Stand #2189quote:
Stand #2189quote:
quote:was een Nederlands ontdekkingsreiziger, opperhoofd in Hirado, bewindhebber van de VOC en gouverneur-generaal van Nederlands-Indië.
Hendrik.quote:
Stand #2189quote:
Stand #2189quote:
Stand #2189quote:
Stand #2189quote:
quote:
quote:[...]heeft zijn belangstelling inmiddels verlegd en richt zich op het produceren. Achter de knoppen scoort hij meteen een regelrechte hit met het sterke Spooky's Day Off van The Swinging Soul Machine. Tevens ondersteunt hij Sandy Coast, Earth and Fire, Livin' Blues, en in de jaren tachtig: Danny de Munk en Novo Band. Maar zijn grootste triomf behaalt
in 1981. Hij rijgt een aantal gemakkelijk in het gehoor liggende Beatles-klassiekers aan elkaar, voegt er Venus van Shocking Blue en Sugar Sugar van The Archies eraan toe, zet er een disco-beat onder en gebruikt de projectnaam Stars on 45. In luttele weken staat de single nummer een. Maar daar blijft het niet bij. Heel Europa gaat overstag en zelfs in Amerika wordt de toppositie bereikt. Na Venus van Shocking Blue is Stars On 45 de tweede Nederlandse nummer-een-hit in de Verenigde Staten.
Ik las 1 regeltje verkeerd. Robbie was van Shocking Blue en Venus, vandaar.quote:
Natuurlijkquote:
Sinbad jaquote:
Yep, van de week nog gevraagd bij Per Seconde Wijzerquote:
Inderdaad.quote:
Stand #2189:quote:
quote:
quote:
Nja, als je het weet dan kop jij hem er toch gewoon inquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja lol. Ik weet de namen van de 3 grootste eilanden wel, maar nu heb ik dus 2 keer de verkeerde gegokt.
Iemand anders mag hem wel inkoppen dan, hehe.
Mooie filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
quote:
Die musicalprijs deed het 'em, anders had Eric Clapton of iemand van vergelijkbaar kaliber ook nog gekund.quote:
Uiteraard!quote:
Dat had ik niet eens gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:47 schreef Flitspaal het volgende:
Gezien het tekstje:
Dochter van Paul McCartney?
lil' kimquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef Yankee het volgende:
[ link | afbeelding ]
Naam van dit exemplaar?
quote:
liep je weer eens achter lub? :-)quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:03 schreef lubje25 het volgende:
die zat nog een jaartje bij Discovery meen ik. Breek mijn hoofd erover wie het wel kan zijn.
En die was uiteraard goed (ik lag nog even te slapen in de trein)quote:
Vergelijkbaar niveau als wielrenners alleen een ander vakgebied...quote:
Tja, zal ik ook wat vragen beginnen stellen uit mijn vakgebied. Heb ik geen problemen meequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:01 schreef MREn het volgende:
[..]
Vergelijkbaar niveau als wielrenners alleen een ander vakgebied...
Met dat verschil dat dit inderdaad gewoon Havo-eindexamenniveau is geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |