Dat lijkt zo en dat is een goede zienswijze als je moet handelen. Maar je bewuste keuzes bepalen echt de wereld niet. Het bewuste weet amper wat er gebeurd. Het begrip 'keuze' is heel vaag.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef _pillow_ het volgende:
En ja, ik ben ervan overtuigd dat het leven dat je hebt in grote banen je eigen keuze is (geweest).
Ik ben altijd boos in de file, gelukkig staat ik er dan ook bijna nooit in.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij is dat in een file makkelijk om oogcontact te maken met anderen.
geef je kenteken ff door dan weet ik dat knipogen naar jou zinloos isquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos in de file, gelukkig staat ik er dan ook bijna nooit in.
Niemand kan de wereld veranderen, je kan echter wel bepalen wat je in je eigen wereld wilt doen. Wat je wilt worden en hoe je zelf je eigen toekomst reeel wilt invullen kan je allemaal zelf voor kiezen. Op dat punt wonen we echt in een vrij land.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat lijkt zo en dat is een goede zienswijze als je moet handelen. Maar je bewuste keuzes bepalen echt de wereld niet. Het bewuste weet amper wat er gebeurd. Het begrip 'keuze' is heel vaag.
Ja, proberen natuurlijk. Maar een ander verloop is niet persé een ramp. Dus als het, om wat voor reden dan ook, even niet loopt, maak je geen zorgen en ontspan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:04 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Dus zijn we het beide eens dat een beetje beter doen dan je normaal bent logisch op een eerste date.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef missyB het volgende:
[..]
geef je kenteken ff door dan weet ik dat knipogen naar jou zinloos is
Klopt. Maar dat is geen volledig verhaal. Het is prima voor de dingen die jij beschrijft. Maar als je mensen wilt begrijpen, is het onvoldoende.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Niemand kan de wereld veranderen, je kan echter wel bepalen wat je in je eigen wereld wilt doen. Wat je wilt worden en hoe je zelf je eigen toekomst reeel wilt invullen kan je allemaal zelf voor kiezen. Op dat punt wonen we echt in een vrij land.
Hoe kan je erom boos worden? Het ligt helemaal buiten je macht dus leg je je erbij neer en geniet van het moment door een leuk liedje op te zetten, ff relaxen of om eens een beetje rond te kijken wat er allemaal rondrijdt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos in de file, gelukkig staat ik er dan ook bijna nooit in.
Ah, kijk, hier gaat het fout. Geen enkel mens is hetzelfde en het is ook niet altijd begrijpelijk wat voor een akties ze uithalen. Als je je daarbij neerlegt, focus je meer op jezelf en je eigen dingen, geniet ervan wat je doet en je zal je zelf uiteindelijk positiever voelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is geen volledig verhaal. Het is prima voor de dingen die jij beschrijft. Maar als je mensen wilt begrijpen, is het onvoldoende.
Nee, ik haat het.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Hoe kan je erom boos worden? Het ligt helemaal buiten je macht dus leg je je erbij neer en geniet van het moment door een leuk liedje op te zetten, ff relaxen of om eens een beetje rond te kijken wat er allemaal rondrijdt.
er ontbrak even een smiley, t was niet als snauw bedoeld hoor,quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Crutch het volgende:
[..]![]()
Ik snauw niet terug hoor, uit goed fatsoen zal ik natuurlijk mijn blote billen tegen het raam drukken.
Als je het per-ongeluk in spiegelbeeld schrijft krijg je een facepalm van me.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef missyB het volgende:
[..]
er ontbrak even een smiley, t was niet als snauw bedoeld hoor,
ooh das ook lachen, moonen in de file!
schrijf ik iets leuks met lipstick op mn raampje!
Nee, juist door de tips die ik je zonet gaf zorgen ervoor dat je je wat relaxter gaat voelen. Teminste, bij mij is dat wel zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, ik haat het.
Ik kan overal mee leven, je hoort me niet vaak klagen ben eigenlijk altijd vrolijk, maar als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel file.![]()
Dat is wel het meest doelloze wat je op deze aardbol kan doen.
!!!!IOHquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als je het per-ongeluk in spiegelbeeld schrijft krijg je een facepalm van me.
En zo zijn we weer 3 meter opgeschoten.
Nee man, laat me lekker boos zijn in de file, mag ik ook een keer?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Nee, juist door de tips die ik je zonet gaf zorgen ervoor dat je je wat relaxter gaat voelen. Teminste, bij mij is dat wel zo.
Zelfs dat is leuker dan in de file staan.quote:Doelloos is stil in een hoekje zitten in een bar, jezelf naar de klote zuipen en weer jankend naar huis gaan met de gedachtes dat de hele wereld tegen jou gekeerd is.
ga naar bed en slaap het af, morgen nieuwe dag, nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef richard_prf het volgende:
En ik voel me gewoon onbeschrijflijk kut op dit moment.
Ik baal er gewoon verschrikkelijk erg van dat er geen vrouwen zijn die me zien staan. Ik ben het gewoon zat om alleen te leven, mag het na 27 en een half jaar compleet alleen te zijn? Ik wil er godverdomme gewoon goed genoeg uitzien zodat ik een kans maak.
En ik word er moe van dat men ervan uitgaat dat het mijn innerlijk is terwijl ik juist van mening ben dat er niks mis mee is.
Ik ben verdomme altijd vriendelijk, behulpzaam, aardig, begripvol, netjes, positief genoeg in het echt.
Ik kan er verdomme niet meer tegen.
@MLiG hoe hou jij gevoelens onder controle als je je extreem klote voelt?
Wat als iemand nou als je zo kwaad bent op de file de tong naar je uitsteekt ??quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee man, laat me lekker boos zijn in de file, mag ik ook een keer?
[..]
Zelfs dat is leuker dan in de file staan.
Slowchat amehoela, ik vraag toch niet wat je vanochtend op je brood had o.i.d?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef missyB het volgende:
enfin nu zit ik te slow chatten en dat mag dus niet, maar goed, m.i kan de verkeersflirt prima werken!
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk praten, voor jou (en de meeste) is het de normaalste zaak van de wereld om eenvoudig nieuwe partners te vinden. Maar als je in mijn schoenen staat dan kan het niet anders dat je heel erg gaat twijfelen aan jezelf. Want als jij 27 en een half jaar alleen bent zonder enige vorm van aandacht van het andere geslacht dan ga je vanzelf wel overtuigd raken dat je niet aantrekkelijk bent. Zeker als je verder gewoon een redelijk normaal leven leidde.
Kom op, jongen. Kom toch eens uit die klote cirkel van je!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef richard_prf het volgende:
En ik voel me gewoon onbeschrijflijk kut op dit moment.
Ik baal er gewoon verschrikkelijk erg van dat er geen vrouwen zijn die me zien staan. Ik ben het gewoon zat om alleen te leven, mag het na 27 en een half jaar compleet alleen te zijn? Ik wil er godverdomme gewoon goed genoeg uitzien zodat ik een kans maak.
En ik word er moe van dat men ervan uitgaat dat het mijn innerlijk is terwijl ik juist van mening ben dat er niks mis mee is.
Ik ben verdomme altijd vriendelijk, behulpzaam, aardig, begripvol, netjes, positief genoeg in het echt.
Ik kan er verdomme niet meer tegen.
@MLiG hoe hou jij gevoelens onder controle als je je extreem klote voelt?
Ja ik ga slapen inderdaad, ik wil niet nogmaals in een inrichting terecht komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef missyB het volgende:
[..]
ga naar bed en slaap het af, morgen nieuwe dag, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Als je je zo kut voelt zoals nu is slapen een stuk beter schat ik zo in
Dan moet ik lachen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat als iemand nou als je zo kwaad bent op de file de tong naar je uitsteekt ??
helemaal met je eens maarja van de week al voor op mn kanarie gehad dat slowchatten zo n beetje doodzonde is hierquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Slowchat amehoela, ik vraag toch niet wat je vanochtend op je brood had o.i.d?
Als er hier en daar wat luchtig met onderwerpen wordt omgegaan, dan nodigt het uit voor lurkers om ook eens een probleem aan te kaarten.
Ik heb al teveel gelezen over "Ik durf niet naar buiten", of "Ik faal weer."
welterusten richard,quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik ga slapen inderdaad, ik wil niet nogmaals in een inrichting terecht komen.
Dat zijn edits en je krijgt een note, no big deal.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef missyB het volgende:
[..]
helemaal met je eens maarja van de week al voor op mn kanarie gehad dat slowchatten zo n beetje doodzonde is hier
Dat kan niet, want vrouwen zien me nooit staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
[..]
Kom op, jongen. Kom toch eens uit die klote cirkel van je!
zucht.......quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan niet, want vrouwen zien me nooit staan.
Dat je dat 10 jaar geleden al dacht, toen was je 17, zegt ook wat.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik me 10 jaar moest inhouden ofzo, en ik niet geloofde dat er iemand was die me zag zitten (is eigenlijk nog steeds zo) en dus houd ik een onzichtbare handrem op alle emoties.
Dat ik niet lelijk ben geloof ik inmiddels wel, maar dan is het dus mijn uitstraling dat ik gewoon niet heb...
Heb je vrienden?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan niet, want vrouwen zien me nooit staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |