abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95829764
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat kan niet, want vrouwen zien me nooit staan.
Fijn voor je.
Ron Paul 2012
pi_95829783
Eigenlijk best bizar dat ik na 4 jaar nog steeds kriebels kan krijgen van een persoon 8)7
pi_95829786
quote:

[..]

Ga naar bed met je 27 en een half jaar eenzaamheid. En ik wil je niet meer horen tot het er 30 zijn.
  donderdag 21 april 2011 @ 22:27:59 #154
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95829788
quote:

[..]

Ja leuk man, nou weten we het wel.
Als je niet wilt veranderen of niet wilt luisteren dan zoek je het maar uit.
Je moeder is een hamster
  donderdag 21 april 2011 @ 22:28:17 #155
118585 Crutch
pi_95829806
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk best bizar dat ik na 4 jaar nog steeds kriebels kan krijgen van een persoon 8)7
Verliefd?
Je moeder is een hamster
pi_95829839
Ja :Y
pi_95829846
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja leuk man, nou weten we het wel.
Als je niet wilt veranderen of niet wilt luisteren dan zoek je het maar uit.
Was het maar zo eenvoudig he? Ik probeer dagelijks dingen te veranderen maar het resultaat is altijd 0,0
pi_95829848
quote:
Herkenbaar! Met sommige personen heb je echt zo'n goede klik dat het lijkt alsof alles gereset is.
pi_95829893
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Was het maar zo eenvoudig he? Ik probeer dagelijks dingen te veranderen maar het resultaat is altijd 0,0
richard je zou naar bed gaan weet je nog
pi_95829921
quote:

[..]

Waarom ga je niet naar een psych?
pi_95829993
quote:

[..]

Je hebt 2 dagen geleden sex gehad. Zie je nu werkelijk geen progressie? Ben je nu echt zo stom? Dit bedoel ik dus met dat verwachtingspatroon. Pas dat nou godverdomme een keer aan, achterlijke idioot die je bent. Je zwelgt zo in het zelfmedelijden dat je niet doorhebt dat je al kleine stappen aan het zetten bent.

Zwakzinnige oen.
Ron Paul 2012
pi_95829999
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Dus je positief gedragen en een positieve houding geven is tijdens een date een soort van instant win?
Extra points. Als je het tegenovergestelde doet of uitstraalt ben je bij voorbaat kansloos.
pi_95830024
Yup ik weet dat die het berichtje heeft gelezen hij is online geweest ( zag zijn online status op hyves ) Trouwens even een blonde vraag qua hyves als iemand niet in je vrienden groep zit maar wel in je netwerk , hoe kan het dan dat ik zijn online status zie ??? (dat is trouwens bij hem een goed teken want dan zoekt die contact))
  donderdag 21 april 2011 @ 22:31:54 #164
118585 Crutch
pi_95830035
quote:

[..]

Ik ga hier niet eens op in.
BAM!
Je moeder is een hamster
  donderdag 21 april 2011 @ 22:33:17 #165
118585 Crutch
pi_95830134
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ja :Y
Hebben jullie al afgesproken?
Je moeder is een hamster
pi_95830136
Eigenlijk zou een blokkeer blokje in een thread ook een goed idee zijn, het kan bij pm, en andere dingen waarom hierop niet .Zou een hoop schelen
pi_95830212
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens op in.
BAM!
Geloof me, ik probeer alles te veranderen om er aantrekkelijk genoeg uit te zien op elk vlak voor de dames. Alleen mijn uiterlijk kan ik niks aan doen meer en daar wordt ik wel altijd op afgerekend.
pi_95830223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik zal hier even op ingaan.

Wat versta jij onder ''helemaal goedkomen''? Nog belangrijker, wat verstaat Richard onder ''helemaal goedkomen''?

Dat is toch best cruciaal. Ik ben namelijk van mening dat Richard zich graag vergelijkt met de meer gelukkige mensen op deze aardbol, die door hun charisma en uiterlijk maandelijks van scharrel kunnen wisselen. Mylifeisgrey is ook zo iemand, die stort zichzelf in de PUA troep om iets te doen waar hij niet voor geboren is. Leer nu eens waar je strengths liggen.

Richard zal nooit een player worden. Hij zal nooit meerdere relaties per jaar aangaan. Daar is hij het type mens niet voor. Ik wil eens zien dat hij dit accepteert, dan zijn we al een stap verder. Ik ben ook zo iemand, verre van hopeloos in de liefde, ik weet waar ik het zoeken moet, ik weet ook wát ik zoek dus ik wandel niet achter 16-jarige breezersletjes aan.

Hij is een moeilijk persoon, zal altijd worstelen met z'n gedachtes, hij moet zich toespitsen op de mogelijkheid dat er misschien ergens iemand voor hem is waar een langere relatie in kan zitten. Dat is het enige toekomstperspectief wat ik nog zie voor hem, en dan denk ik zo positief mogelijk. Nog realistischer is dat hij waarschijnlijk in z'n hele leven maar enkele relaties gaat kennen. Laten we gewoon eerlijk zijn. Zulke mensen zijn er nu eenmaal. Als hij nu aan zichzelf werkt, kan hij misschien na verloop van tijd iemand krijgen, dat kan dan ook weer uitgaan, waardoor hij weer een geruime tijd op z'n eentje is aangewezen.

Maar alsnog zeg ik, prima, spits jezelf toe op het vinden van iemand die bereidt is te settlen.

Tip: Die persoon ga je alvast niet vinden in de kroeg of discotheek.
Richard wil helemaal geen scharrels, elke week een ander...hij wil liefde. Verder ga ik niet eens (meer) proberen hem te overtuigen. Wacht liever tot hij z'n therapie krijgt. Zou de rest hier ook moeten doen. :) Het blijft zo'n welles niettus discussie anders.
pi_95830266
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk zou een blokkeer blokje in een thread ook een goed idee zijn, het kan bij pm, en andere dingen waarom hierop niet .Zou een hoop schelen
eigenlijk ben ik dat helemaal met je eens.
bemerkte zojuist enige agressie bij mezelf omtrent het feit dat dit nog niet mogelijk is
pi_95830307
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hebben jullie al afgesproken?
Nee, maar ik weet nu ook dat hij momenteel heel erg druk is ( hij is buitenschilder en werkt in de weekenden en voetbalt) en ik wacht het gewoon af. Hij liet al merken door online status dat het gelezen is en verder zie ik het wel . Ga evengoed gewoon stappen mijn ding doen, komt het wel leuk , komt het niet dan ga ik ook gewoon verder.
Denk dat ik er redelijk makkelijk in ben.
pi_95830320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Richard wil helemaal geen scharrels, elke week een ander...hij wil liefde. Verder ga ik niet eens proberen hem te overtuigen. Wacht liever tot hij z'n therapie krijgt. Zou de rest hier ook moeten doen. :) Het blijft zo'n welles niettus discussie anders.
Dat komt je niet zomaar aanwaaien. Loser dat het is. ''Ik eet beter dus ik merk al verschil''. Ja daarmee ga je het redden. Soort van Axe Effect.

Het is gewoon een idioot die niet wil luisteren. Nu niet, nooit niet. Alle meets in de wereld gaan hem niet helpen.
Ron Paul 2012
  donderdag 21 april 2011 @ 22:37:13 #172
118585 Crutch
pi_95830399
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Je moeder is een hamster
pi_95830413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee, maar ik weet nu ook dat hij momenteel heel erg druk is ( hij is buitenschilder en werkt in de weekenden en voetbalt) en ik wacht het gewoon af. Hij liet al merken door online status dat het gelezen is en verder zie ik het wel . Ga evengoed gewoon stappen mijn ding doen, komt het wel leuk , komt het niet dan ga ik ook gewoon verder.
Denk dat ik er redelijk makkelijk in ben.
Denk ook dat dit een goede instelling is, anders zou je jezelf alleen gek maken.
pi_95830441
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee, ik haat het.
Ik kan overal mee leven, je hoort me niet vaak klagen ben eigenlijk altijd vrolijk, maar als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel file. :r
Dat is wel het meest doelloze wat je op deze aardbol kan doen.
Ga je toch lekker muziek luisteren of zo. :)
  donderdag 21 april 2011 @ 22:37:49 #175
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95830455
quote:
zie hier! het is dus wel normaal!
want formerjellybean heeft het ook.
dus het is niet zo vreemd dat ik jarenlang me middelbareschoolvriendinnetje elke dag in me gedachtes vaak had, en dat het pas heel langzaam en traag ietsjes minder werd jaren later pas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')