abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95831147
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zie hier! het is dus wel normaal!
want formerjellybean heeft het ook.
dus het is niet zo vreemd dat ik jarenlang me middelbareschoolvriendinnetje elke dag in me gedachtes vaak had, en dat het pas heel langzaam en traag ietsjes minder werd jaren later pas
Ehh, zij heeft een relatie met die persoon (sort of), jij niet.
Als er niets gebeurt tussen jou en haar dan zijn die 4 jaar lange gevoelens wel raar. En vervelend.
pi_95831166
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nou geweldig, het gaat me denk ik niks opleveren.

Vrouwen gaan me niet zien staan, misschien krijgen ze het voor elkaar om me te hersenspoelen zodat ik mezelf kan accepteren maar dan nog blijf ik alleen.

Ik had graag ouders en een familie gehad dan was ik misschien in staat geweest om het vol te houden en alleen te leven.
Kerel, als je zelfs hier iedereen in je harnas weet te jagen, moet je echt eens serieus naar jezelf te kijken.

Ik heb een stevig vermoeden dat je zit te trollen. :)
pi_95831205
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef missyB het volgende:

[..]

t lijkt mij eerlijk gezegd ook niet fair tov evt partner om met zo n enorme rugzak aan te komen.
Vind eigenlijk dat je eerst verplicht bent aan jezelf om aan jezelf te werken.
Daarom ook dat ik die vriendin helemaal zag zitten om iets mee op te bouwen want zelf heeft ze ook problemen en zoekt ze ook een leuke jongen om iets mee te beginnen.
En dat zegt ze ook tegen mij en dan ga ik me kut voelen omdat ik dus niet goed genoeg ben voor haar alleen maar door mijn kk uiterlijk!
pi_95831222
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik dacht dat te hebben gevonden, Maar het bleken enkel leugens te zijn
Dan ben je een idioot, want niets wees daarop.
En dat hebben wij bij beide scharrels van je meteen gezegd.

Fools hope...
pi_95831235
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daarom ook dat ik die vriendin helemaal zag zitten om iets mee op te bouwen want zelf heeft ze ook problemen en zoekt ze ook een leuke jongen om iets mee te beginnen.
En dat zegt ze ook tegen mij en dan ga ik me kut voelen omdat ik dus niet goed genoeg ben voor haar alleen maar door mijn kk uiterlijk!
Godverdomme. Echt.

Nee laat ook maar.
Ron Paul 2012
pi_95831246
Richard, door hele avonden hier te hangen en maar in kringetje rond te draaien, word je steeds depressiever.Want je bent dan alleen maar bezig met de dingen die je zo ongelukkig maken in het leven.
Zie de therapie als uitdaging, kijk er naar uit, want dan komt er hulp.
Oke tis hard werken maar wie weet wat er daarna op je pad komt

Kom sluit af en ga naar bed,dan ben je morgen weer een dag dichterbij je therapie
pi_95831255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef missyB het volgende:

[..]

zekers maar net niet die ene
Pimp abbo heb je daarvoor nodig denk ik.
pi_95831305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan ben je een idioot, want niets wees daarop.
En dat hebben wij bij beide scharrels van je meteen gezegd.

Fools hope...
Helemaal niet want ze zei dagelijks "ik geef om je", " ik laat je nooit vallen " ik hou van je " maar dit waren dus leugens vanwege haar emotionele instabiliteit.
pi_95831394
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Godverdomme. Echt.

Nee laat ook maar.
Ja wat? het is toch zo? mijn problemen zijn dan voor een groot gedeelte opgelost en de hare ook. Bovendien zijn we beide totaal niet kansloos!
Mijn zelfvertrouwen zou ongekend hoog zijn als ze me echt zou willen. En ze kent me hele leven al zo'n beetje en ik de hare! en we helpen elkaar gewoon heel erg.
pi_95831478
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja wat? het is toch zo? mijn problemen zijn dan voor een groot gedeelte opgelost en de hare ook. Bovendien zijn we beide totaal niet kansloos!
Nou 2 emotioneel instabiele mensen lijkt mij nou niet echt een retegoeie combi, kan het mis hebben hoor
pi_95831483
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Helemaal niet want ze zei dagelijks "ik geef om je", " ik laat je nooit vallen " ik hou van je " maar dit waren dus leugens vanwege haar emotionele instabiliteit.
Dat riep ik toch al meteen? Ik snap dat je hier geen ervaring mee hebt, maar ze had je al eerder laten vallen en je weet hoe labiel ze is. Tevens lijkt me dat vriendschappelijk, die kreten. Als je dan gaat neuken wordt alles anders...
pi_95831522
quote:

[..]

Humor heb je iig wel. :')
pi_95831547
quote:

[..]

Mijn zelfvertrouwen zou ongekend hoog zijn als ze me echt zou willen. En ze kent me hele leven al zo'n beetje en ik de hare! en we helpen elkaar gewoon heel erg.
Keep kidding yourself...
pi_95831598
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Jij had toch een date binnenkort? Wat gaan jullie doen? :)
pi_95831622
ja wat ga je doen ??
pi_95831642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef missyB het volgende:

Kom sluit af en ga naar bed,dan ben je morgen weer een dag dichterbij je therapie
:Y

Slaap ze Richard. :W Of anders spreken we af dat je pas weer post als je vooruitgang boekt. Want dit is #1 all over again.
pi_95831659
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

huh? hoe bedoel je?

Hallo ik heb gewoon mijn VWO ( het kostte me wel veel moeite maar toch gehaald) en HBO afgemaakt hoor? en zij begint weer met haar studie Psychologie in september. Verder zijn we beide heel zelfstandig en hebben een eigen woning en auto etc.

Ik ben alleen kansloos in de liefde op alle andere vlakken heb ik best wel goed voor elkaar.
pi_95831720
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:Y

Slaap ze Richard. :W Of anders spreken we af dat je pas weer post als je vooruitgang boekt. Want dit is #1 all over again.
welterusten richard!
en een fijn weekend toegewenst
pi_95831731
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

huh? hoe bedoel je?

Hallo ik heb gewoon mijn VWO en HBO afgemaakt hoor? en zij begint weer met haar studie Psychologie in september. Verder zijn we beide heel zelfstandig en hebben een eigen woning en auto etc.

Ik ben alleen kansloos in de liefde op alle andere vlakken heb ik best wel goed voor elkaar.
Domste. idee. ooit. Dat ook nog eens. Over een jaar komt ze weer bij je uithuilen.
pi_95831807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Domste. idee. ooit. Dat ook nog eens. Over een jaar komt ze weer bij je uithuilen.
Ik hoop het, maar ik ben bang dat ze het contact heeft verbroken na mijn wanhopige smsjes...

En zo dom is het niet. Ze komt er wel weer bovenop denk ik.
pi_95831867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik hoop het, maar ik ben bang dat ze het contact heeft verbroken na mijn wanhopige smsjes...
Niets aan te doen. De bal ligt bij haar. Jij kan enkel afwachten, wat ik je afraad. En naar bed gaan.
pi_95831883
Door de gesprekken hier vraag ik me ook wel af of er echt mensen zijn die denken dat d eliefde zaligmakend is?
Ik ben gek op de liefde en op mijn eigen lief maar jee tis hard werken hoor om het allemaal op de rit te houden.
En soms betrap ik mezelf erop dat alleen wonen etc toch echt wel makkelijker is.
Zou mn lief niet willen missen maar het vergt dag in dag uit inspanning,aanpassing en noem het maar op.
Dat heb je inderdaad voor iemand over van wie je houdt maar zaligmakend is het lang niet altijd
pi_95831960
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef missyB het volgende:
Door de gesprekken hier vraag ik me ook wel af of er echt mensen zijn die denken dat d eliefde zaligmakend is?
Ik ben gek op de liefde en op mijn eigen lief maar jee tis hard werken hoor om het allemaal op de rit te houden.
En soms betrap ik mezelf erop dat alleen wonen etc toch echt wel makkelijker is.
Zou mn lief niet willen missen maar het vergt dag in dag uit inspanning,aanpassing en noem het maar op.
Dat heb je inderdaad voor iemand over van wie je houdt maar zaligmakend is het lang niet altijd
Dan blijf je toch 28 jaar alleen als je dat liever wilt?

En ik verlang ook naar liefde inderdaad ik heb het nooit ervaren. Ik heb ook geen ouders en familie gehad.
En ik ben het verdomme zat. Ik verdien niet zo'n leven!!!!!!!!!!!!!!!
pi_95831998
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef missyB het volgende:
Men wil altijd hebben wat men niet kan krijgen. En als je het eenmaal hebt kan het best tegenvallen.
pi_95832075
quote:

[..]

huh? hoe bedoel je?

Hallo ik heb gewoon mijn VWO ( het kostte me wel veel moeite maar toch gehaald) en HBO afgemaakt hoor? en zij begint weer met haar studie Psychologie in september. Verder zijn we beide heel zelfstandig en hebben een eigen woning en auto etc.

Ah, jij bent dus zo'eentje die een leuk IQ heeft, maar een betreurend EQ.
pi_95832091
richard ga naar bed
pi_95832098
Was lekker weer trouwens. Mocht eerder weg van 't werk, ben lekker op terrasje gaan zitten. 's avonds gezellig over de markt gelopen en gewinkeld. Daar moet je ook van kunnen genieten, die kleine dingen. Had verder niet als iwannabehigh dat er makkelijk contact kwam met anderen op het terras, maar er waren dan ook geen bekenden die dichtbij zaten zoals in zijn geval. :) Alleen mijn eigen groepje.
pi_95832137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar is niets mis mee als je maar een rijk sociaal leven hebt met een fijne vriendengroep. Ik heb liever een hele hechte vriendengroep dan een vriendje, echt waar. Sowieso gaat alles dan veel makkelijker.
IK geloof je graag, maar vanuit mannelijk oogpunt is dit een onacceptabele gedachte.
pi_95832191
hebben ze hier ook een topic ergens over frustratie en agressie bij vrouwen van 37?
pi_95832203
:'(
Ron Paul 2012
  donderdag 21 april 2011 @ 23:03:55 #231
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95832211
quote:

[..]

huh? hoe bedoel je?

je hebt beter voor elkaar dan ik!

hoe oud is ze ookalweer? 22 ofzo? en is ze ook eerstejaars dan weer?
dan voel ik me niet zo eenzaam en durf ik misschien eerder weer naar school. eerder door minnemin ook al. het is motivatie voor me
pi_95832220
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef missyB het volgende:
hebben ze hier ook een topic ergens over frustratie en agressie bij vrouwen van 37?
Nee, open er maar 1.
Ron Paul 2012
pi_95832245
quote:
Hmmm zou dat iets voor mij zijn O-)
pi_95832260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dan voel ik me niet zo eenzaam en durf ik misschien eerder weer naar school. eerder door missyb ook al. het is motivatie voor me
Ja, je beseft je dat je nu sowieso al hard in de shit zit dankzij deze nieuwe regering? Je bent een langstudeerder, ik zou er maar aan beginnen te denken om te gaan werken, kerel. Of je krijgt een flinke boete in de brievenbus.
Ron Paul 2012
pi_95832280
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hmmm zou dat iets voor mij zijn O-)
ik schat zo in van wel :)
pi_95832288
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

IK geloof je graag, maar vanuit mannelijk oogpunt is dit een onacceptabele gedachte.
:|W

quote:
Vast wel. :P
pi_95832304
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef formerjellybean het volgende:
ja wat ga je doen ??
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij had toch een date binnenkort? Wat gaan jullie doen? :)
We gaan naar Utrecht toe om daar wat rond te lopen en wat te drinken. Ze woont in Rotterdam, dus leek het me een goede tussenweg. Verder verwacht ik eerlijk gezegd helemaal niks, maar ik hoop echt dat ik mijn negatieve gedachtes onder druk kan houden.

Om eerlijk te zijn is mijn drempel heel erg hoog, ik kan erg snel grof gebekt zijn en absurde gedachtes hebben, maar die probeer ik allemaal voor me te houden. Verder is het andere probleem dat ik niet zomaar op iemand kan afstappen en dat ik grote mensenmassa's in kleine hokjes erg benauwend vind. :)
  donderdag 21 april 2011 @ 23:06:30 #238
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95832341
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Was lekker weer trouwens. Mocht eerder weg van 't werk, ben lekker op terrasje gaan zitten. 's avonds gezellig over de markt gelopen en gewinkeld. Daar moet je ook van kunnen genieten, die kleine dingen. Had verder niet als iwannabehigh dat er makkelijk contact kwam met anderen op het terras, maar er waren dan ook geen bekenden die dichtbij zaten zoals in zijn geval. :) Alleen mijn eigen groepje.
och aardbei.
dan heb je allemaal vriendinnen, en ze hebben het allemaal over jongens, en zij kunnen jongens krijgen, en alles.
en op jou stappen nooit jongens af(daar klagen meisjes weleens over). maar ook nog veel erger, als je zelf wat probeert wordt je ook keihard op je hart getrapt (diversen verhalen richard, mij schenkstroop, etc)
en dan zie je al je vriendinnen dingen krijgen met jongens, en liefde krijgen
en elke keer doet het pijn als ze het daarover hebben
en op een gegeven moment wil je dan ook minder met hun omgaan

het is kut!
pi_95832347
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dan voel ik me niet zo eenzaam en durf ik misschien eerder weer naar school. eerder door minnemin ook al. het is motivatie voor me
Nee ze is 21 en eerste jaars inderdaad.

Vertel eens MliG hoe houd jij gevoelens onder controle als het gevoel van wanhoop komt opzetten?
pi_95832353
aaah zalig utrecht, lekker wijntje bij zo n grachtenterrasje, prima stad hebben jullie uitgekozen voor een date
pi_95832360
Wel spannend dan , is het een date die je al kent of een blind date ??
  donderdag 21 april 2011 @ 23:07:14 #242
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95832383
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, je beseft je dat je nu sowieso al hard in de shit zit dankzij deze nieuwe regering? Je bent een langstudeerder, ik zou er maar aan beginnen te denken om te gaan werken, kerel. Of je krijgt een flinke boete in de brievenbus.
ik heb met uitkeringsgeld duizenden euro's al opgespaard hoor (4000 momenteel)
pi_95832384
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee ze is 21 en eerste jaars inderdaad.

Vertel eens MliG hoe houd jij gevoelens onder controle als het gevoel van wanhoop komt opzetten?
de meeste mensen gaan dan naar bed, brullen in hun kussen en proberen de volgend edag opnieuw
pi_95832387
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hij gebruikt geen stufi...
pi_95832423
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

gut ik las stuffie, kreeg ik even een ander beeld zeg
pi_95832466
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is echt pure onzin! :')
  donderdag 21 april 2011 @ 23:08:54 #247
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95832474
quote:

[..]

jawel , die krijg ik ook nog.
daarom lukt het sparen zo goed.
ik eet amper, ik kom amper me huis uit. en ik heb een groter inkomen dan schenkstroop denk ik(stufie iig al meer)

ik krijg zeer ruim 1000 euro per maand, en dan ook nog huursubsidie en zorgtoeslag en alles:)
pi_95832494
quote:

[..]

Dan nog kunnen ze misschien z'n inschrijving weigeren. Jaar na jaar geen progressie maken is iets van het verleden volgens mij.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jawel , die krijg ik ook nog.
daarom lukt het sparen zo goed.
ik eet amper, ik kom amper me huis uit. en ik heb een groter inkomen dan schenkstroop denk ik(stufie iig al meer)

ik krijg ruim 1000 euro per maand, en ook nog huursubsidie en alles:)
Ik krijg dus nog minder dan jou, en ik weet wel goed te eten. Best raar toch. Jij komt er wel zo te horen.
Ron Paul 2012
pi_95832543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

och aardbei.
dan heb je allemaal vriendinnen, en ze hebben het allemaal over jongens, en zij kunnen jongens krijgen, en alles.
en op jou stappen nooit jongens af(daar klagen meisjes weleens over). maar ook nog veel erger, als je zelf wat probeert wordt je ook keihard op je hart getrapt (diversen verhalen richard, mij schenkstroop, etc)
en dan zie je al je vriendinnen dingen krijgen met jongens, en liefde krijgen
en elke keer doet het pijn als ze het daarover hebben
en op een gegeven moment wil je dan ook minder met hun omgaan

het is kut!
Terwijl juist die vrienden/vriendinnen je kunnen helpen. Minder met ze omgaan bij goede vriendschap is het domste wat je kan doen. Dan raak je sociaal geïsoleerd en daar zit je dan. Als je wel vrienden hebt hoef je ook niet alles alleen te ondernemen en dan krijg je ook liefde, mits het echte vrienden zijn.
  donderdag 21 april 2011 @ 23:10:46 #250
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95832571
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dan nog kunnen ze misschien z'n inschrijving weigeren. Jaar na jaar geen progressie maken is iets van het verleden volgens mij.
oh kut!

maar ik heb geen bindens studieadvies, iig elk jaar krijg ik negatatief advies (uiteraard), maar ik schrijf me gewoon opneiuw in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')