quote:Op donderdag 21 april 2011 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik wel en niet aan wil zitten
Aan de ene kant vind ik dat jammer. De cross zoals het was is niet meerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ZC is niet alleen maar boerenmuziek
Nee, en zeker de dagkaarten niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben in shock. Blondie.
Uitverkocht zeker.
Toch vinden veel vrouwen/meisjes t heerlijk om met hun handen er doorheen te gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van de rest van de beharing van de persoon en hoe het eruit ziet.
Maar over het algemeen houd ik van een glad
Nee, was altijd al: overdag lekker crossen, 's avonds biertje drinken en muziek maken/luisteren.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:05 schreef Kluts het volgende:
En trouwens, vroeger was de zwarte cross gewoon een cross toch?
Kosten die dagkaarten dan? Ik ga ff uitvogelen of Blondie en GBTTZ op dezelfde dag komen, if so, dan moet ik alleen nog een slachtoffer vinden om mee te gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, en zeker de dagkaarten niet.
Er moet ook wel heel wat gebeuren eer ZC uitverkocht is.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, en zeker de dagkaarten niet.
Ohw is dat het!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij leest hele rare dingen in zinnen die ik niet getypt heb
Hoofdhaar ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch vinden veel vrouwen/meisjes t heerlijk om met hun handen er doorheen te gaan.
Ik niet. Daar heb je hoofdhaar voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch vinden veel vrouwen/meisjes t heerlijk om met hun handen er doorheen te gaan.
ik heb een keer iets van 12-13 uur op een klapstoeltje moeten zitten, dan duurt een vlucht wel langquote:Op donderdag 21 april 2011 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
3x gevlogen, waarvan de langste vlucht 3 uur was, ik vond het niet vervelend, maar dat is daarom
Oh, ik heb dat vroeger altijd anders begrepen. Maar ik heb het dan ook over de ZC toen ik nog 10 was ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, was altijd al: overdag lekker crossen, 's avonds biertje drinken en muziek maken/luisteren.
22,45quote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kosten die dagkaarten dan? Ik ga ff uitvogelen of Blondie en GBTTZ op dezelfde dag komen, if so, dan moet ik alleen nog een slachtoffer vinden om mee te gaan.
Het is altijd geweest zoals Babs zei.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat vroeger altijd anders begrepen. Maar ik heb het dan ook over de ZC toen ik nog 10 was ofzo.
Zo goedkoop? Wordt ineens wel heel interessant.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
22,45
blokkenschema is nog niet bekend.
Nee, ik zag het idd. Ik ga het wel ff in de gaten houden, misschien dat ik wel een dagkaart ga kopen om Blondie te zien sowieso.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
22,45
blokkenschema is nog niet bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |