Ehh, zij heeft een relatie met die persoon (sort of), jij niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zie hier! het is dus wel normaal!
want formerjellybean heeft het ook.
dus het is niet zo vreemd dat ik jarenlang me middelbareschoolvriendinnetje elke dag in me gedachtes vaak had, en dat het pas heel langzaam en traag ietsjes minder werd jaren later pas
Kerel, als je zelfs hier iedereen in je harnas weet te jagen, moet je echt eens serieus naar jezelf te kijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou geweldig, het gaat me denk ik niks opleveren.
Vrouwen gaan me niet zien staan, misschien krijgen ze het voor elkaar om me te hersenspoelen zodat ik mezelf kan accepteren maar dan nog blijf ik alleen.
Ik had graag ouders en een familie gehad dan was ik misschien in staat geweest om het vol te houden en alleen te leven.
Daarom ook dat ik die vriendin helemaal zag zitten om iets mee op te bouwen want zelf heeft ze ook problemen en zoekt ze ook een leuke jongen om iets mee te beginnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef missyB het volgende:
[..]
t lijkt mij eerlijk gezegd ook niet fair tov evt partner om met zo n enorme rugzak aan te komen.
Vind eigenlijk dat je eerst verplicht bent aan jezelf om aan jezelf te werken.
Dan ben je een idioot, want niets wees daarop.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik dacht dat te hebben gevonden, Maar het bleken enkel leugens te zijn
Godverdomme. Echt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daarom ook dat ik die vriendin helemaal zag zitten om iets mee op te bouwen want zelf heeft ze ook problemen en zoekt ze ook een leuke jongen om iets mee te beginnen.
En dat zegt ze ook tegen mij en dan ga ik me kut voelen omdat ik dus niet goed genoeg ben voor haar alleen maar door mijn kk uiterlijk!
Helemaal niet want ze zei dagelijks "ik geef om je", " ik laat je nooit vallen " ik hou van je " maar dit waren dus leugens vanwege haar emotionele instabiliteit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je een idioot, want niets wees daarop.
En dat hebben wij bij beide scharrels van je meteen gezegd.
Fools hope...
Ja wat? het is toch zo? mijn problemen zijn dan voor een groot gedeelte opgelost en de hare ook. Bovendien zijn we beide totaal niet kansloos!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Godverdomme. Echt.
Nee laat ook maar.
Nou 2 emotioneel instabiele mensen lijkt mij nou niet echt een retegoeie combi, kan het mis hebben hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja wat? het is toch zo? mijn problemen zijn dan voor een groot gedeelte opgelost en de hare ook. Bovendien zijn we beide totaal niet kansloos!
Dat riep ik toch al meteen? Ik snap dat je hier geen ervaring mee hebt, maar ze had je al eerder laten vallen en je weet hoe labiel ze is. Tevens lijkt me dat vriendschappelijk, die kreten. Als je dan gaat neuken wordt alles anders...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Helemaal niet want ze zei dagelijks "ik geef om je", " ik laat je nooit vallen " ik hou van je " maar dit waren dus leugens vanwege haar emotionele instabiliteit.
Humor heb je iig wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja wat? het is toch zo? mijn problemen zijn dan voor een groot gedeelte opgelost en de hare ook. Bovendien zijn we beide totaal niet kansloos!
Keep kidding yourself...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen zou ongekend hoog zijn als ze me echt zou willen. En ze kent me hele leven al zo'n beetje en ik de hare! en we helpen elkaar gewoon heel erg.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef missyB het volgende:
Kom sluit af en ga naar bed,dan ben je morgen weer een dag dichterbij je therapie
huh? hoe bedoel je?quote:
welterusten richard!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slaap ze Richard.Of anders spreken we af dat je pas weer post als je vooruitgang boekt. Want dit is #1 all over again.
Domste. idee. ooit. Dat ook nog eens. Over een jaar komt ze weer bij je uithuilen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
huh? hoe bedoel je?
Hallo ik heb gewoon mijn VWO en HBO afgemaakt hoor? en zij begint weer met haar studie Psychologie in september. Verder zijn we beide heel zelfstandig en hebben een eigen woning en auto etc.
Ik ben alleen kansloos in de liefde op alle andere vlakken heb ik best wel goed voor elkaar.
Ik hoop het, maar ik ben bang dat ze het contact heeft verbroken na mijn wanhopige smsjes...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Domste. idee. ooit. Dat ook nog eens. Over een jaar komt ze weer bij je uithuilen.
Niets aan te doen. De bal ligt bij haar. Jij kan enkel afwachten, wat ik je afraad. En naar bed gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik ben bang dat ze het contact heeft verbroken na mijn wanhopige smsjes...
Dan blijf je toch 28 jaar alleen als je dat liever wilt?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef missyB het volgende:
Door de gesprekken hier vraag ik me ook wel af of er echt mensen zijn die denken dat d eliefde zaligmakend is?
Ik ben gek op de liefde en op mijn eigen lief maar jee tis hard werken hoor om het allemaal op de rit te houden.
En soms betrap ik mezelf erop dat alleen wonen etc toch echt wel makkelijker is.
Zou mn lief niet willen missen maar het vergt dag in dag uit inspanning,aanpassing en noem het maar op.
Dat heb je inderdaad voor iemand over van wie je houdt maar zaligmakend is het lang niet altijd
Men wil altijd hebben wat men niet kan krijgen. En als je het eenmaal hebt kan het best tegenvallen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef missyB het volgende:
Door de gesprekken hier vraag ik me ook wel af of er echt mensen zijn die denken dat d eliefde zaligmakend is?
Ik ben gek op de liefde en op mijn eigen lief maar jee tis hard werken hoor om het allemaal op de rit te houden.
En soms betrap ik mezelf erop dat alleen wonen etc toch echt wel makkelijker is.
Zou mn lief niet willen missen maar het vergt dag in dag uit inspanning,aanpassing en noem het maar op.
Dat heb je inderdaad voor iemand over van wie je houdt maar zaligmakend is het lang niet altijd
Ah, jij bent dus zo'eentje die een leuk IQ heeft, maar een betreurend EQ.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
huh? hoe bedoel je?
Hallo ik heb gewoon mijn VWO ( het kostte me wel veel moeite maar toch gehaald) en HBO afgemaakt hoor? en zij begint weer met haar studie Psychologie in september. Verder zijn we beide heel zelfstandig en hebben een eigen woning en auto etc.
Ik ben alleen kansloos in de liefde op alle andere vlakken heb ik best wel goed voor elkaar.
IK geloof je graag, maar vanuit mannelijk oogpunt is dit een onacceptabele gedachte.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee als je maar een rijk sociaal leven hebt met een fijne vriendengroep. Ik heb liever een hele hechte vriendengroep dan een vriendje, echt waar. Sowieso gaat alles dan veel makkelijker.
je hebt beter voor elkaar dan ik!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
huh? hoe bedoel je?
Hallo ik heb gewoon mijn VWO ( het kostte me wel veel moeite maar toch gehaald) en HBO afgemaakt hoor? en zij begint weer met haar studie Psychologie in september. Verder zijn we beide heel zelfstandig en hebben een eigen woning en auto etc.
Nee, open er maar 1.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef missyB het volgende:
hebben ze hier ook een topic ergens over frustratie en agressie bij vrouwen van 37?
Hmmm zou dat iets voor mij zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef missyB het volgende:
hebben ze hier ook een topic ergens over frustratie en agressie bij vrouwen van 37?
Ja, je beseft je dat je nu sowieso al hard in de shit zit dankzij deze nieuwe regering? Je bent een langstudeerder, ik zou er maar aan beginnen te denken om te gaan werken, kerel. Of je krijgt een flinke boete in de brievenbus.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je hebt beter voor elkaar dan ik!
hoe oud is ze ookalweer? 22 ofzo? en is ze ook eerstejaars dan weer?
dan voel ik me niet zo eenzaam en durf ik misschien eerder weer naar school. eerder door missyb ook al. het is motivatie voor me
ik schat zo in van welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hmmm zou dat iets voor mij zijn
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
IK geloof je graag, maar vanuit mannelijk oogpunt is dit een onacceptabele gedachte.
Vast wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef missyB het volgende:
quote:
We gaan naar Utrecht toe om daar wat rond te lopen en wat te drinken. Ze woont in Rotterdam, dus leek het me een goede tussenweg. Verder verwacht ik eerlijk gezegd helemaal niks, maar ik hoop echt dat ik mijn negatieve gedachtes onder druk kan houden.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij had toch een date binnenkort? Wat gaan jullie doen?
och aardbei.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Was lekker weer trouwens. Mocht eerder weg van 't werk, ben lekker op terrasje gaan zitten. 's avonds gezellig over de markt gelopen en gewinkeld. Daar moet je ook van kunnen genieten, die kleine dingen. Had verder niet als iwannabehigh dat er makkelijk contact kwam met anderen op het terras, maar er waren dan ook geen bekenden die dichtbij zaten zoals in zijn geval.Alleen mijn eigen groepje.
Nee ze is 21 en eerste jaars inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je hebt beter voor elkaar dan ik!
hoe oud is ze ookalweer? 22 ofzo? en is ze ook eerstejaars dan weer?
dan voel ik me niet zo eenzaam en durf ik misschien eerder weer naar school. eerder door minnemin ook al. het is motivatie voor me
ik heb met uitkeringsgeld duizenden euro's al opgespaard hoor (4000 momenteel)quote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, je beseft je dat je nu sowieso al hard in de shit zit dankzij deze nieuwe regering? Je bent een langstudeerder, ik zou er maar aan beginnen te denken om te gaan werken, kerel. Of je krijgt een flinke boete in de brievenbus.
de meeste mensen gaan dan naar bed, brullen in hun kussen en proberen de volgend edag opnieuwquote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ze is 21 en eerste jaars inderdaad.
Vertel eens MliG hoe houd jij gevoelens onder controle als het gevoel van wanhoop komt opzetten?
Hij gebruikt geen stufi...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, je beseft je dat je nu sowieso al hard in de shit zit dankzij deze nieuwe regering? Je bent een langstudeerder, ik zou er maar aan beginnen te denken om te gaan werken, kerel. Of je krijgt een flinke boete in de brievenbus.
Dat is echt pure onzin!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
IK geloof je graag, maar vanuit mannelijk oogpunt is dit een onacceptabele gedachte.
jawel , die krijg ik ook nog.quote:
Dan nog kunnen ze misschien z'n inschrijving weigeren. Jaar na jaar geen progressie maken is iets van het verleden volgens mij.quote:
Ik krijg dus nog minder dan jou, en ik weet wel goed te eten. Best raar toch. Jij komt er wel zo te horen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jawel , die krijg ik ook nog.
daarom lukt het sparen zo goed.
ik eet amper, ik kom amper me huis uit. en ik heb een groter inkomen dan schenkstroop denk ik(stufie iig al meer)
ik krijg ruim 1000 euro per maand, en ook nog huursubsidie en alles:)
Terwijl juist die vrienden/vriendinnen je kunnen helpen. Minder met ze omgaan bij goede vriendschap is het domste wat je kan doen. Dan raak je sociaal geïsoleerd en daar zit je dan. Als je wel vrienden hebt hoef je ook niet alles alleen te ondernemen en dan krijg je ook liefde, mits het echte vrienden zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
och aardbei.
dan heb je allemaal vriendinnen, en ze hebben het allemaal over jongens, en zij kunnen jongens krijgen, en alles.
en op jou stappen nooit jongens af(daar klagen meisjes weleens over). maar ook nog veel erger, als je zelf wat probeert wordt je ook keihard op je hart getrapt (diversen verhalen richard, mij schenkstroop, etc)
en dan zie je al je vriendinnen dingen krijgen met jongens, en liefde krijgen
en elke keer doet het pijn als ze het daarover hebben
en op een gegeven moment wil je dan ook minder met hun omgaan
het is kut!
oh kut!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan nog kunnen ze misschien z'n inschrijving weigeren. Jaar na jaar geen progressie maken is iets van het verleden volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |