gisteravond plusminus 20:10 59-41 voor joquote:Op donderdag 21 april 2011 12:41 schreef willllll het volgende:
ergens nog een tussenstand laura--jo??
Ik had gedacht dat die gene voor mij dat wel zou doen, omdat ik door het slotje ging. Sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dan toch niemand een nieuwe opent...
waarom wachten? als de ander eerder is krijg je gewoon een melding dat er al een vervolg is geopend.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef iBenny het volgende:
Ik zie #rooiebroek weer!
[..]
Ik had gedacht dat die gene voor mij dat wel zou doen, omdat ik door het slotje ging. Sorry
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef K_L het volgende:
Ik mag toch hopen dat Lau vanavond vertrekt
Jah toch? Anders wordt het wel heel erg stil in dat huis.quote:
daarom, en sinds 24 uur is ze opeens wel wakker...valt wel op he?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:44 schreef K_L het volgende:
[..]
Jah toch? Anders wordt het wel heel erg stil in dat huis.
Laura ga je niet eens missen als ze weg is
Omdat er hier soms nogal moeilijk wordt gedaan over de Lapo en het hunten.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom wachten? als de ander eerder is krijg je gewoon een melding dat er al een vervolg is geopend.
Valt heul errug opquote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
daarom, en sinds 24 uur is ze opeens wel wakker...valt wel op he?
ik heb haar vorige week horen zeggen dat ze aan dat soort flauwe kul nooit mee zou doen ALS ze nog op de bank zou komen te zittenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
daarom, en sinds 24 uur is ze opeens wel wakker...valt wel op he?
en (bijna) gezellig een spelletje doen !quote:Op donderdag 21 april 2011 12:46 schreef K_L het volgende:
[..]
Valt heul errug op![]()
Ineens kan ze ook best lang rechtop zitten
Laura doet nooit ergens aan mee als ze haar er niet toe verplichtenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb haar vorige week horen zeggen dat ze aan dat soort flauwe kul nooit mee zou doen ALS ze nog op de bank zou komen te zitten
echt een geraffineerd mens is het ,bah , weg met haar !quote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb haar vorige week horen zeggen dat ze aan dat soort flauwe kul nooit mee zou doen ALS ze nog op de bank zou komen te zitten
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef Stability het volgende:
[..]
echt een geraffineerd mens is het ,bah , weg met haar !
Als we willen kunnen we denk ik nog wel naar haar gapende caps kijken - het zijn er zoveel!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef K_L het volgende:
Of iemand moet haar gapende caps heel erg gaan missen
Ik heb wel streamsquote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef Capaja het volgende:
[..]
graag !
NUUUUUUuuuuuuuuuuuuu
waarom doet geen 1 stream het ? is er een nieuw blik stagieres open getrokken ?
weet ik niet? maar als dat zo is, is dat toch niet zo erg?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef MargrietV het volgende:
Heeft Sego vannacht buiten geslapen?
Zou wel leuk zijn en ach Bart maakt toch ook van die vage (negatieve) grappen over de bewoners/programma.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze een beetje humor hebben zetten ze morgen in de Daily een bed klaar in de studio voor Laura.
is niet erg, was gewoon een vraag.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Stability het volgende:
[..]
weet ik niet? maar als dat zo is, is dat toch niet zo erg?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze een beetje humor hebben zetten ze morgen in de Daily een bed klaar in de studio voor Laura.
Het laatste gedeelte staan mensen vaak meer bij dan het eerste gedeelte. Dus nog ff snel een goede indruk achter laten, gelukkig weten wij wel beterquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
ze geeft de bloemetjes water !!!!!!!!!!!
hier doen de streams het gelukkig ook weer
volgens mij moets ie buiten blijven tijdens het ontbijtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is niet erg, was gewoon een vraag.
ok...nee ik weet het niet.. heb de streams uitgezet omdat steeds die streamlocks kwamenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is niet erg, was gewoon een vraag.
Beter dan de benchquote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij moets ie buiten blijven tijdens het ontbijt
ligt ze sinterklaasliedjes tegen die hond te zingenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Capaja het volgende:
zelfs segredo loopt weg als lau bij hem wil komen liggen
ik hoor haar nog zeggen : ik ben echt gewoon mezelf gebleven hierquote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef Stability het volgende:
[..]
ligt ze sinterklaasliedjes tegen die hond te zingenhoor wie klopt daar kinderen......
nou , dan weten we dat ook weer...ik hoop dat haar oppas adresje hetzelfde als wij hebben gezien....weg baantje !!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik hoor haar nog zeggen : ik ben echt gewoon mezelf gebleven hier
neuh deze is veel knapper !quote:
kijk die enge botten uitsteken danquote:
ze zegt : kleine lolbroek tegen jequote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef Freule het volgende:
o my god ik had gereageerd op twitter op een tweed van Cynthia krijg ik dit bericht terug.![]()
![]()
SST_Cynthia SST Cynthia
"@karinfrissen: @SST_Cynthia yeppp Joanna staat op 99% en laura op 1 %" hahaha kleine lolbroek van me! ;-) #sstnl
ze is moe van de bloemetjes water gevenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef K_L het volgende:
Ach ze ligt op de grond, mag ze niet meer op haar bed?
Of had ze dit plekje nog niet geprobeerd?
Oh jah, stom van me, ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze is moe van de bloemetjes water geven
wil je erover praten ?quote:
ze gaat gewoon over bart heenhangen...of ze vouwt zich weer dubbel op de krukquote:Op donderdag 21 april 2011 13:00 schreef ABundy het volgende:
Hoe moet dat straks in de studio met Bart waar geen bed is om te liggen? Hoe redt Luira zich daaruit?!
wat zijn ze eigenlijk aan het doen? karim tekent een vervormd hakenkruis?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef muzas het volgende:
Ik vind Karim en Gerard echt liev bezig....
hij is nog in de boekjes aan het schrijven, en dit word (denk ik) een mandelaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
wat zijn ze eigenlijk aan het doen? karim tekent een vervormd hakenkruis?
hmm hmm ...mjah....ja...mmmquote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef K_L het volgende:
Met Mo zijn ook altijd leuke gesprekken daar he?
njaah.. njaah .. njaah.. njaah
schatje, weet dat we er altijd voor je zijn 24/7 fakking 1000000% zeker !quote:
er word wel heeeeeeeeel veel voor deze twee genomineerden gedaan he?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
hij is nog in de boekjes aan het schrijven, en dit word (denk ik) een mandela
Zou ze dan binnenkort beschermd dier worden? Gaat Unicef al actie voeren? Green Peace al op barricade?quote:
Karim is in de vriendschapboekjes aan het schrijven.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
wat zijn ze eigenlijk aan het doen? karim tekent een vervormd hakenkruis?
ze krijgen alleen een boekje, toch ?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
er word wel heeeeeeeeel veel voor deze twee genomineerden gedaan he?
en gisteren champagne, eergisteren ook champagne, toneelstukjes....slijm gesprekken etc etc..het houdt niet opquote:Op donderdag 21 april 2011 13:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze krijgen alleen een boekje, toch ?
die slijmgesprekken hebben we al eerder gehad , met dat rad van fortuin enzoquote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Stability het volgende:
[..]
en gisteren champagne, eergisteren ook champagne, toneelstukjes....slijm gesprekken etc etc..het houdt niet op
weet je wat ik denk................................die gaan er alle twee uit.wordt een 50/50quote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
er word wel heeeeeeeeel veel voor deze twee genomineerden gedaan he?
denk je? hmm ja alles kan natuurlijk, we zullen het zien vanavond..quote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Freule het volgende:
[..]
weet je wat ik denk................................die gaan er alle twee uit.wordt een 50/50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |