeren maar dat ze doorwerken ja
1 dag ben je mn butler en meteen al weer verder kijken hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef sharr het volgende:
Ik ga denk ik maar pooier worden, verdient wel lekker.
Zullen wij dan samenwerken? Importeren we van die Roemeense en Bulgaarse sletjes en buiten we ze uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef sharr het volgende:
Ik ga denk ik maar pooier worden, verdient wel lekker.
Hallo hofnarquote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Gegroet, koene ridders en schone jonkvrouwen
Ja, je hebt me helemaal niet nodigquote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
1 dag ben je mn butler en meteen al weer verder kijken hoorje bent ontslagen James !
Bilal, Zufar, Shaniqua, Nilviennequote:
Nu ga je naar de helquote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Beach het volgende:
Jan ik heb JCS op dvd gebrand voor zondag
Oostblokker heeft nog een werkgever nodigquote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zullen wij dan samenwerken? Importeren we van die Roemeense en Bulgaarse sletjes en buiten we ze uit.
187 op een blanke agent!!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bilal, Zufar, Shaniqua, Nilvienne
Ja maar dan kon ik bij mensen opscheppen dat ik een eigen butler had enzoquote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, je hebt me helemaal niet nodig!!!! Ik heb ook gevoelens, ik doe de hele dag niets!!!
Is goed hoor. Van die duckface typetjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zullen wij dan samenwerken? Importeren we van die Roemeense en Bulgaarse sletjes en buiten we ze uit.
Kijken tijdens de paasbrunch van mn zus en zwager met de familiequote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nu ga je naar de helik heb hem origineel (lees mn zusje
)
Dus ik word betaald voor nietsdoen?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar dan kon ik bij mensen opscheppen dat ik een eigen butler had enzo
Ja echt een goede paasfilm sowieso en goede liedjesquote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijken tijdens de paasbrunch van mn zus en zwager met de familieik ben benieuwd of het wat is
maar jij bent er best wel lyrisch over dus het zal wel oké zijn
Ik hoop wel dat ze willen kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja echt een goede paasfilm sowieso en goede liedjes![]()
ik ga hem zeker te weten ook kijken met de familie dit weekend
kkharde rap van gangstermanquote:Op donderdag 21 april 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
JoJo,
TJIP,
dit is McMartin, McMcMartin, dit is mijn shizzle, dit is mijn shizzle.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww tja.... betaald dat had ik nooit gezegd he![]()
Pffquote:Op donderdag 21 april 2011 16:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Respect en een voldane glimlach toch![]()
he hassanquote:Op donderdag 21 april 2011 16:59 schreef sharr het volgende:
[..]
PffVoor dat laat ik me geen James noemen hoor
Ik word pooier
Hoezo?quote:
had een nieuwe jas an.quote:
Ik hoeft nog maar tweeënhalf uur voor ik thuis ben.quote:
Awwwquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoeft nog maar tweeënhalf uur voor ik thuis ben.
quote:
Ik doe niemand pijn, behalve als Appeltje wordt aangevallen.quote:
Je zei zo abrupt doei... Alles goed?quote:
goed goedquote:Op donderdag 21 april 2011 17:08 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ohh gaat zijn gangetje, en daar dan?
Doeg!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga richting de Autorai, tot later op de avond
JAquote:
Doeiii veel plezierquote:Op donderdag 21 april 2011 17:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga richting de Autorai, tot later op de avond
Kindertentquote:Op donderdag 21 april 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Welkom op Kindertent.nl! Hier kun je gratis een eigen site maken. Daarnaast is er volop gelegenheid om elkaar berichtjes te sturen, msn-adressen uit te wisselen en te chatten! Klik hier om een account aan te maken!
Jeugdsentiment
quote:
quote:
Thnxquote:Op donderdag 21 april 2011 17:10 schreef Zeroku het volgende:
Kindernet.
Viel Späss @ autorai spaghetti.
Echt hè.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Appol, ik wist niet dat je broer een ginger was
kermis in amsterdam momenteelquote:Op donderdag 21 april 2011 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
Klinkieee zullen we samen in de botsauto;s gaan ? ik rijd
Chicks aan het regelen daar?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Welkom op Kindertent.nl! Hier kun je gratis een eigen site maken. Daarnaast is er volop gelegenheid om elkaar berichtjes te sturen, msn-adressen uit te wisselen en te chatten! Klik hier om een account aan te maken!
Jeugdsentiment
Voer je me dan met een suikerspin ? wupsquote:Op donderdag 21 april 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kermis in amsterdam momenteel
Vroegere tijden wel man, natuurlijk op Habbo hotel ook, onder de hossel naam D.J.Bart, ik had die bitchessquote:
Sowieso Koninginnedagquote:Op donderdag 21 april 2011 17:11 schreef Zeroku het volgende:
Supermarkten, winkels en particulieren in de binnenstad van Amsterdam mogen tijdens Koninginnedag, volgende week zaterdag, slechts één alcoholische consumptie per klant verkopen_!
Alleen als je mn vingers aflikt.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voer je me dan met een suikerspin ? wups
Kaiser Chiefs?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
.......h my god I can't believe it.. i've never been this far away from home
De zon is een bal met lava, lava lacht niet lul.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De zon lacht niet zei Hans Teeuwen weleens toch![]()
Beachh![]()
Maar dan kan ik nog wel lachen tochquote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De zon lacht niet zei Hans Teeuwen weleens toch![]()
Beachh![]()
Ja is wel tof an sich. Maar niet op deze manierquote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso KoninginnedagZit je daar met je brakke kop tussen die massa.
Was jij dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vroegere tijden wel man, natuurlijk op Habbo hotel ook, onder de hossel naam D.J.Bart, ik had die bitchess
quote:
Ben je zo'n smeerpijpje dan ?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen als je mn vingers aflikt.
Jewaits, weetjenog, die keer, na dat feestje, we hebben staan tongen in Enschede... Naja, laat maar, niet belangrijkquote:
zonde manquote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef MultiBanaan het volgende:
Op Koninginnedag kom ik denk rond de middag ergens mijn bed uit
Ja dat doe ik ook al zo'n beetje de hele dagquote:Op donderdag 21 april 2011 17:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dan kan ik nog wel lachen toch
Jan
Met Beach aan de Duvelsquote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef Beach het volgende:
[..]
zonde man
om 8 uur opstaan en aan het bier beginnen gewoon
Tijden die ik erg misquote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jewaits, weetjenog, die keer, na dat feestje, we hebben staan tongen in Enschede... Naja, laat maar, niet belangrijk
En dan chicks in het oranje hosselen in de binnenstadquote:
Nee maar dat plakt enz, plakkende vingersquote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ben je zo'n smeerpijpje dan ?![]()
Opstaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef Beach het volgende:
[..]
zonde man
om 8 uur opstaan en aan het bier beginnen gewoon
Hoegaarden-Ghetto, leven van de straat, m'n thugs allemaal neergeschoten, als vogels, je weet niks mattie, ik kijk dwars door je ziel, ik zie je leugens, ik zie het zwart.quote:
Mag ik ook zachtjes bijten ?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee maar dat plakt enz, plakkende vingers
watquote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoegaarden-Ghetto, leven van de straat, m'n thugs allemaal neergeschoten, als vogels, je weet niks mattie, ik kijk dwars door je ziel, ik zie je leugens, ik zie het zwart.
Wil je horizontaal liggen met mijquote:Op donderdag 21 april 2011 17:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Opstaan?Weet niet eens of ik dan al horizontaal lig
Maar dan ga ik al wel vroeg horizontaal hoorquote:
Ik zit mij voor het vensterglas onnoemelijk te vervelen.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus ik heb net 23 minuten zitten bellen... Ondertussen wel gefokt natuurlijk.
Je had toch een hekel aan bellen ?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo hoort het fokken boven allesquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kinderspel, zeker voor een meisjequote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
watquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zit mij voor het vensterglas onnoemelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was.
Dan kon ik samen spelen.
In je bloemetjesbroek?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo weinig?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |