de enige provider waarmee ik fatsoenlijk bereik heb op m'n werk.. Toch belangrijkquote:Op donderdag 21 april 2011 15:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Mensen met KPN
Lekker teveel betalen voor wat je krijgt
dat moet ook wel. Je hebt in de USA niet voor niets veel van die onbeperkt SMS-bundels.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Een sms (buiten de bundel denk ik) kost kpn 0.00001 ct en levert ze 9 a 10 ct op (bron: gisteren op radio 2 gehoord) Ze zoeken dus een nieuwe melkkoe.
oh ik let altijd op als ik aan mijn max smsjes zit. Zit ik aan mijn max, dan sms ik niet meerquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Een sms (buiten de bundel denk ik) kost kpn 0.00001 ct en levert ze 9 a 10 ct op (bron: gisteren op radio 2 gehoord) Ze zoeken dus een nieuwe melkkoe.
Dan mogen ze wel maar dan mag jij ook 'kosteloos' opzeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
KPN kan moeilijk je contract ineens veranderen lijkt mij? Dus ik hoef me nergens zorgen om te maken. Ik heb nu een contract voor bellen/sms/(x aantal)internet en dat is 45eu per maand. Dat is een contract en die mogen ze toch niet zomaar veranderen?
Dat hoop ik dan
En je mag je mobiel dan gewoon houden?? Of moet je die afkopen ofzow?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel maar dan mag jij ook 'kosteloos' opzeggen.
Dat vroeg ik mij net af... Iemand een antwoord?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:03 schreef MalleM het volgende:
[..]
En je mag je mobiel dan gewoon houden?? Of moet je die afkopen ofzow?
Die moet je meestal afkopen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:03 schreef MalleM het volgende:
[..]
En je mag je mobiel dan gewoon houden?? Of moet je die afkopen ofzow?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef ouderejongere het volgende:
Dit zat er aan te komen, wie zegt dat dit komt als donderslag bij heldere hemel liegt. Ik zie trouwens die hele moderne generatie niets anders doen dan op hun telefoon staren. Een goed gesprek is er niet meer bij. Misschien is dat een bijkomend voordeel voor de generatie die hierna volgt, dat die wat minder anti-sociaal worden.
1991, jij valt ook binnen die groep. Jij zit ook elke pauze te pingen, omdat het kan, omdat het gratis is en om anderen te laten zien hoe mooie telefoon je hebt.quote:
FUP of gewoon een limiet.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vroeger komt terug. Onbeperkt heeft nooit bestaan (was FUP), maar wordt door de ene na de andere telco afgeschaft.
Waar haal je dat vandaan? En al was dat zo, dan is dat zo'n wijziging in de voorwaarden dat je je abo op mag zeggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:02 schreef MaxC het volgende:
Dit gaat ook gelden voor bestaande abonnementen
Het gaat ze ook niet om het dataverkeer, maar om de teruglopende inkomsten uit sms.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:36 schreef Kill_em_all het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk onzin. Alle internetabbo's zijn al verlaagd naar 1gb aan dataverkeer per maand en nu mag je straks dus ook niet meer zelf beslissen waar je die data aan besteed. Tekst berichten met whatsapp etc zijn zo klein dat dat echt nog geen cent per kb kost maar je kan er natuurlijk vanuit gaan dat je straks gewoon een sms achtige prijzen gaat krijgen
Duur? Tientje per maand. Tot nu toe danquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben ik de enige die nog geen mobiel internet op z'n telefoon heeft? Ik heb totaal niet de behoefte om daar aan te beginnen. Dat gepruts op zo'n klein schermpje, duur ook, en de mail kan ook wel een paar uurtjes wachten. overal staat wel ergens een computer met internetverbinding, zou het per se moeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |