Ach joh in een paar maanden kan dat veranderd zijn zeker als ik kijk naar mijn eigen wispelturigheid.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je de ware ontmoet, dan weet je dat allebij van elkaar.
Weet je hoeveel kip die negers op de bbq gooienquote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
BBQ'n is toch ook meer iets voor blanken of niet?
toch allebeiquote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allebei![]()
En nee dat kan je niet weten. Wil je weten hoeveel mensen in een doodongelukkig huwelijk blijven hangen omdat dat "hoort" ?
Ik haal meestal meer worst dan kip.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kip die negers op de bbq gooien
Ja en als het goed gaat echt hulde!!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toch allebeiik zat te twijfelen
![]()
Nouja, dat kan kloppen, maar mijn ouders zijn ook al 25 jaar bij elkaar en hebben ook geen problemen in het huwelijk, dus het kan wel. Als het een kuthuwelijk is, dan moet je gewoon scheiden. Klaar.
Dat is het risico van het huwelijk de kans is meestal 50/50.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als het goed gaat echt hulde!!![]()
Maar zo vaak gezien dat het niet goed ging.
Dus weet je nooit van tevoren of het de ware is of nietquote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het risico van het huwelijk de kans is meestal 50/50.
Ja dat zeg ik toch ook, je weet het nooit zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus weet je nooit van tevoren of het de ware is of niet
Dat kan bij de ander dan misschien veranderd zijn, maar als ik voor iemand gevoelens voel, dan blijft dat en gaat dat nooit weg... Monogaam als de pest ftw. Aan de andere kant natuurlijk ook lastig, omdat je dan oude liefdes ontmoet en dan denkt "kut, jij was ook aardig mooi en leuk", maar meestal denk ik dan bij mezelf "degene die ik nu heb is veel leuker".quote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach joh in een paar maanden kan dat veranderd zijn zeker als ik kijk naar mijn eigen wispelturigheid.
Ja dit dus. Ik heb die plaat al 40x gehoord ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef mr-green het volgende:
lippy kidsal bij de eerste toon
(ben hiervoor gewoon uit mijn chille stoel gekomen op t balkon
)
Nou ik zit wat anders in elkaar danquote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan bij de ander dan misschien veranderd zijn, maar als ik voor iemand gevoelens voel, dan blijft dat en gaat dat nooit weg... Monogaam als de pest ftw. Aan de andere kant natuurlijk ook lastig, omdat je dan oude liefdes ontmoet en dan denkt "kut, jij was ook aardig mooi en leuk", maar meestal denk ik dan bij mezelf "degene die ik nu heb is veel leuker".
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oh, ik naai ook niet op de eerste date. Soms. Maar dan nog, het is echt niks voor mij, zoiets. Je weet nooit of iemand de ware is. Relaties kunnen ook na een jaar of twee over zijn. En een relatie zonder seks zie ik absoluut niet zitten.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet meteen de eerste dag dat ik een vriendin heb haar helemaal ondersteboven neuken, maar dat mag wachten tot ik zeker weet dat dat echt wel de ware gaat zijn. Dat betekent in theorie dat ik dan zeker weet dat we voor altijd bij elkaar blijven, dus kan ik net zo goed trouwen.
Buurman?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef mr-green het volgende:
[..]kom maar eens langs bij mij. In het parkje voor mij BBQ-en (bijna elke dag) zo'n 30 Anti's. Ziet er wel gezellig uit
No offece. Maar dat kan alleen maar gezegd worden door iemand die nooit seks heeft gehad.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach joh als je van haar houdt en zij van jou is dat niet zo belangrijk.
Sex is net zo belangrijk als je het zelf maakt.
Echt nietquote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee het is waar ik ben nog maagd maar ik vind dat er belangrijkere dingen zijn dan seks.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offece. Maar dat kan alleen maar gezegd worden door iemand die nooit seks heeft gehad.
Ik dacht het jij zegt hetquote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offece. Maar dat kan alleen maar gezegd worden door iemand die nooit seks heeft gehad.
Die zijn er ook. Maar je moet de waarde van goede seks niet onderschatten.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het is waar ik ben nog maagd maar ik vind dat er belangrijkere dingen zijn dan seks.
Ja dit dus ik en mijn neger vrienden gaan zaterdag BBQen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |