gisteravond plusminus 20:10 59-41 voor joquote:Op donderdag 21 april 2011 12:41 schreef willllll het volgende:
ergens nog een tussenstand laura--jo??
Ik had gedacht dat die gene voor mij dat wel zou doen, omdat ik door het slotje ging. Sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dan toch niemand een nieuwe opent...
waarom wachten? als de ander eerder is krijg je gewoon een melding dat er al een vervolg is geopend.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef iBenny het volgende:
Ik zie #rooiebroek weer!
[..]
Ik had gedacht dat die gene voor mij dat wel zou doen, omdat ik door het slotje ging. Sorry
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef K_L het volgende:
Ik mag toch hopen dat Lau vanavond vertrekt
Jah toch? Anders wordt het wel heel erg stil in dat huis.quote:
daarom, en sinds 24 uur is ze opeens wel wakker...valt wel op he?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:44 schreef K_L het volgende:
[..]
Jah toch? Anders wordt het wel heel erg stil in dat huis.
Laura ga je niet eens missen als ze weg is
Omdat er hier soms nogal moeilijk wordt gedaan over de Lapo en het hunten.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom wachten? als de ander eerder is krijg je gewoon een melding dat er al een vervolg is geopend.
Valt heul errug opquote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
daarom, en sinds 24 uur is ze opeens wel wakker...valt wel op he?
ik heb haar vorige week horen zeggen dat ze aan dat soort flauwe kul nooit mee zou doen ALS ze nog op de bank zou komen te zittenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
daarom, en sinds 24 uur is ze opeens wel wakker...valt wel op he?
en (bijna) gezellig een spelletje doen !quote:Op donderdag 21 april 2011 12:46 schreef K_L het volgende:
[..]
Valt heul errug op![]()
Ineens kan ze ook best lang rechtop zitten
Laura doet nooit ergens aan mee als ze haar er niet toe verplichtenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb haar vorige week horen zeggen dat ze aan dat soort flauwe kul nooit mee zou doen ALS ze nog op de bank zou komen te zitten
echt een geraffineerd mens is het ,bah , weg met haar !quote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb haar vorige week horen zeggen dat ze aan dat soort flauwe kul nooit mee zou doen ALS ze nog op de bank zou komen te zitten
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef Stability het volgende:
[..]
echt een geraffineerd mens is het ,bah , weg met haar !
Als we willen kunnen we denk ik nog wel naar haar gapende caps kijken - het zijn er zoveel!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef K_L het volgende:
Of iemand moet haar gapende caps heel erg gaan missen
Ik heb wel streamsquote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef Capaja het volgende:
[..]
graag !
NUUUUUUuuuuuuuuuuuuu
waarom doet geen 1 stream het ? is er een nieuw blik stagieres open getrokken ?
weet ik niet? maar als dat zo is, is dat toch niet zo erg?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef MargrietV het volgende:
Heeft Sego vannacht buiten geslapen?
Zou wel leuk zijn en ach Bart maakt toch ook van die vage (negatieve) grappen over de bewoners/programma.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze een beetje humor hebben zetten ze morgen in de Daily een bed klaar in de studio voor Laura.
is niet erg, was gewoon een vraag.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Stability het volgende:
[..]
weet ik niet? maar als dat zo is, is dat toch niet zo erg?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze een beetje humor hebben zetten ze morgen in de Daily een bed klaar in de studio voor Laura.
Het laatste gedeelte staan mensen vaak meer bij dan het eerste gedeelte. Dus nog ff snel een goede indruk achter laten, gelukkig weten wij wel beterquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
ze geeft de bloemetjes water !!!!!!!!!!!
hier doen de streams het gelukkig ook weer
volgens mij moets ie buiten blijven tijdens het ontbijtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is niet erg, was gewoon een vraag.
ok...nee ik weet het niet.. heb de streams uitgezet omdat steeds die streamlocks kwamenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is niet erg, was gewoon een vraag.
Beter dan de benchquote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij moets ie buiten blijven tijdens het ontbijt
ligt ze sinterklaasliedjes tegen die hond te zingenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Capaja het volgende:
zelfs segredo loopt weg als lau bij hem wil komen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |