gisteravond plusminus 20:10 59-41 voor joquote:Op donderdag 21 april 2011 12:41 schreef willllll het volgende:
ergens nog een tussenstand laura--jo??
Ik had gedacht dat die gene voor mij dat wel zou doen, omdat ik door het slotje ging. Sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dan toch niemand een nieuwe opent...
waarom wachten? als de ander eerder is krijg je gewoon een melding dat er al een vervolg is geopend.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef iBenny het volgende:
Ik zie #rooiebroek weer!
[..]
Ik had gedacht dat die gene voor mij dat wel zou doen, omdat ik door het slotje ging. Sorry
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef K_L het volgende:
Ik mag toch hopen dat Lau vanavond vertrekt
Jah toch? Anders wordt het wel heel erg stil in dat huis.quote:
daarom, en sinds 24 uur is ze opeens wel wakker...valt wel op he?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:44 schreef K_L het volgende:
[..]
Jah toch? Anders wordt het wel heel erg stil in dat huis.
Laura ga je niet eens missen als ze weg is
Omdat er hier soms nogal moeilijk wordt gedaan over de Lapo en het hunten.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom wachten? als de ander eerder is krijg je gewoon een melding dat er al een vervolg is geopend.
Valt heul errug opquote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
daarom, en sinds 24 uur is ze opeens wel wakker...valt wel op he?
ik heb haar vorige week horen zeggen dat ze aan dat soort flauwe kul nooit mee zou doen ALS ze nog op de bank zou komen te zittenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
daarom, en sinds 24 uur is ze opeens wel wakker...valt wel op he?
en (bijna) gezellig een spelletje doen !quote:Op donderdag 21 april 2011 12:46 schreef K_L het volgende:
[..]
Valt heul errug op![]()
Ineens kan ze ook best lang rechtop zitten
Laura doet nooit ergens aan mee als ze haar er niet toe verplichtenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb haar vorige week horen zeggen dat ze aan dat soort flauwe kul nooit mee zou doen ALS ze nog op de bank zou komen te zitten
echt een geraffineerd mens is het ,bah , weg met haar !quote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb haar vorige week horen zeggen dat ze aan dat soort flauwe kul nooit mee zou doen ALS ze nog op de bank zou komen te zitten
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef Stability het volgende:
[..]
echt een geraffineerd mens is het ,bah , weg met haar !
Als we willen kunnen we denk ik nog wel naar haar gapende caps kijken - het zijn er zoveel!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef K_L het volgende:
Of iemand moet haar gapende caps heel erg gaan missen
Ik heb wel streamsquote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef Capaja het volgende:
[..]
graag !
NUUUUUUuuuuuuuuuuuuu
waarom doet geen 1 stream het ? is er een nieuw blik stagieres open getrokken ?
weet ik niet? maar als dat zo is, is dat toch niet zo erg?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef MargrietV het volgende:
Heeft Sego vannacht buiten geslapen?
Zou wel leuk zijn en ach Bart maakt toch ook van die vage (negatieve) grappen over de bewoners/programma.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze een beetje humor hebben zetten ze morgen in de Daily een bed klaar in de studio voor Laura.
is niet erg, was gewoon een vraag.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Stability het volgende:
[..]
weet ik niet? maar als dat zo is, is dat toch niet zo erg?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze een beetje humor hebben zetten ze morgen in de Daily een bed klaar in de studio voor Laura.
Het laatste gedeelte staan mensen vaak meer bij dan het eerste gedeelte. Dus nog ff snel een goede indruk achter laten, gelukkig weten wij wel beterquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
ze geeft de bloemetjes water !!!!!!!!!!!
hier doen de streams het gelukkig ook weer
volgens mij moets ie buiten blijven tijdens het ontbijtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is niet erg, was gewoon een vraag.
ok...nee ik weet het niet.. heb de streams uitgezet omdat steeds die streamlocks kwamenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is niet erg, was gewoon een vraag.
Beter dan de benchquote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij moets ie buiten blijven tijdens het ontbijt
ligt ze sinterklaasliedjes tegen die hond te zingenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Capaja het volgende:
zelfs segredo loopt weg als lau bij hem wil komen liggen
ik hoor haar nog zeggen : ik ben echt gewoon mezelf gebleven hierquote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef Stability het volgende:
[..]
ligt ze sinterklaasliedjes tegen die hond te zingenhoor wie klopt daar kinderen......
nou , dan weten we dat ook weer...ik hoop dat haar oppas adresje hetzelfde als wij hebben gezien....weg baantje !!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik hoor haar nog zeggen : ik ben echt gewoon mezelf gebleven hier
neuh deze is veel knapper !quote:
kijk die enge botten uitsteken danquote:
ze zegt : kleine lolbroek tegen jequote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef Freule het volgende:
o my god ik had gereageerd op twitter op een tweed van Cynthia krijg ik dit bericht terug.![]()
![]()
SST_Cynthia SST Cynthia
"@karinfrissen: @SST_Cynthia yeppp Joanna staat op 99% en laura op 1 %" hahaha kleine lolbroek van me! ;-) #sstnl
ze is moe van de bloemetjes water gevenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef K_L het volgende:
Ach ze ligt op de grond, mag ze niet meer op haar bed?
Of had ze dit plekje nog niet geprobeerd?
Oh jah, stom van me, ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze is moe van de bloemetjes water geven
wil je erover praten ?quote:
ze gaat gewoon over bart heenhangen...of ze vouwt zich weer dubbel op de krukquote:Op donderdag 21 april 2011 13:00 schreef ABundy het volgende:
Hoe moet dat straks in de studio met Bart waar geen bed is om te liggen? Hoe redt Luira zich daaruit?!
wat zijn ze eigenlijk aan het doen? karim tekent een vervormd hakenkruis?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef muzas het volgende:
Ik vind Karim en Gerard echt liev bezig....
hij is nog in de boekjes aan het schrijven, en dit word (denk ik) een mandelaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
wat zijn ze eigenlijk aan het doen? karim tekent een vervormd hakenkruis?
hmm hmm ...mjah....ja...mmmquote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef K_L het volgende:
Met Mo zijn ook altijd leuke gesprekken daar he?
njaah.. njaah .. njaah.. njaah
schatje, weet dat we er altijd voor je zijn 24/7 fakking 1000000% zeker !quote:
er word wel heeeeeeeeel veel voor deze twee genomineerden gedaan he?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
hij is nog in de boekjes aan het schrijven, en dit word (denk ik) een mandela
Zou ze dan binnenkort beschermd dier worden? Gaat Unicef al actie voeren? Green Peace al op barricade?quote:
Karim is in de vriendschapboekjes aan het schrijven.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
wat zijn ze eigenlijk aan het doen? karim tekent een vervormd hakenkruis?
ze krijgen alleen een boekje, toch ?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
er word wel heeeeeeeeel veel voor deze twee genomineerden gedaan he?
en gisteren champagne, eergisteren ook champagne, toneelstukjes....slijm gesprekken etc etc..het houdt niet opquote:Op donderdag 21 april 2011 13:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze krijgen alleen een boekje, toch ?
die slijmgesprekken hebben we al eerder gehad , met dat rad van fortuin enzoquote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Stability het volgende:
[..]
en gisteren champagne, eergisteren ook champagne, toneelstukjes....slijm gesprekken etc etc..het houdt niet op
weet je wat ik denk................................die gaan er alle twee uit.wordt een 50/50quote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
er word wel heeeeeeeeel veel voor deze twee genomineerden gedaan he?
denk je? hmm ja alles kan natuurlijk, we zullen het zien vanavond..quote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Freule het volgende:
[..]
weet je wat ik denk................................die gaan er alle twee uit.wordt een 50/50
ik kan het niet zien vanavondquote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Stability het volgende:
[..]
denk je? hmm ja alles kan natuurlijk, we zullen het zien vanavond..
muchosquote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
schatje, weet dat we er altijd voor je zijn 24/7 fakking 1000000% zeker !
Week v/d verbroedering... hand in hand weer terug naar NLquote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Freule het volgende:
[..]
weet je wat ik denk................................die gaan er alle twee uit.wordt een 50/50
Als de kijkcijfers zich zo blijven ontwikkelen is het sowieso goedkoper om alle overgebleven kijkers naar Portugal over te vliegen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Overigens wel grappig, een kijker van het programma uit het niets droppen in dat huis. Geeft leuke TV. Misschien iets om te onthouden voor een volgende RLS, omdat gewoon eens te doen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Freule het volgende:
[..]
oh !! en er is geen herhaling he? misschien neemt flash het op ofzo?quote:
Of ze krijgen allebei een missie en mogen allebei blijven!!!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Freule het volgende:
[..]
quote:
Ik denk een Mandalaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
hij is nog in de boekjes aan het schrijven, en dit word (denk ik) een mandela
Wat had je dan verwacht? marathonneuken en comazuipen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:09 schreef akveor het volgende:
De bezigheidstherapie van vandaag: speelkaarten maken.... <zucht>
Wat is ze intelligent hè?!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Verity het volgende:
Geer: hebben jullie de J voor Boer?
Mo: Jack betekent dat
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Verity het volgende:
Geer: hebben jullie de J voor Boer?
Mo: Jack betekent dat
aan het kruis timmeren danquote:Op donderdag 21 april 2011 13:13 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel wat scheerlijnen aan dat hoofd vastmaken voor ze omval
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:13 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel wat scheerlijnen aan dat hoofd vastmaken voor ze omval
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef Verity het volgende:
De zelfgemaakte kaarten moeten worden ingeleverd.
Jah nu wel jah .. hadden ze het 4 dagen eerder gedaan had ze waarschijnlijk vriendelijk bedankt daarvoorquote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef Stability het volgende:
ze is helemaal in dr element he, met knutselen
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef Verity het volgende:
De zelfgemaakte kaarten moeten worden ingeleverd.
ja nog steeds.....laura houdt haar kop alweer vast, voor dat ie eraf roltquote:
Als ze daar nu krachten voor aan het sparen waren dat had ik hier geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? marathonneuken en comazuipen?
Dat klopt toch?quote:
Ze gebruikt nog net niet beide handenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:16 schreef Stability het volgende:
[..]
ja nog steeds.....laura houdt haar kop alweer vast, voor dat ie eraf rolt
Geen idee, moet van de stem.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt toch?
Waarom moeten ze die kaarten inleveren?
kheb haar ook nog maar 1 keer zien gapen trouwens..quote:
ze hebben de kaarten gemaakt met spullen die ze eigenlijk moeten gebruiken voor de genomineerde (met name de stiften)quote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
Gokspellen.. daarom zal het wel niet mogen
Nee hoor, weken geleden (met Guido nog) hebben ze fanatiek zitten pokeren.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
Gokspellen.. daarom zal het wel niet mogen
bij mij werkt alles zoals het hoort...geluid, cams ,allesquote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef superkokje het volgende:
gelukkigb heb iok geen geluid bij de streams
Warmte en sympathie straalt ze iig zeker niet uit. Ontevreden hoofd.quote:
Lief gezichtjequote:
ijskoude kop zit eropquote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Warmte en sympathie straalt ze iig zeker niet uit. Ontevreden hoofd.
Ohw ja...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nee hoor, weken geleden (met Guido nog) hebben ze fanatiek zitten pokeren.
welke streams gebruik jequote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Stability het volgende:
[..]
bij mij werkt alles zoals het hoort...geluid, cams ,alles
Ze denkt veel na en dan zie je dat aan haar gezicht.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer... we hebben dinsdag toch al die ellenlange slaapverwekkende speech van um gehad?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:16 schreef Verity het volgende:
Heb het idee dat Karim beter ff ergens alleen kan gaan zitten, zodat hij rustig kan nadenken over wat hij wilt schrijven aan de genomineerden.
Nou nou, poeh poehquote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb haar ook nog maar 1 keer zien gapen trouwens..
geniet er nog maar ff van , PB...morgen kan het niet meerquote:
maar even opnieuw opstarten dan, doet niksquote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef Stability het volgende:
[..]
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
in firefox hoor, met addblockquote:Op donderdag 21 april 2011 13:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar even opnieuw opstarten dan, doet niks
dat komt omdat ze heeft gerust na het bloemen water gevenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb haar ook nog maar 1 keer zien gapen trouwens..
Nou, ze heeft ook wel reden tot bedenkelijk kijken. Al die huichelaars die de laatste dagen tegn haar zeggen dat ze hopen dat ze niet weggaat.. Maar ze zijn er wel stuk voor stuk verantwoordelijk voor dat ze op de bank zit..quote:
oh ja, haar middagdutje komt straks weerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:22 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat komt omdat ze heeft gerust na het bloemen water geven
Het is iedere week weer hetzelfdequote:Op donderdag 21 april 2011 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ze heeft ook wel reden tot bedenkelijk kijken. Al die huichelaars die de laatste dagen tegn haar zeggen dat ze hopen dat ze niet weggaat.. Maar ze zijn er wel stuk voor stuk verantwoordelijk voor dat ze op de bank zit..
ze was zelf de grootste huigelaar toch? dat alex eruit moest door haar...wat ze zogenaamd niet wist?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ze heeft ook wel reden tot bedenkelijk kijken. Al die huichelaars die de laatste dagen tegn haar zeggen dat ze hopen dat ze niet weggaat.. Maar ze zijn er wel stuk voor stuk verantwoordelijk voor dat ze op de bank zit..
stuk voor stuk ?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is em, een ontevreden uitstraling heeft zequote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wist ze ook niet. Er werd gezegd dat het niet slagen van de missie consequenties zou hebben voor Alex. Er is nooit over nominatie of evictie gesproken.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
[..]
ze was zelf de grootste huigelaar toch? dat alex eruit moest door haar...wat ze zogenaamd niet wist?
Fabrikanten. Zal. Onleuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef Johan1711 het volgende:
Fabriekanten van plastic lichaamsonderdelen bezetten deel vliegveld.
Onder leiding van Mevr. Diane StrakgetrokkenjongensmeisjesoplichtendeMediahoer hebben vanmorgen de bulderbaan bezet. Dit in verband met de eventuele terugkeer van JojankaBulletjeTeringZweert t.
Zij hebben dit gedaan omdat inmiddels is bewezen dat siliconentieten er bij windkracht 3 er vanaf kunnen waaien. Diane zak er via haar malafide chirurgen voor zorgen dat de lucht strakgetrokken word. De plasticfabriekanten zullen een windscherm vormen. Bulletje heeft bij t bericht van de terugkomst van zijn bazinnetje asiel aangevraagd en gekregen in Blijdorp.
met Moquote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef Verity het volgende:
Mo: Wat moeten we nu anders doen Gerard?
Gerard: Een goed gesprek voeren
Bij gebrek aan beter kun je deze kleintjes es proberen?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef Johan1711 het volgende:
Fabriekanten van plastic lichaamsonderdelen bezetten deel vliegveld.
Onder leiding van Mevr. Diane StrakgetrokkenjongensmeisjesoplichtendeMediahoer hebben vanmorgen de bulderbaan bezet. Dit in verband met de eventuele terugkeer van JojankaBulletjeTeringZweert t.
Zij hebben dit gedaan omdat inmiddels is bewezen dat siliconentieten er bij windkracht 3 er vanaf kunnen waaien. Diane zak er via haar malafide chirurgen voor zorgen dat de lucht strakgetrokken word. De plasticfabriekanten zullen een windscherm vormen. Bulletje heeft bij t bericht van de terugkomst van zijn bazinnetje asiel aangevraagd en gekregen in Blijdorp.
zware consequenties he....dat werd er 2 keer duidelijk bij verteld...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wist ze ook niet. Er werd gezegd dat het niet slagen van de missie consequenties zou hebben voor Alex. Er is nooit over nominatie of evictie gesproken.
En dat Laura zich daar niet voor liet lenen spreekt alleen maar in haar voordeel. Meiden die zich voor dit soort dingen lenen hebben in het dagelijks leven een specifieke benaming, die Laura hier overigens zeker en vast ook gekregen zou hebben als ze de bewuste missie wel naar de letter had uitgevoerd.
Dat bedoel ik, een deel van die andere personen zegt wel dat ze zou moeten blijven, maar hebben haar wel keihard op die bank geflikkerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:24 schreef Capaja het volgende:
[..]
stuk voor stuk ?
er was zeggen en schrijven EEN persoon die haar in de finale wilde hebben
geer legt vaak heel subtiel de vinger op de zere plek !quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef Verity het volgende:
toch delen hequote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef K_L het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter kun je deze kleintjes es proberen?
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
nou vooruit.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wist ze ook niet. Er werd gezegd dat het niet slagen van de missie consequenties zou hebben voor Alex. Er is nooit over nominatie of evictie gesproken.
En dat Laura zich daar niet voor liet lenen spreekt alleen maar in haar voordeel. Meiden die zich voor dit soort dingen lenen hebben in het dagelijks leven een specifieke benaming, die Laura hier overigens zeker en vast ook gekregen zou hebben als ze de bewuste missie wel naar de letter had uitgevoerd.
Helaas moet Geer zichzelf vaak herhalen, voordat ze het door hebben (lees: als het überhaupt door hebben)quote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
geer legt vaak heel subtiel de vinger op de zere plek !
Je bent er wel een paar vergeten hoor.quote:
njahh njahhhquote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef Verity het volgende:
vanaf het moment dat ze Alex zoende? wat deed ze daarvoor dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef Capaja het volgende:
[..]
nou vooruit.
Je hebt gelijk !
DAT deel van laura daar heb ik inderdaad respect voor, ook voor het feit dat ze niet/nauwelijks drinkt. Die 2 dingen waardeer ik ENORM, waarom ze van mij wel weg mag is inderdaad dat ze weinig tot niets toevoegt vanaf het moment dat ze alex gezoend heeft
Ernstige consequenties, als ik het me goed herinner. Tot dan toe behelsden die altijd een aderlating v.w.b. kluisinhoud..quote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef Stability het volgende:
[..]
zware consequenties he....dat werd er 2 keer duidelijk bij verteld...
Laura er zich niet voor leentquote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
toch delen he![]()
ik neem terug wat ik eerder zei![]()
thanx
met guido was ze nog wel gezellig, en toen ze vast zat aan Karim vond ik haar ook best gezelligquote:Op donderdag 21 april 2011 13:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vanaf het moment dat ze Alex zoende? wat deed ze daarvoor dan?![]()
Gapen en luieren met Guido
En Guido kriebelenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vanaf het moment dat ze Alex zoende? wat deed ze daarvoor dan?![]()
Gapen en luieren met Guido
let ook eens op flippie !quote:Op donderdag 21 april 2011 13:32 schreef Stability het volgende:
kijk dr eens vreten van die snoepjes...toen ze haar eigen snoep had verstopte ze de zak..en nam alleen sneaky als er (bijna ) niemand bij was....en als er iemand bij was kreeg die er 1 uit de zak die ze zelf pakte nota bene...
Nowlivequote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AMSTERDAM - Feestbeest en Oh Oh Tirol-ster Barbie zou in verwachting zijn van haar eerste kindje.
Dat meldt de website Nowlive. Barbie is volgens de website een paar weken in verwachting en helemaal in de wolken met haar zwangerschap.
Heb het gelezen jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AMSTERDAM - Feestbeest en Oh Oh Tirol-ster Barbie zou in verwachting zijn van haar eerste kindje.
Dat meldt de website Nowlive. Barbie is volgens de website een paar weken in verwachting en helemaal in de wolken met haar zwangerschap.
Dat is een idee-fixe die bij jou en nog een paar anderen leeft, maar ver bezijden de realiteit.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura er zich niet voor leentLaura heeft diverse pogingen gewaagd bij Karim, maar totaal mislukt.
oh oh tirolquote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat karim er niet in meegaat....ze zou maar al te graag willenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is een idee-fixe die bij jou en nog een paar anderen leeft, maar ver bezijden de realiteit.
Dat is omdat we nog zo lang moeten wachten tot vanavond.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
He wat?
[..]
Nee, het lijkt vandaag wel erger dan normaal
nou, echt nietquote:Op donderdag 21 april 2011 13:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
met guido was ze nog wel gezellig, en toen ze vast zat aan Karim vond ik haar ook best gezellig
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:32 schreef Stability het volgende:
kijk dr eens vreten van die snoepjes...toen ze haar eigen snoep had verstopte ze de zak..en nam alleen sneaky als er (bijna ) niemand bij was....en als er iemand bij was kreeg die er 1 uit de zak die ze zelf pakte nota bene...
he ho stop nouquote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nou, echt niet![]()
Met Guido deed ze niks, hij ook niet, alleen maar kriebelen en op bed liggen.
Met Karim wel , maar daar krijgt hij de credits voor, zij niet
Ze trekt echt een kop van: shit al die snoepjes worden opgegeten, nu kan ik ze niet meer verstoppen/bewarenquote:
Goed idee, dat ga ik ook zo makenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haha bljkbaar. Ik zit hier met een tostie. Ook goed te nassen
wattan?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
he ho stop nou![]()
ik ben helemaal GEEN laura fan![]()
maar ik heb een paar ja echt maar een paar leuke dingetjes gezien van haar
nou, dat ze zich niet als een ho*r neer laat zetten door de stem vind ik topquote:
Dacht al wat is het lekker rustigquote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef Stability het volgende:
wat me ook opvalt is dat sharon haar schreeuwbek lekker dicht heeft
ja he? sharon, mo en laura alledrie ff niet hyper aan de schreeuwquote:
geef die suiker uit de snoepjes nog een minuut of 5quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? sharon, mo en laura alledrie ff niet hyper aan de schreeuw
ieuw...roep het niet op asjeblieft !!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
geef die suiker uit de snoepjes nog een minuut of 5
dat hoofd wat ze trok toen ze erachter kwam dat in de brief aan lau stond dat karim lau leuk vond !quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef R0T29 het volgende:
Van Jo, kan ik ook echt helemaal niks bedenken, waarvan ik denk "oh ja... dat was lachen".
Ze had makkelijk kunnen flirten met Karim ipv kusjes geven enzo. Dan had de stem haar ook beloond. Meerdere bewoners zijn beloond voor het proberen van de missie, ondanks dat het niet geheel lukte.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
nou, dat ze zich niet als een ho*r neer laat zetten door de stem vind ik top
toen ze met boeien vast zat aan karim was ze ook goed te pruimen
en met guido vond ik haar (nog) wel leuk om tegen aan te kijken
ik hoop niet dat jullie meer vb's gaan vragen
Wat denk je dat ze gekregen hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef Stability het volgende:
[..]
pammetjes denk ik?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze gekregen hebben?
ze moest zo ver gaan dat alex jaloers zou worden, dat is net wat meer dan flirten denk ikquote:Op donderdag 21 april 2011 13:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze had makkelijk kunnen flirten met Karim ipv kusjes geven enzo. Dan had de stem haar ook beloond. Meerdere bewoners zijn beloond voor het proberen van de missie, ondanks dat het niet geheel lukte.
Ze was inderdaad leuker in de tijd dat Guido er was, toen was ze nog niet zoals ze nu is (op het liggen, gapen, slapen na dan)
Okeej 2 puntjes danquote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
LoL - dan kom Luira zo ook weer in actie.....zal ze de papiertjes opruimen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
geef die suiker uit de snoepjes nog een minuut of 5
meer was er ook niet hoorquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ze doet sowieso niet veel moeite om een missie te volbrengen, heeft even met Karim gekriebeld en vondt het toen welletjes, ook die liedjes lukten niet omdat ze domweg geen enkele moeite deed, bovendien zet niemand zich neer als een hoer, zelfs Mo niet vind ik, dus dat is snel verdiend.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
Voorbeeld:quote:Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze moest zo ver gaan dat alex jaloers zou worden, dat is net wat meer dan flirten denk ik
EXIT NUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze doet sowieso niet veel moeite om een missie te volbrengen, heeft even met Karim gekriebeld en vondt het toen welletjes, ook die liedjes lukten niet omdat ze domweg geen enkele moeite deed, bovendien zet niemand zich neer als een hoer, zelfs Mo niet vind ik, dus dat is snel verdiend.
Guido en zij hebben werkelijk geen ene bal gedaan behalve roepen dat ze het zo zwaar hadden, maar ik zag ze alleen maar kriebelen en luireren, zelfs Guido zei zelf dat ie pas na 5 weken los kwam in het spel. 5 weken!
En nogmaals; met Karim kwam door Karim.
Nu ze geen Guido, karim of Alex meer heeft zie je pas wat er overblijft van Laura; NIKS
dat dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze doet sowieso niet veel moeite om een missie te volbrengen, heeft even met Karim gekriebeld en vondt het toen welletjes, ook die liedjes lukten niet omdat ze domweg geen enkele moeite deed, bovendien zet niemand zich neer als een hoer, zelfs Mo niet vind ik, dus dat is snel verdiend.
Guido en zij hebben werkelijk geen ene bal gedaan behalve roepen dat ze het zo zwaar hadden, maar ik zag ze alleen maar kriebelen en luireren, zelfs Guido zei zelf dat ie pas na 5 weken los kwam in het spel. 5 weken!
Nu ze geen Guido, karim of Alex meer heeft zie je pas wat er overblijft van Laura; NIKS
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:43 schreef iBenny het volgende:
Ah, daar istie weer.... het Jo-momentje van de dag!
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef knagsje het volgende:
is er nog iemand die denkt dat Jo er uit moet????
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
aaachh het lijk en de begravenisondernemer
Ja ik, waarom weet ik eigenlijk niet, meer het idee dat iedereen er van overtuigt is dat Luira gaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef knagsje het volgende:
is er nog iemand die denkt dat Jo er uit moet????
Vond de missie vd week dat ze MOEST zingen, tijdens de daily wel geweldigquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido en zij hebben werkelijk geen ene bal gedaan behalve roepen dat ze het zo zwaar hadden, maar ik zag ze alleen maar kriebelen en luieren, zelfs Guido zei zelf dat ie pas na 5 weken los kwam in het spel. 5 weken!
zal Laura leuk vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef Verity het volgende:
OT: Knagsje, elke keer als ik je avatar zie, moet ik aan hamtaro denken
en hoe debiel ze erbij stond met die handjes en dat wiebelenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef K_L het volgende:
[..]
Vond de missie vd week dat ze MOEST zingen, tijdens de daily wel geweldig![]()
![]()
Volgens mij scheet ze zich zowat in de broek toen
maar wel meedoen aan miss verkiezingen, waar iedereen haar beoordelen moet...zogenaamd is ze overal te verlegen voor hahahaha maak dat ff lekker de kat wijs...ze stelde zich aan omdat ze te lui is om wat te doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef K_L het volgende:
[..]
Vond de missie vd week dat ze MOEST zingen, tijdens de daily wel geweldig![]()
![]()
Volgens mij scheet ze zich zowat in de broek toen
wie is hamtaro???quote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef Verity het volgende:
OT: Knagsje, elke keer als ik je avatar zie, moet ik aan hamtaro denken
dus datquote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef Stability het volgende:
[..]
maar wel meedoen aan miss verkiezingen, waar iedereen haar beoordelen moet...zogenaamd is ze overal te verlegen voor hahahaha maak dat ff lekker de kat wijs...ze stelde zich aan omdat ze te lui is om wat te doen.
Alsof ze voor de (kleuter)klas stondquote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en hoe debiel ze erbij stond met die handjes en dat wiebelen
dat laat Majo niet toe denk ikquote:Op donderdag 21 april 2011 13:50 schreef Flashbox het volgende:
Zeker weten dat als die Jo vanavond gaat, dat volgende week al haar spullen weer bij die Dennis staan in het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |