Wanneer wordt jij eens niet meer rendabel om te FOK!ken?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Insecten gaan tevens het nieuwe vlees worden daar koeien, varkens etc dalijk niet meer rendabel te fokken zijn.
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij eens niet meer rendabel om te FOK!ken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
Aw jeez, not this shit again.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:31 schreef Sinosappel het volgende:
Al deze mensen die de Bijbel niet gelezen hebben en maar wat roepen
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:48 schreef feeling_sinister het volgende:
En van elk van die insecten waren er twee op die ark.Daarbij komt dat ze de afmetingen van de Ark naar hedendaagse maten hebben vertaald en daar kunnen nooit alle dieren op. Ergo de Bijbel slaat kant noch wal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
je contamineert twee termen door elkaar heen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ergo de Bijbel slaat kant noch wal.
Lekker belangrijk. Ik doelde erop dat er nog steeds van die achterlijke figuren die anno 2012 nog steeds in zoiets primitiefs als een god geloven.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je contamineert twee termen door elkaar heen.
Interesting, tell me moarquote:Op maandag 26 maart 2012 11:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik doelde erop dat er nog steeds van die achterlijke figuren die anno 2012 nog steeds in zoiets primitiefs als een god geloven.
De Bijbel voor waar aannemen, vroeger toen monnikken nog de boeken moesten overschrijven gebeurde dit ongeveer eens in 50 jaar. Kun je nagaan hoe vaak dat boek is overgeschreven. Als je door twintig man een tekst laat overschrijven, de eerste begint met de originele tekst en geeft vervolgens zijn eigen overgeschreven tekst door aan een andere die de tekst van de eerste persoon weer overschrijft en zo verder, barst het al van de fouten. Laat staan de Bijbel, en daarbij heb ik aanpassingen die voordelig waren voor de Kerk niet eens meegerekend. Met andere woorden, de Bijbel is een leuk boek, bijzonder goede hoax omdat het boek al zo lang meegaat en door sommigen voor waar wordt aangenomen maar meer dan dat is het niet.
Wat heeft in God geloven te maken met de bijbel?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik doelde erop dat er nog steeds van die achterlijke figuren die anno 2012 nog steeds in zoiets primitiefs als een god geloven.
De Bijbel voor waar aannemen, vroeger toen monnikken nog de boeken moesten overschrijven gebeurde dit ongeveer eens in 50 jaar. Kun je nagaan hoe vaak dat boek is overgeschreven. Als je door twintig man een tekst laat overschrijven, de eerste begint met de originele tekst en geeft vervolgens zijn eigen overgeschreven tekst door aan een andere die de tekst van de eerste persoon weer overschrijft en zo verder, barst het al van de fouten. Laat staan de Bijbel, en daarbij heb ik aanpassingen die voordelig waren voor de Kerk niet eens meegerekend. Met andere woorden, de Bijbel is een leuk boek, bijzonder goede hoax omdat het boek al zo lang meegaat en door sommigen voor waar wordt aangenomen maar meer dan dat is het niet.
Ik had het over mensen die de Bijbel voor waar aannemen maar zich tegerlijkertijd niet realiseren hoe vaak dat boek vroeger is overgeschreven.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heeft in God geloven te maken met de bijbel?
Leven waardevol vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi.
Dit dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef Black_Ninja het volgende:
Toch vraag ik me af hoeveel levensvormen we weg kunnen halen voor een ecosysteem echt uit elkaar valt. Er zijn veel functies die door andere organisme over genomen kunnen worden. Daarnaast zullen bijvoorbeeld bloemen en planten misschien uitsterven als er geen insecten zijn maar tegelijkertijd zullen bloemen en planten die bestuiven via de lucht (de grote reden dat er hooikoorts is) juist beter gaan gedijen en zullen dat vacuüm dus snel genoeg opvullen.
Hoe sterk of zwak is de natuur eigenlijk?
Maak me maar wakker wanneer de insecten de voorsprong nemen in de space race. Tot die tijd staat de mens gewoon keihard bovenaanquote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef boyv het volgende:
Ik moet de mens de architectonische kunsten, sociale structuur, communicatie en taakverdeling van de insecten nog zien te evenaren.
Dat maakt het voor mij juist te interessanter. Interesting stuff toch? Maar ze hebben toch ook hele oud bijbels gevonden? Dus er zit toch een zekere mate van discrepantie in.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo mooi net Pokémonquote:Op donderdag 21 april 2011 13:13 schreef Appelknaller het volgende:
Insecten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:26 schreef CPS2000 het volgende:
Die openingspost. 1 van de beteren ooit gelezen
.
goede kikquote:
De jaarlijkse kick is bij dit topic een traditie geworden vrees ik.quote:
Dat is al helemaal kut. Ik haat muggen, hopelijk gaan alle vliegende insecten dood. (Behalve vlinders, bijen, etc die niks doen)quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:56 schreef Aiciu het volgende:
Kut beesten. Ik heb de eerste muggenbulten alweer te pakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |