Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik ga slapen inderdaad, ik wil niet nogmaals in een inrichting terecht komen.
Als je met de muis over het quote-knopje gaat zie je toch dat er allemaal icoontjes verschijnen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef missyB het volgende:
[..]
die heb je dr bij gepaint ofzo want ik heb hem niet1
Nou heb ik nog wat jaren te gaan voor dat die wijsheid er is, maar het jezelf gek maken hoop ik toch al wel een beetje gehad te hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren
Ja, maar niet dat blok dingetje, misschien heb jij het wel door je pimp! abonnement?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als je met de muis over het quote-knopje gaat zie je toch dat er allemaal icoontjes verschijnen?
Komt omdat jij een superdepuper pimp abbo hebt!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als je met de muis over het quote-knopje gaat zie je toch dat er allemaal icoontjes verschijnen?
Ik dacht dat te hebben gevonden, Maar het bleken enkel leugens te zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Richard wil helemaal geen scharrels, elke week een ander...hij wil liefde. Verder ga ik niet eens (meer) proberen hem te overtuigen. Wacht liever tot hij z'n therapie krijgt. Zou de rest hier ook moeten doen.Het blijft zo'n welles niettus discussie anders.
zekers maar net niet die enequote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ah mooi zo. Dan kom je ook niet te behoeftig over.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet nu ook dat hij momenteel heel erg druk is ( hij is buitenschilder en werkt in de weekenden en voetbalt) en ik wacht het gewoon af. Hij liet al merken door online status dat het gelezen is en verder zie ik het wel . Ga evengoed gewoon stappen mijn ding doen, komt het wel leuk , komt het niet dan ga ik ook gewoon verder.
Denk dat ik er redelijk makkelijk in ben.
Jij wil van de een op de andere dag veranderen in een womanizer. Met je BDD, depressie, impotentie, geen leuke baan en geen vriendengroep gaat dat niet lukken.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Was het maar zo eenvoudig he? Ik probeer dagelijks dingen te veranderen maar het resultaat is altijd 0,0
Volgende week.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij wil van de een op de andere dag veranderen in een womanizer. Met je BDD, depressie, impotentie, geen leuke baan en geen vriendengroep gaat dat niet lukken.
Wanneer was die therapie ook alweer? Dat ga je nog wel doorzetten toch?
Mooi toch.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk best bizar dat ik na 4 jaar nog steeds kriebels kan krijgen van een persoon
Is dat allemaal serieus? Ik begrijp dan echt niet wat hij hier doet.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij wil van de een op de andere dag veranderen in een womanizer. Met je BDD, depressie, impotentie, geen leuke baan en geen vriendengroep gaat dat niet lukken.
Wanneer was die therapie ook alweer? Dat ga je nog wel doorzetten toch?
nope, diversen geprobeerd waarschijnlijk is het wat ander al zei en heb jij zo n ander aboquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan zit je het bij jezelf te testen of bij iemand van de crew.
Oke, dat is mooi.quote:
Och ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef missyB het volgende:
[..]
nope, diversen geprobeerd waarschijnlijk is het wat ander al zei en heb jij zo n ander abo
Yup. Hij draait het ook om. Eerst je problemen oplossen, dan een vriendin. Niet andersom.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Is dat allemaal serieus? Ik begrijp dan echt niet wat hij hier doet.
Met gevolg dat ik lichtelijk met spanning zit als die online komt want dan voel ik me lichtelijk betraptquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ah mooi zo. Dan kom je ook niet te behoeftig over.
Nou geweldig, het gaat me denk ik niks opleveren.quote:
t lijkt mij eerlijk gezegd ook niet fair tov evt partner om met zo n enorme rugzak aan te komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yup. Hij draait het ook om. Eerst je problemen oplossen, dan een vriendin. Niet andersom.
Zelfde voor MLiG trouwens.
Ehh, zij heeft een relatie met die persoon (sort of), jij niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zie hier! het is dus wel normaal!
want formerjellybean heeft het ook.
dus het is niet zo vreemd dat ik jarenlang me middelbareschoolvriendinnetje elke dag in me gedachtes vaak had, en dat het pas heel langzaam en traag ietsjes minder werd jaren later pas
Kerel, als je zelfs hier iedereen in je harnas weet te jagen, moet je echt eens serieus naar jezelf te kijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou geweldig, het gaat me denk ik niks opleveren.
Vrouwen gaan me niet zien staan, misschien krijgen ze het voor elkaar om me te hersenspoelen zodat ik mezelf kan accepteren maar dan nog blijf ik alleen.
Ik had graag ouders en een familie gehad dan was ik misschien in staat geweest om het vol te houden en alleen te leven.
Daarom ook dat ik die vriendin helemaal zag zitten om iets mee op te bouwen want zelf heeft ze ook problemen en zoekt ze ook een leuke jongen om iets mee te beginnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef missyB het volgende:
[..]
t lijkt mij eerlijk gezegd ook niet fair tov evt partner om met zo n enorme rugzak aan te komen.
Vind eigenlijk dat je eerst verplicht bent aan jezelf om aan jezelf te werken.
Dan ben je een idioot, want niets wees daarop.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik dacht dat te hebben gevonden, Maar het bleken enkel leugens te zijn
Godverdomme. Echt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daarom ook dat ik die vriendin helemaal zag zitten om iets mee op te bouwen want zelf heeft ze ook problemen en zoekt ze ook een leuke jongen om iets mee te beginnen.
En dat zegt ze ook tegen mij en dan ga ik me kut voelen omdat ik dus niet goed genoeg ben voor haar alleen maar door mijn kk uiterlijk!
Helemaal niet want ze zei dagelijks "ik geef om je", " ik laat je nooit vallen " ik hou van je " maar dit waren dus leugens vanwege haar emotionele instabiliteit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je een idioot, want niets wees daarop.
En dat hebben wij bij beide scharrels van je meteen gezegd.
Fools hope...
Ja wat? het is toch zo? mijn problemen zijn dan voor een groot gedeelte opgelost en de hare ook. Bovendien zijn we beide totaal niet kansloos!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Godverdomme. Echt.
Nee laat ook maar.
Nou 2 emotioneel instabiele mensen lijkt mij nou niet echt een retegoeie combi, kan het mis hebben hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja wat? het is toch zo? mijn problemen zijn dan voor een groot gedeelte opgelost en de hare ook. Bovendien zijn we beide totaal niet kansloos!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |