Hmmm... misschien moet ik dan toch die 286 maar eens gaan upgraden. Heb ik me al die jaren zinloos zitten ergeren aan Windows 3.11quote:Op zondag 24 april 2011 16:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik koop met grote regelmaat een nieuw systeem, computers zijn nl. niet overgewaardeerd. Die verliezen snel in waarde vanwege het hoge innovatieve karakter van dit soort producten. Totaal onvergelijkbaar met een stapel stenen op een postzegel dus
well, then snap out of it, Xenoquote:Op zondag 24 april 2011 16:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De realiteit word wel vaker ontkent... gelukkig is dat maar een fase
Er zal vast wel een parallel universum zijn waarin xeno een grootschuldbezitter is, maar dit universum moet toch echt wachtenquote:
towel day!quote:Op zondag 24 april 2011 16:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Er zal vast wel een parallel universum zijn waarin xeno een grootschuldbezitter is, maar dit universum moet toch echt wachten
Win 3.11 op een 286....quote:Op zondag 24 april 2011 16:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hmmm... misschien moet ik dan toch die 286 maar eens gaan upgraden. Heb ik me al die jaren zinloos zitten ergeren aan Windows 3.11
Ik lijk verdomme wel een huurder
Ik steek zo meteen de BBQ weer aan, wat een gezelligheid hier in het huurbuurtje...quote:
Draait dat niet dan? (T'is ook al zolang geleden...)quote:
joeghei, hier de Lao BBQ. Of thai BBQ. Geen idee welk subtropisch land exactquote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik steek zo meteen de BBQ weer aan, wat een gezelligheid hier in het huurbuurtje...
Genoeg sloophout natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik steek zo meteen de BBQ weer aan, wat een gezelligheid hier in het huurbuurtje...
Niet zonder patch en je hebt ook niet standaard de beschikking over de TCP/IP stack. Ik zou zo niet weten welke browser zou werken.... misschien iets van Netscape?quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Draait dat niet dan? (T'is ook al zolang geleden...)
En als het regent kun je het gewoon in de woonkamer doen, maakt toch niet uit.quote:
Gisteren de omgewaaide schutting van de buren opgebrand.... opgeruimd staat netjesquote:
Partytentquote:Op zondag 24 april 2011 17:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En als het regent kun je het gewoon in de woonkamer doen, maakt toch niet uit.
Yeey, gewoon het geïmpregneerde cq geverfde hout opstokenquote:Op zondag 24 april 2011 17:02 schreef xenobinol het volgende:
Gisteren de omgewaaide schutting van de buren opgebrand.... opgeruimd staat netjes
het is een huurschutting he, dus gewoon waaibomenhoutquote:Op zondag 24 april 2011 17:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yeey, gewoon het geïmpregneerde cq geverfde hout opstoken
Die gevlochte meuk zeker. Dan brand het hele schuttingdeel in zo'n 35 seconden op...quote:Op zondag 24 april 2011 17:04 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
het is een huurschutting he, dus gewoon waaibomenhout
moet je vlug zijn met je stukje kipquote:Op zondag 24 april 2011 17:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Die gevlochte meuk zeker. Dan brand het hele schuttingdeel in zo'n 35 seconden op...
Die huurkippen zijn vel over been, dus dat lukt wel hoor.quote:
Volgende keer niet alleen verzekeren maar ook wat beter zekeren.quote:Op zondag 24 april 2011 17:12 schreef xenobinol het volgende:
Gelukkig was de handel verzekerd en verschijnt er binnenkort weer een hele mooie schutting
teveel gezond verstand en verantwoordelijkheid voor Xeno, hoorquote:Op zondag 24 april 2011 17:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Volgende keer niet alleen verzekeren maar ook wat beter zekeren.
ne die wachten tot de VVD ze gaat marktwerkingen.quote:Op zondag 24 april 2011 13:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Huh? aan wie keren die corpsters hun winst uit dan? Hophop, terug in de rijkskas graag.
Als het mijn bezit was zou ik het zo goed mogelijk proberen te exploiteren. Als ik corpster was zou ik wat verder dan mijn neus lang is kijken, en zou ik proberen te bouwen voor de mensen en doel waarvoor ik opgericht ben (betaalbare huisvesting voor mensen die niet op de markt terecht kunnen).
Het laatste wat corpsters willen is cash. Want dat kunnen ze kwijtraken.
ik zou in ieder geval minder vraagtekens gebruiken, al was het maar om je wanhoop te maskeren.quote:Op zondag 24 april 2011 19:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ne die wachten tot de VVD ze gaat marktwerkingen.
logisch he daar is de VVD goed in
En dan gaat het grote graaien beginnen, wat zou jij doen als je directeur van een corporatie was???????????????????
800 woningen slopen om niets, en de gemeente nieuwe kavels gaan verkopen ??
Nee dacht het niet he
Ha Haquote:Op zondag 24 april 2011 19:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval minder vraagtekens gebruiken, al was het maar om je wanhoop te maskeren.
quote:Op zondag 24 april 2011 19:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ha Ha![]()
![]()
Grapjas, joh ik ben 58, ik geniet van elke dag
Ik heb een schitterend huis en een zeer goed inkomen
verhuur een kamer aan een kennis en mijn netto lasten zijn 300 euro
laat het maar nog maanden zo blijven
komende week weer vier daagjes werken met veel plezier en op de fiets naar het werk
22 KM
met mijn gezondheid wil ik 30 jaar genieten van jouw AOW lasten en mijn eindloonstelsel
En dan ga ik naar een hele mooie plek met veel klaverjassen en veel bubbels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |